Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ІХ. ДОДАТКИ

Додаток А

 

 

Київський університет туризму, економіки і права

Кафедра обліку і аудиту та маркетингу

 

КУРСОВА РОБОТА

з дисципліни «Маркетинг»

 

на тему: «Контроль прибутковості в системі контролю результатів маркетингової діяльності».

 

Студента 3 курсу 31 групи

денної (заочної) форми навчання

факультету МЕВ і менеджменту

спеціальності «Маркетинг»

Сахно О.В.

 

Науковий керівник:

к.е.н., доцент Бурко А.П.

 

 

Київ-2013


Додаток Б

ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ СИСТЕМИ КОНТРОЛЮ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 1.1. Сутність та цілі сучасного контролю маркетингової діяльності 1.2. Види та форми забезпечення організації системи контролю маркетингової діяльності на підприємстві РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ КОНТРОЛЮ ПОКАЗНИКІВ ПРИБУТКОВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА «САМ» 2.1. Загальна характеристика діяльності туристичного підприємства на ринку України 2.2.Структура та основні показники маркетингової діяльності функціональних служб туристичного підприємства 2.3. Оцінка контролю показників прибутковості маркетингової діяльності туристичного підприємства РОЗДІЛ ІІІ. НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ СИСТЕМИ КОНТРОЛЮ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА «САМ» 3.1. Сучасні прогресивні технології в організації системи контролю маркетингової діяльності 3.2. Удосконалення системи контролю маркетингової діяльності на туристичних підприємствах України. ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ                          

 


Читайте також:

  1. ДОДАТКИ
  2. ДОДАТКИ
  3. Додатки
  4. Додатки
  5. ДОДАТКИ
  6. ДОДАТКИ
  7. Додатки
  8. Додатки
  9. Додатки
  10. ДОДАТКИ
  11. ДОДАТКИ
  12. ДОДАТКИ




Переглядів: 423

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
VII. ОРІЄНТОВНА ТЕМАТИКА КУРСОВИХ РОБІТ | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.