Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Критерії оцінювання рукопису та захисту курсової роботи

 

Курсова робота оцінюється за 100-бальною шкалою шляхом сумування балів.


 

Критерії оцінювання Кількість балів
І. Оцінювання рукопису курсової роботи
- Вступ
- Теоретична частина, її повнота, грамотність
- Сучасний стан об'єкта дослідження
- Проблематика, шляхи вирішення
- Висновки, література
- Логіка, послідовність викладу
- Науковий стиль, критичний погляд
- Оформлення роботи
ІІ. Захист курсової роботи
- Теоретичні знання
- Знання сучасного стану об’єкта дослідження
- Проблеми та шляхи їх вирішення

Викладач не приймає курсову роботу на перевірку в таких випадках:

· курсова робота не зареєстрована на кафедрі;

· курсова робота не зшита;

· кожен лист роботи в окремому файлі;

· робота роздрукована з невідповідним шрифтом та інтервалом;

· обсяги роботи значно відрізняються від встановлених для курсових робіт.

 

Захист курсової роботи

Процедура захисту є обов’язковою для усіх студентів. Вона підтверджує самостійну роботу студента та набутий ним рівень знань. На захисті в ході усної співбесіди студент має підтвердити:

· набутий у процесі дослідження рівень знань про об’єкт дослідження;

· розуміння основних теоретичних і практичних закономірностей;

· знання про сучасний стан об'єкта дослідження, тенденції його розвитку, їх причини та можливі наслідки;

· знання та розуміння актуальних проблем і можливі шляхи їх вирішення.

У ході захисту, якщо студент демонструє рівень знань вищий або нижчий, ніж у тексті курсової роботи, можлива зміна балів у бік відповідно їх підвищення чи зниження.

Переведення даних 100-бальної шкали оцінювання у чотирибальну та шкалу ECTS

За шкалою ЕСТS За 4-бальною шкалою За шкалою навчального закладу
А Відмінно 90-100  
В Добре 85-89
С 75-84
D Задовільно   70-74  
E 60-69
FX Незадовільно   35-59  
F 1-34

ШкалаЕСТS – оцінок:

А - відмінно –відмінна робота з однією незначною помилкою;

В - дуже добре– вище за середнє, але з декількома помилками;

С - добре– звичайна робота з декількома значними помилками;

D - задовільно- посередньо, зі значними недоліками;

E - достатньо –виконання задовольняє мінімум критеріїв оцінки;

FX - незадовільно - з можливістю повторного складання, необхідно виконати певну додаткову роботу для успішного складання

F- незадовільно - з обов’язковим повторним курсом, повторне вивчення дисципліни

 



Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. II. СТРУКТУРА ТА ОБСЯГ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  6. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  7. III ОФОРМЛЕННЯ І ЗАХИСТ РОБОТИ
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  10. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  11. III. КРИТЕРІЇ ДОПУСКУ ДО СКЛАДАННЯ ПІДСУМКОВОГО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ (ЕКЗАМЕНУ).
  12. III. ПИТАННЯ ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ




Переглядів: 423

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
VІ. ЯКІСНІ КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ | VII. ОРІЄНТОВНА ТЕМАТИКА КУРСОВИХ РОБІТ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.