Дайте визначення понять: франчайзинг, комерційна концесія, правоволоділець, користувач, предмет договору комерційної концесії, комерційна субконцесія, субкористувач.
Контрольні завдання:
Вкажіть чим відрізняється комерційна концесія від концесії.
Відмежуйте договір комерційної концесії від договору на розпорядження майновими правами інтелектуальної власності.
Зазначте істотні умови договору комерційної концесії.
Визначте предмет договору комерційної концесії.
Наведіть загальновідомі приклади застосування договору комерційної концесії в Україні.
Дайте юридичну характеристику договору комерційної концесії.
Практичні завдання:
1. Підприємство «А», яке спеціалізується на виробництві та продажі морозива уклало договір комерційної концесії з підприємством «Б», згідно з яким підприємство «Б» відкрило магазин під торгівельною маркою «підприємство «А»», зобов’язувалось купляти морозиво тільки у підприємства «А» та оплачувати використання торгівельної марки. Через рік договір комерційної концесії був розірваний. Проте, підприємство «Б» почало купляти морозиво в іншого постачальника та продовжило його продаж в магазині під торгівельною маркою «підприємство «А»». Підприємство «А» звернулось до суду про захист його прав. Проаналізуйте ситуацію. Вирішіть задачу.
2. Підприємство «А» уклало договір комерційної концесії на 7 років про використання підприємством «Б» торговельної марки «К». Через 2 роки підприємство «А» змінило назву торговельної марки на «Л». Підприємство «Б» продовжило використовувати торговельну марку «К» і звернулось до підприємства «А» з вимогою про відшкодування збитків викликаних зміною торговельної марки. Проаналізуйте ситуацію. Вирішіть задачу.