Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ПОДАТКОВИЙ АВУАР

Податковий авуар. Є компенсацією подвійного оподаткування утримувачів акцій, які обкладаються прибутковим податком як фізичні особи з прибутків від дивідендів і також оподатковується дохід АТ. Розмір податкового авуару дорівнює половині вартості дивідендів, що розподіляються.

МІЖНАРОДНІ ПОДАТКОВІ УГОДИ ФРАНЦІЇ

Серед країн-членів ЄС Францію займає друге місце після Великобританії по числу міжнародних податкових угод - 89 угод за станом на 96 рік. Цей факт говорить, в першу чергу, про значну інтеграцію країни в міжнародні податкові відносини, а також про те, що товариство усвідомлює необхідність уніфікації податкових систем країн світу. Розглядаючи податкові угоди Франції в територіальному аспекті, можна виділити три регіони основних економіко-політичних інтересів країни. Передусім, це розвинені країни Європи, США і Японія. По числу угод з ними (27) Франція займає 2-е місце в ЄС. Франція має по 24 міжнародних податкових угоди з країнами Африки і з країнами Азії. Серед країн - членів ЄС це кращий показник. Можна припустити, що цей факт обумовлений не лише економічною доцільністю, але і історичними особливостями стосунків Франції з цими регіонами. Що стосується Латинської Америки і держав Карибського басейну, то Франція має угоди тільки з 7 з них (4-е місце в ЄС). Відносну незацікавленість Францію також проявляє Центральній і Східній Європі, маючи лише 7 угод з державами цього регіону. Франція і Росія підписали конвенцію про усунення подвійного оподаткування. Останній варіант її був підписаний в Парижі 26.11.11. і набув чинності 1.01.2012. До цього країни обходилися лаконічнішою угодою від 4.10.85. Перша угода між Францією і Росією була підписана в 1970 році. Воно і наступну угоду припинили своя дія з першого січня 2000 року.

УГОДИ ПРО УНИКНЕННЯ ПОДВІЙНОГО ОПОДАТКУВАННЯ

Основні угоди: Австралія, Бельгія, Бразилія, Камбоджа, Камерун, Канада, Китай, Кіпр, Данія, Фінляндія, Німеччина, Греція, Угорщина, Індія, Ірландія, Італія, Японія, Ліван, Люксембург, Мальта, Нідерланди, Норвегія, ЮАР, Туніс, Росія і СНД, Великобританія, США.

Питання №7 Система контролю за справлянням податків в США.

У післявоєнний період одним з широко використовуваних інструментів державного регулювання економіки став в США державний федеральний бюджет. Бюджетно-податкове регулювання застосовується урядом передусім для згладжування гостроти кризових явищ в економіці і для створення штучних стимулів по підтримці темпів економічного зростання, що знижуються. Нині через бюджет перерозподіляється близько 25% ВНП країни. [3,11]. Система державних фінансів США відбиває триступінчату організацію державної влади. Відповідно є і три рівні фінансової структури :

- федеральний бюджет;

- бюджет штатів;

- бюджети місцевих органів влади.

Податки, що дають найбільш великі і стабільні вступи, прямують до федерального бюджету. На його частку доводиться приблизно 70% прибутків і витрат. Розглянемо структуру прибуткової частини федерального бюджету США за 1990 р.. Бюджет носив дефіцитний характер. Перевищення витрат над прибутками було в сумі близько 150 млрд. доларів.

Структура прибуткової частини федерального бюджету США за 1990 г (%)

Прибутковий податок на фізичних осіб - 41

Відрахування на соціальне страхування - 34

Податок на прибутки корпорацій - 10

Акцизні збори - 3

Позикові засоби - 8

Інші прибутки, включаючи податок на майно і державні мита - 4

Всього - 100

Як бачимо, найбільшою статтею прибутків є прибутковий податок з населення. Він стягується за прогресивною шкалою. Є не оподатковуваний мінімум прибутків і дві податкові ставки - 15% і 28%. Відрахування на соціальне страхування - друга за величиною стаття прибутків. Вони вносяться як працедавцем, так і найнятим робітником. На відміну від європейських країн, де основну частину цього внеску робить працедавець, в США він ділиться навпіл. На початку 90-х років загальна ставка балу 15,02% від фонду заробітної плати. Податок на прибутки корпорацій займає лише третє місце в прибутках бюджету. Його основна ставка - 34%. Але вноситься він ступінчасто, що надзвичайно важливо для середніх і малих підприємств. Податки на прибутки корпорацій стягуються також і до бюджетів штатів. Ставка зазвичай стабільна, хоча зустрічається і градуйована шкала штатного податку. Найбільш високий цей податок в штатах Айова - 12%, Коннектікут - 11,5%, окрузі Колумбію - 10,25%. Найбільш низькі податки в штатах Міссісіпі - від 3 до 5%, Юта - 5%. Федеральні акцизні збори мають обмежене значення і скромне місце в прибутках державного бюджету. Федеральні акцизи встановлені з товарів - на алкогольні і тютюнові вироби, з послуг - на дороги і повітряні перевезення. Місцеві податки в США грають самостійну роль і на відміну від Росії, Німеччини, низки інших країн служать основою прибуткової частини місцевих бюджетів. Проте без великих урядових субсидій міста не обходяться. Навіть столиця США Вашингтон, що має як спеціальний округ Колумбію прерогативи штату, може покривати свої витрати лише на 84%. Інші 16% складає федеральна субсидія.

Оподаткування резидентів, громадян і корпорацій США


Читайте також:

  1. Бухгалтерський і податковий прибуток
  2. Бухгалтерський та податковий облік розробки ПЗ
  3. Взаєморозрахунки з контрагентами та податковий облік: основні принципи
  4. Визначення терміну «безнадійний» податковий борг та дня виникнен­ня такого податкового боргу
  5. Дати виникнення податкових зобов'язань і права на податковий кредит
  6. Іноземний податковий кредит
  7. Питання № 3 Податковий (звітний) період
  8. Податковий борг та джерела його погашення
  9. Податковий кодекс України: його переваги та недоліки
  10. Податковий кодекс: місцеві податки і збори
  11. Податковий компроміс




Переглядів: 648

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Питання №3 Система оподаткування в Гонконгу. | Охоплення оподаткуванням

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.