VI. Система навчаючих завдань
A. Tecти
Завдання 1 (І рівень складності)
Виділяють три функціональні типи конституційного реагування людей. Один із них – „спринтер”, характеризується:
A. Здатністю виконувати монотонну роботу;
B. Високою стійкістю до дії короткочасних екстремальних факторів і низьким відновлювальним потенціалом;
C. Низкою стійкістю до короткочасних екстремальних факторів;
D. Здатністю переносити тривалі навантаження;
E. Високою стійкістю до дії короткочасних екстремальних факторів і високим відновлювальним потенціалом.
Еталон відповіді: В
Завдання 2 (ІІ рівень складності)
Сучасна екологія – це комплексна наука, яка має цілий ряд самостійних розділів і напрямів. Дайте відповідь:
A. Що вивчає екологія?
B. Хто запропонував термін екологія?
C. Що є об’єктом дослідження в екології?
D. Які рівні вивчення виділяють в екології?
E. Які методи досліджень застосовують в сучасній екології?
Еталон відповіді:
A. Екологія – це наука, що вивчає зв’язки організмів між собою та з навколишнім середовищем.
B. Термін екологія запропонував Е. Геккель.
C. Об’єктами досліджень в екології можуть бути окремі організми, популяції, угрупування, екосистеми та вся біота нашої планети.
D. В екології виділяють три рівні вивчення: 1) популяційно-видовий; 2) екосистемний; 3) еволюційно-історичний.
E. В сучасній екології застосовують надзвичайно багатий арсенал методів досліджень. Їх можна згрупувати у такі три категорії:
Емпіричні методи; 2) експериментальні методи; 3) методи моделювання.
Завдання 3 (ІІІ рівень складності)
З якої причини більшість паразитів в кишечнику людини мають здатність до анаеробного метаболізму?
A. Тому що анаеробний метаболізм набагато ефективніший за аеробний;
B. Тому що аеробний метаболізм не може відбуватися без наявності світла, якого в кишечнику не має;
C. Тому що в кишечнику недостатньо кисню для підтримання аеробного метаболізму;
D. Тому що в кишечнику високий вміст СО2, який пригнічує аеробний процес метаболізму
E. Вірно С+D
Еталон відповіді – Е
VII. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті
Читайте також: - Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
- D. СОЦИОИДЕОЛОГИЧЕСКАЯ СИСТЕМА ВЕЩЕЙ И ПОТРЕБЛЕНИЯ
- II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
- III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
- III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
- III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
- III. Повідомлення теми і завдань уроку
- III. Повідомлення теми і завдань уроку.
- III. Повідомлення теми і завдань уроку.
- III. центральная нервная система
- ISO9000. Як працює система управління якістю
- IV. Повідомлення теми і завдань уроку.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|