Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



VI. Система навчаючих завдань

A. Tecти

Завдання 1 (І рівень складності)

Виділяють три функціональні типи конституційного реагування людей. Один із них – „спринтер”, характеризується:

A. Здатністю виконувати монотонну роботу;

B. Високою стійкістю до дії короткочасних екстремальних факторів і низьким відновлювальним потенціалом;

C. Низкою стійкістю до короткочасних екстремальних факторів;

D. Здатністю переносити тривалі навантаження;

E. Високою стійкістю до дії короткочасних екстремальних факторів і високим відновлювальним потенціалом.

Еталон відповіді: В

Завдання 2 (ІІ рівень складності)

Сучасна екологія – це комплексна наука, яка має цілий ряд самостійних розділів і напрямів. Дайте відповідь:

A. Що вивчає екологія?

B. Хто запропонував термін екологія?

C. Що є об’єктом дослідження в екології?

D. Які рівні вивчення виділяють в екології?

E. Які методи досліджень застосовують в сучасній екології?

Еталон відповіді:

A. Екологія – це наука, що вивчає зв’язки організмів між собою та з навколишнім середовищем.

B. Термін екологія запропонував Е. Геккель.

C. Об’єктами досліджень в екології можуть бути окремі організми, популяції, угрупування, екосистеми та вся біота нашої планети.

D. В екології виділяють три рівні вивчення: 1) популяційно-видовий; 2) екосистемний; 3) еволюційно-історичний.

E. В сучасній екології застосовують надзвичайно багатий арсенал методів досліджень. Їх можна згрупувати у такі три категорії:

Емпіричні методи; 2) експериментальні методи; 3) методи моделювання.

 

Завдання 3 (ІІІ рівень складності)

З якої причини більшість паразитів в кишечнику людини мають здатність до анаеробного метаболізму?

A. Тому що анаеробний метаболізм набагато ефективніший за аеробний;

B. Тому що аеробний метаболізм не може відбуватися без наявності світла, якого в кишечнику не має;

C. Тому що в кишечнику недостатньо кисню для підтримання аеробного метаболізму;

D. Тому що в кишечнику високий вміст СО2, який пригнічує аеробний процес метаболізму

E. Вірно С+D

Еталон відповіді – Е

VII. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. D. СОЦИОИДЕОЛОГИЧЕСКАЯ СИСТЕМА ВЕЩЕЙ И ПОТРЕБЛЕНИЯ
  3. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  4. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  5. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  6. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  7. III. Повідомлення теми і завдань уроку
  8. III. Повідомлення теми і завдань уроку.
  9. III. Повідомлення теми і завдань уроку.
  10. III. центральная нервная система
  11. ISO9000. Як працює система управління якістю
  12. IV. Повідомлення теми і завдань уроку.




Переглядів: 676

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
V. Орієнтовна основа дії | А) Методика проведення заняття

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.