Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



V. Орієнтовна основа дії

 

Для досягнення цілей заняття необхідно засвоїти теоретичні питання по даній темі і виконати самостійну навчально-дослідницьку роботу.

а) Теоретичні питання для позаурочного самостійного вивчення та обговорення на занятті

 

1. Мухи, як переносники збудників хвороб і збудники міазмів: географія поширення, морфо­функціо­нальні особ­ливості, цикли розвитку, шляхи зараження, медичне значення, профілактика міазмів.

2. Порівняльна характеристика кровосисних комарів Culex, Aedes, Anopheles: географія поширення, морфо­функціо­нальні особ­ливості, цикли розвитку, медичне значення, методи боротьби на різних стадіях розвитку.

3. Москіти: географія поширення, морфо­функціо­нальні особ­ливості, цикли розвитку, медичне значення, методи боротьби на різних стадіях розвитку.

4. Мошки, мокреці, ґедзі: географія поширення, морфо­функціо­нальні особ­ливості, цикли розвитку, медичне значення, методи боротьби на різних стадіях розвитку.

5. Гнус та його компоненти - значення як проміжних хазяїв гель­мінтів і переносників збудників хвороб людини: географія поширення, морфо­функціо­нальні особ­ливості, цикли розвитку, медичне значення, методи боротьби на різних стадіях розвитку.

6. Значення робіт В.М.Беклемішева, І.Н.Павловського в розробці методів профілактики трансмісивних та природно-осередкових хвороб.

 

б) Алгоритм самостійної науково-дослідницької роботи:

 

1. Вивчити мікропрепарати яєць, личинок, лялечок звичайного i малярійного комарів.

2. Вміти розрізнити стадії розвитку звичайного i малярійного комарів у порівняльному аспекті, замалювавши їх у протоколі.

3. Вивчити мікропрепарати яєць, личинок, лялечок мухи.

4. Письмово розв'язати декілька ситуаційних задач.

5. Заповнити таблицю.

 

 

Таблиця № 17


Читайте також:

  1. Nom. sing. Gen. sing. Основа
  2. V. Орієнтовна основа дії
  3. V. Орієнтовна основа дії
  4. V. Орієнтовна основа дії
  5. V. Орієнтовна основа дії
  6. V. Орієнтовна основа дії
  7. V. Орієнтовна основа дії
  8. V. Орієнтовна основа дії
  9. V. Орієнтовна основа дії
  10. V. Орієнтовна основа дії
  11. V. Орієнтовна основа дії
  12. V. Орієнтовна основа дії




Переглядів: 764

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Частіше гризуни) | Характеристика двокрилих комах — збудників та переносників збудників хвороб

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.