МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Стративним правом.Суб'єкт — особа, яка досягла до моменту здійснення проступку 16-річного віку. Суб'єктивна сторона — вина, мета, мотиви здійснення проступку. Об'єктивна сторона — сукупність передбачених законом ознак, що характеризують зовнішні прояви проступку — Місце, час, спосіб і обстановка, що стосується проступку, і самі дії чи бездіяльність. Адміністративна відповідальність настає за адміністративне правопорушення (проступок), є одним з різновидів юридичної відповідальності і означає обов'язок відповідати за свої проступки. 2. Види адміністративних стягнень. Попередження офіційний осуд правопорушника, оформлений письмово або зафіксований Іншим чином. Штраф — стягнення з порушника певної грошової суми. Оплатне вилучення предмету який після примусового вилучення реалізується за рахунок порушника, а йому передається певна виручена сума. Таким предметом може бути незареєстрована мисливська рушниця. Конфіскація- примусове, безоплатне перетворення майна у власність держави (предмети контрабанди). Позбавлення спеціального права наданого цьому громадянинові (управління транспортним засобом, заняття полюванням). Виправні роботи строком до 2-х місяців з відбуттям їх за місцем постійної роботи правопорушника та з утриманням до 20% його заробітку у прибуток держави. Цей вид покарання застосовується лише в судовому порядку. Адміністративний арешт до 15 діб з використанням на фізичних роботах без оплати. Призначається лише у судовому порядку. Не застосовується цей вид покарання до вагітних, жінок які мають дітей віком до 1 2 років, до неповнолітніх, інвалідів І та її груп. До іноземців та осіб без громадянства за санкцією прокурора можливе адміністративне затримання і видворення за межі України. Порядок притягнення до адмінвідповідальності заснований на таких принципах: - своєчасне, всебічне, повне й об'єктивне з'ясування обставин справи; - доказ проступку і вини; - законність; - рівність громадян; - відкритий розгляд справи; - забезпечення права на захист та інше. Провадження за справою про адміністративне правопорушення починається, як правило, із складання відповідного протоколу уповноваженою на це посадовою особою. Протокол не складається, коли, наприклад, стягується штраф на місці і правопорушник цьому не перечить. (за безквитковий проїзд, порушення правил вуличного руху та інше.) У протоколі зазначаються всі суттєві обставини правопорушення, особливо звертається увага на доказовий аспект, перевірку пояснень правопорушника, на забезпечення його прав. З метою складання протоколу і для засвідчення особи правопорушника може бути доставлено до відділення міліції на строк не більше 3-х годин. При цьому допускається проведення особистого обшуку і огляду речей. За загальним правилом адмінстягнення може бути накладено не пізніше 2-х місяців від дня скоєння правопорушення. 3.Особи та колегіальні органи, які мають право розглядати справи про адм.правопорушення. Особи, які мають право розглядати справи про адміністративні правопорушення: - Суддя - начальник чи заступник начальника ВВС - державтоінспектор - ревізори потягів - начальники митниць - райвійськкоми - головсанлікарі - правові інспектори праці Колегіальні органи: - адміністративна комісія - служба у справах неповнолітніх - виконкоми селищних та сільських Рад та ін.
Справи, як правило, розглядаються компетентними органами за місцем скоєння правопорушення з участю порушника. Можуть бути викликані свідки, потерпілі, експерти, перекладачі. Інтереси притягненого до відповідальності може захищати адвокат. У розгляді справи може брати участь і прокурор. З'ясовуються всі обставини справи, розмір збитку, наявність у адмінпроступку складу злочину. Про прийняття рішення складається мотивована постанова про накладення адмінпокарання або припинення справи. Постанова може бути оскаржена у 10-денний строк від дня винесення або опротестована прокурором. 4. Співвідношення переконання і примусу. Державні органи управління у своїй діяльності застосовують не лише засоби примусу, вони зобов'язані керуватися принципом переконання При цьому переконання повинно бути головним методом реалізації функцій і завдань виконавчо-розпорядницької діяльності. Необхідно орієнтуватися на добровільне виконання вимог закону громадянами і посадовими особами. Переконання - це система заходів виховного, роз'яснювального і заохочувального характеру для позитивного впливу на свідомість І поведінку особи. Засоби переконання : - виховання - роз'яснення - агітація - показ кращих прикладів - заохочення - критика та ін. Метод переконання сприяє попередженню правопорушень При необхідності він доповнюється і методом примусу. 5. Адміністративний примус. Адміністративний примус- Це застосування компетентними органами передбачених законом засобів впливу з метою забезпечення встановленого порядку управління, громадської безпеки, боротьби з правопорушеннями, притягнення порушників до відповідальності. Види пимусу: - попереджувальні (перевірка документів, заборона виходу на лінію несправного транспорту та ін.) - заходи адміністративного припинення (вимоги працівника міліції припинити протиправну поведінку, затрймання, огляд). - примусове лікування - безпосередній фізичний вплив (застосування спеціальних засобів, зброї) - заходи адміністративного стягнення (штраф, конфіскація, арешт). Читайте також:
|
||||||||
|