Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Фактори труда й агломерації

Дотепер наша дискусія концентрувалася на тому, як транспортування впливає на рішення про розташування підприємства. Вебер потім розглянув вплив фактора трудовитрат на місце розташування підприємства. Якщо витрати праці менше на ділянці, відмінній від ділянки з мінімальними транспортними витратами, фірма буде розташовуватися на ділянці з більш низькими витратами праці, за умови, що економія на зарплаті компенсує збільшення транспортних витрат.

Ми можемо використовувати ізолінії транспортних витрат, щоб показати вплив економії трудовитрат або інших джерел економії виробничих витрат. Ізолінії транспортних витрат – це лінії з однаковими, хоча не мінімальними, транспортними витратами навколо ділянки з мінімальними витратами на транспортування. На рис. 1.3 представлена серія ізоліній транспортних витрат, намальованих навколо одного ринку для ситуації з двома джерелами сировини. Пункт М (ринок) – це місце розташування з мінімальними транспортними витратами (10 дол.). Інше місце розташування заводу, на ізолінії з відміткою 18 дол., буде викликати загальні транспортні витрати величиною 18 дол. Допустимо, що в пункті Y, що знаходиться на ізолінії 14 дол., де транспортні витрати на 4 дол. вище, ніж витрати в пункті з мінімальними транспортними витратами, компанія зможе купити робочу силу, заощадивши 4 дол. чи більше, ніж у пункті М. Тоді рішення розташувати підприємство в пункті Y, а не в пункті М, було б економічно виправданим.


Читайте також:

  1. I.3. КУЛЬТУРА УЧЕБНОГО ТРУДА
  2. II. Фактори, що впливають на зарплату при зарубіжних призначеннях
  3. А. Без зміни хазяїна та ендогенної агломерації
  4. А. Без зміни хазяїна та ендогенної агломерації
  5. Абіотичні та біотичні фактори.
  6. Агрегування та факторизація
  7. Алгоритм гигиенической оценки производственного шума для обоснования профессионального заболевания и системы оздоровления труда
  8. Алгоритм гигиенической оценки производственной вибрации для обоснования профессионального заболевания и системы оздоровления труда
  9. Анализ системы оплаты труда на предприятии
  10. Артеріальний тиск, фактори, що визначають його величину. Методи реєстрації артеріального тиску.
  11. Артеріальний тиск, фактори, що визначають його величину. Методи реєстрації артеріального тиску.
  12. Безпечний рефакторинг




Переглядів: 304

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Два джерела сировини, один ринок | Едгар М. Гувер

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.