Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



VII. ОРІЄНТОВНА ТЕМАТИКА КУРСОВИХ РОБІТ

1. Передумови виникнення та процес становлення сучасного маркетингу як філософії бізнесу.

2. Процес еволюції концепції маркетингу.

3. Зовнішнє середовище маркетингу як основний фактор впливу на діяльність підприємства.

4. Структурно-логічна схема основних понять маркетингу в розумінні його сутності.

5. Формування та еволюція основних елементів комплексу маркетингу.

6. Порівняльна характеристика споживчого та промислового маркетингу.

7. Особливості маркетингу в сфері надання послуг та гостинності.

8. Становлення внутрішнього маркетингу в Україні.

9. Міжнародний маркетинг як складова зовнішньоекономічної діяльності держави.

10. Сутність та використання в діяльності підприємства стратегічного та тактичного маркетингу.

11. Егомаркетинг та соціальний види маркетингу як сучасні засоби задоволення попиту.

12. Планування та проведення політики макро- та мікромаркетингу підприємством.

13. Сучасні форми маркетингу за видами попиту.

14. Функції сучасного маркетингу.

15. Фактори макросередовища маркетингу в комплексному дослідженні ринку.

16. Фактори мікросередовища маркетингу в комплексному дослідженні ринку.

17. Вивчення та прогнозування кон’юктури ринку в маркетинговому дослідженні.

18. Етапи процесу сучасного маркетингового дослідження.

19. Методи маркетингових досліджень залежно від того, якими методами збирається інформація.

20. Методи маркетингових досліджень залежно від того, для кого проводиться дослідження.

21. Методи маркетингових досліджень залежно від того, якого типу дані слід отримати.

22. Розробка сучасних форм для проведення маркетингових досліджень.

23. Генеральна сукупність та методи формування вибірки в маркетинговому дослідженні.

24. Сучасні методи аналізу маркетингової інформації в процесі дослідження.

25. Прогнозування розвитку ринку та його методи як етап маркетингового дослідження.

26. Етапи процесу сегментування ринку та позиціювання товару в маркетинговому дослідженні.

27. Сутність та етапи процесу стратегічного маркетингового планування.

28. Моделі прийняття стратегічних рішень при розробці стратегії маркетингу.

29. Види маркетингових стратегій та прийняття рішень про вибір маркетингової стратегії.

30. Структура маркетингової політики та сучасне визначення товару з позиції маркетингу.

31. Сутність, процес оцінювання та показники конкурентоспроможності товару.

32. Новий товар в розумінні маркетингу та етапи процесу розробки нових товарів.

33. Характеристика і цілі маркетингу на різних етапах життєвого циклу товару та їх види.

34. Розробка та маркетинг конкурентоспроможних послуг.

35. Управління товаром та сучасні товарні маркетингові стратегії фірми.

36. Сутність маркетингової цінової політики та види цін.

37. Фактори ціноутворення в маркетингу та ціноутворення на різних типах ринків.

38. Етапи ціноутворення в маркетингу та визначення еластичності попиту.

39. Методи ціноутворення в маркетинговій ціновій політиці підприємства.

40. Маркетингові цінові стратегії в процесі ціноутворення.

41. Функції каналів розподілу в політиці розподілу підприємства.

42. Етапи процесу вибору та управління каналами розподілу.

43. Товарорух та його етапи як сучасний процес маркетинг-логістики.

44. Основні та синтетичні елементи комплексу просування в маркетинговій комунікаційній політиці.

45. Сучасні форми процесу маркетингової комунікації.

46. Процес вибору комплексу просування товару в маркетинговій комунікаційній політиці підприємства.

47. Етапи процесу планування реклами як основного елемента маркетингової комунікації.

48. Етапи підготовки та проведення заходів стимулювання збуту в маркетинговій комунікаційній політиці підприємства.

49. Принципи та форми організації маркетингової діяльності на підприємстві.

50. Етапи та напрями процесу контролю маркетингової діяльності.

 

 

VІІІ. РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА


Читайте також:

  1. III. Основні обов'язки робітників та службовців
  2. IV. ВИБІР КОНТРОЛЬНИХ ЗАВДАНЬ ТА ВИМОГИ ДО НАПИСАННЯ КОНТРОЛЬНИХ РОБІТ
  3. IV. ВИСТАВКА ТА ОЦІНЮВАННЯ РОБІТ
  4. V. Орієнтовна основа дії
  5. V. Орієнтовна основа дії
  6. V. Орієнтовна основа дії
  7. V. Орієнтовна основа дії
  8. V. Орієнтовна основа дії
  9. V. Орієнтовна основа дії
  10. V. Орієнтовна основа дії
  11. V. Орієнтовна основа дії
  12. V. Орієнтовна основа дії




Переглядів: 815

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Критерії оцінювання рукопису та захисту курсової роботи | ІХ. ДОДАТКИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.