МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
V. Орієнтовна основа діїДля досягнення цілей заняття необхідно засвоїти теоретичні питання з даної теми і виконати самостійну навчально-дослідницькку роботу.
а) Теоретичні питання для позааудиторного самостійного вивчення та обговорення на занятті: 1. Структура та функції біосфери. 2. Вчення акад. В.І. Вернадського про біосферу і ноосферу. Жива речовина та її характеристика. 3. Медико-біологічні аспекти впливу біосфери на здоров’я людини. Поняття про біополя та біологічні ритми, їх медичне значення. 4. Екологія. Середовище як екологічне поняття. Види середовища. Екологічні фактори. Єдність організму та середовища. 5. Проблема та медико-біологічні наслідки генетичного обтяження та впливу мутагенних факторів (радіаційних і хімічних) на популяції людей. 6. Біологічна мінливість людей у зв’язку з біогеографічними особливостями середовища. Формування адаптивних типів людей. Функціональні типи реагування людей на фактори середовища («спринтер», «стайер», «мікст»). 7. Людина як екологічний фактор. Основні напрямки та результати антропогенних змін оточуючого середовища. Охорона довкілля. 8. Особливості екологічного стану в Україні. 9. Отруйні для людства рослини та тварини.
б) Алгоритм самостійної навчально-дослідницької роботи: 1. Заслухати і обговорити реферати 2. Заповнити таблиці: „Адаптивні типи людей”, „Отруйні рослини і тварини”. 3. Оформити протокол
в) Інструкції до самостійної навчально-дослідницької роботи: 1. Зробіть доповіді рефератів 2. Заповніть таблиці: „Адаптивні типи людей”, „Отруйні рослини і тварини”. В таблиці „Адаптивні типи людей” вкажіть морфофункціональні, біохімічні, імунологічні ознаки арктичного, тропічного, зони помірного клімату, гірського адаптивного типу людей. В таблиці „Отруйні рослини і тварини” дайте характеристику таким представникам рослин, тварин і грибів: павук-хрестовик, каракурт, тарантул, кримський скорпіон, медоносна бджола, звичайна гадюка, бліда поганка, аконіт, болиголов, віх отруйний, чемериця Лобеля.
Та6лиця № 21 Адаптивні типи людей
Таблиця № 22 Отруйні рослини і тварини
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|