на тему: «Контроль прибутковості в системі контролю результатів маркетингової діяльності».
Студента 3 курсу 31 групи
денної (заочної) форми навчання
факультету МЕВ і менеджменту
спеціальності «Маркетинг»
Сахно О.В.
Науковий керівник:
к.е.н., доцент Бурко А.П.
Київ-2013
Додаток Б
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ СИСТЕМИ КОНТРОЛЮ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
1.1. Сутність та цілі сучасного контролю маркетингової діяльності
1.2. Види та форми забезпечення організації системи контролю маркетингової діяльності на підприємстві
РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ КОНТРОЛЮ ПОКАЗНИКІВ ПРИБУТКОВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА «САМ»
2.1. Загальна характеристика діяльності туристичного підприємства на ринку України
2.2.Структура та основні показники маркетингової діяльності функціональних служб туристичного підприємства
2.3. Оцінка контролю показників прибутковості маркетингової діяльності туристичного підприємства
РОЗДІЛ ІІІ. НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ СИСТЕМИ КОНТРОЛЮ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА «САМ»
3.1. Сучасні прогресивні технології в організації системи контролю маркетингової діяльності
3.2. Удосконалення системи контролю маркетингової діяльності на туристичних підприємствах України.
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ