Дотепер наша дискусія концентрувалася на тому, як транспортування впливає на рішення про розташування підприємства. Вебер потім розглянув вплив фактора трудовитрат на місце розташування підприємства. Якщо витрати праці менше на ділянці, відмінній від ділянки з мінімальними транспортними витратами, фірма буде розташовуватися на ділянці з більш низькими витратами праці, за умови, що економія на зарплаті компенсує збільшення транспортних витрат.
Ми можемо використовувати ізолінії транспортних витрат, щоб показати вплив економії трудовитрат або інших джерел економії виробничих витрат. Ізолінії транспортних витрат – це лінії з однаковими, хоча не мінімальними, транспортними витратами навколо ділянки з мінімальними витратами на транспортування. На рис. 1.3 представлена серія ізоліній транспортних витрат, намальованих навколо одного ринку для ситуації з двома джерелами сировини. Пункт М (ринок) – це місце розташування з мінімальними транспортними витратами (10 дол.). Інше місце розташування заводу, на ізолінії з відміткою 18 дол., буде викликати загальні транспортні витрати величиною 18 дол. Допустимо, що в пункті Y, що знаходиться на ізолінії 14 дол., де транспортні витрати на 4 дол. вище, ніж витрати в пункті з мінімальними транспортними витратами, компанія зможе купити робочу силу, заощадивши 4 дол. чи більше, ніж у пункті М. Тоді рішення розташувати підприємство в пункті Y, а не в пункті М, було б економічно виправданим.