Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



V. Орієнтовна основа дії

Для досягнення цілей заняття необхідно засвоїти теоретичні питання з даної теми і виконати самостійну навчально-дослідницькку роботу.

 

а) Теоретичні питання для позааудиторного самостійного вивчення та обговорення на занятті:

1. Структура та функції біосфери.

2. Вчення акад. В.І. Вернадського про біосферу і ноосферу. Жива речовина та її характеристика.

3. Медико-біологічні аспекти впливу біосфери на здоров’я людини. Поняття про біополя та біологічні ритми, їх медичне значення.

4. Екологія. Середовище як екологічне поняття. Види середовища. Екологічні фактори. Єдність організму та середовища.

5. Проблема та медико-біологічні наслідки генетичного обтяження та впливу мутагенних факторів (радіаційних і хімічних) на популяції людей.

6. Біологічна мінливість людей у зв’язку з біогеографічними особливостями середовища. Формування адаптивних типів людей. Функціональні типи реагування людей на фактори середовища («спринтер», «стайер», «мікст»).

7. Людина як екологічний фактор. Основні напрямки та результати антропогенних змін оточуючого середовища. Охорона довкілля.

8. Особливості екологічного стану в Україні.

9. Отруйні для людства рослини та тварини.

 

б) Алгоритм самостійної навчально-дослідницької роботи:

1. Заслухати і обговорити реферати

2. Заповнити таблиці: „Адаптивні типи людей”, „Отруйні рослини і тварини”.

3. Оформити протокол

 

в) Інструкції до самостійної навчально-дослідницької роботи:

1. Зробіть доповіді рефератів

2. Заповніть таблиці: „Адаптивні типи людей”, „Отруйні рослини і тварини”. В таблиці „Адаптивні типи людей” вкажіть морфофункціональні, біохімічні, імунологічні ознаки арктичного, тропічного, зони помірного клімату, гірського адаптивного типу людей. В таблиці „Отруйні рослини і тварини” дайте характеристику таким представникам рослин, тварин і грибів: павук-хрестовик, каракурт, тарантул, кримський скорпіон, медоносна бджола, звичайна гадюка, бліда поганка, аконіт, болиголов, віх отруйний, чемериця Лобеля.

 

Та6лиця № 21

Адаптивні типи людей

Адаптивний тип   Умови проживання людей Морфо-фізіологічні особливості Обмін речовин
Арктичний      
Тропічний      
Адаптивний тип помірного клімату      
Гірський адаптивний тип      

Таблиця № 22

Отруйні рослини і тварини

Назва отруйних рослин і тварин Вплив на організм людини Надання першої допомоги при отруєнні
     
     
     
     

 


Читайте також:

  1. Nom. sing. Gen. sing. Основа
  2. V. Орієнтовна основа дії
  3. V. Орієнтовна основа дії
  4. V. Орієнтовна основа дії
  5. V. Орієнтовна основа дії
  6. V. Орієнтовна основа дії
  7. V. Орієнтовна основа дії
  8. V. Орієнтовна основа дії
  9. V. Орієнтовна основа дії
  10. V. Орієнтовна основа дії
  11. V. Орієнтовна основа дії
  12. V. Орієнтовна основа дії




Переглядів: 758

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Порівняння природної і спрощеної антропогенної екосистем | VI. Система навчаючих завдань

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.