МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Техніко-економічні показники проектуФорма 42
Розрахунок основних техніко-економічних показників проекту (форма 42). 1. Зняття продукції з 1 м2 виробничої площі: грн./м2 де: Qтов – обсяг товарної продукції, грн..; F – виробнича площа, м2
2. Фондовіддача: грн./грн де: ОЗбал – балансова вартість основних виробничих фондів, грн.
3. Середня зарплата одного робітника в рік: грн. де: Фріч – річний фонд оплати праці промислово-виробничого персоналу, грн; Прем – премії з фонду споживання, грн; Zпвп – чисельність промислово-виробничого персоналу, чол.
4. Продуктивність праці одного працюючого: шт. де: Атов – товарна продукції у натуральному виразі, шт.
5. Середня трудомісткість одиниці продукції: люд/год. де: Фчас – необхідний фонд часу основних робітників в люд/год в рік на програму (з форми 34).
6. Енергоозброєність: кВт.год/люд. де: Кел – витрати електроенергії на технологічні потреби, кВт год (з форми 33); Zроб – кількість основних та допоміжних робітників, чол.
7. Рентабельність виробу: де: П – прибуток з одного виробу, грн.
8. Загальна рентабельність цеху: , де: Пцех – прибуток цеху від виробництва продукції, грн.; ОА – вартість оборотних засобів, грн.;
де: К – коефіцієнт обертаємості, який становить 8-10 за рік.
9. Строк окупності капітальних витрат: року 10. Коефіцієнт економічної ефективності: Висновок: Ток.н = 3,6 року та Ен = 0,28; Повинно, щоб Тфакт Тн; Ефакт Ен. Розрахунок вартості основних фондів, амортизаційних відрахувань. Форма 38а
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|