МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Нормотворче провадженняЛекція 27.09.2011 1) Поняття та особливості нормотворчого провадження 2)Підготовка нормативного акту, як стадія нормотворчого провадження 3) Прийняття нормативного акту 4) Реєстрація та набрання чинності нормативним актом. Оскарження та опротестування акту. Регламент КМУ від 08.07.2007р. №950 зі змінами та доповненнями від 11.11.2010р. №1 Поняття та особливості нормотворчого провадження Нормтоврче провадження – це специфічна діяльність уповноважених субєктів щодо підготовки, затвердження та офіційного оголошення нормативно-правових актів. Залежно від сфери організуючого впливу розроблюваних актів виділяють наступні нормотворчі провадження: 1. Провадження сприйняття постанов і розпоряджень КМУ 2. Провадження з видання наказів, інструкцій та інших актів міністерств та інших центральних органів спеціальної компетенції 3. Провадження з видання рішень місцевих держ адміністрацій. Провадження з видання локальних актів керівниками держ підприємств, установ і організацій. 4. Провадження з видання нпа органами місцевого самоврядування. Лазарєв виділяє наступні стадії нормотворчого процесу в управлінській д-сті: 1) збирання інформації і виявлення проблемних ситуацій; 2) розробка проекту нормативного акту; 3) узгодження візування, обговорення проекту громадськістю; 4) прийняття рішення та оформлення акту; 5) опублікування акту або доведення до відома усіх зацікавлених осіб. Аверянов виділяє наступні стадії адміністартивної нормотворчості: 1) підготовка нпа; 2) прийняття нпа 3)доведення рішення до відома виконавців і зацікавлених осіб. Структура нормотворчого провадження складається з 5 стадій, кожна з яких має свої етапи: 1) підготовка нпа; 2) прийняття нпа; 3) реєстрація нпа; 4) вступ нпа в дію 5) оскарження та опротестування
№2 Підготовка нпа Нпа повинен розроблятись професійними юристами із щалученням науковців та практиків. Для цього створюються нормопроектні робочі групи (параграф 44 регламенту кму). Робоча група створюється у 2 способи: 1) на виконна доручення вищого органу 2) за власною ініціативою органом на який покладено обовязок підготувати проект нпа. На робочу групу покладаються наступні функції: 1. Аналіз стану справ у відповідній сфері та причин, які зумовлюють необхідність підготовки проекту нпа. 2. Підготовка проекту 3. Перевірка проекту на відповідність міжнародним зобовязанням України та основним положенням законодавства ЄС. 4.В разі розроблення проекту регуляторного акту, проведення аналізу його впливу. 5. Узгодження проекту із зацікавленими органами. 6. Усунення можливих розбіжностей щодо проекту. Розроблення концепцій передбачається відповідними планами діяльності КМУ, а також дорученням премєр-міністра, 1 віце-премєр-міністра, віце-премєр-міністра. Концепція розробляється органами викон влади, до компетенції яких належить вирішення цих питань та узгодожуються із заціваленими органами викон влади, після чого подаються до КМУ та готуються його секретаріатом для розгляду в установленому порядку. Підтовка тексту проекту нпа включає такі етапи: - попередні роботи, що передують складенню тексту проекту(затвердження плану і графіку роботи). Підбір матеріалів та підбір чинного іноземного закнодавства з цього питання, а також ознайомлення з науковою літературою; - формулювання тексту початкового варіанту проекту; - попереднє обговорення, доопрцювання та узгодження проекту Невисловлена зацікавленими органами та організаціями позиція щодо проекту акту у визначений термін вважається рівнозначною його узгодженню.
№3 Прийняття нпа Підготовлені проекти візуються керівником органу, що є головним розробником. До проекту додаються пояснювальна записка, в якій зазначаються підстави та мета розроблення проетк, фінансово-економічні розрахунки та пропозиції щодо джерел покриття витрат; - довідка про погодження проекту; - висновки Мінюсту щодо відповідності проекту нпа чинному законодавству, а також основним положенням законодавства ЄС. - порівняльна таблиця, якщо проект передбачає внесення змін до іших нпа; - концепція проекту правового акту. Рішення КМУ приймається більшістю голосів членів КМУ, які присутні на засіданні. Нпа, які приймаються центральними органами викон влади та органами місцевого самоврядування напрвляються на розгляд керівником органу, який його затверджує.
№4 Реєстрація та набрання чинності нормативним актом. Оскарження та опротестування акту Після прийняття (затвердження) нпа, він має бути зареєстрований в установленому порядку(ч.3 ст.117 КУ). Указ ПУ про держ реєстрацію нпа міністерств та інших органів викон влади №493 від 03.10.1992р. Підстави відмови держ реєстрації: - не відповідає КУ; - виданий з порушенням чинного законодавства; - виходить за межі компетенції органу, що його видав; - не відповідає вимгам законодавства про мову; - суперечить встановленому порядку ведення діловодства; - не узгоджений із заінтересованими особами або органами; - вкладений із порушенням правил правопису; - не узгоджується із дорученням даним органом, що видав акт. Державна реєстрація містить такі етапи процесуальної діяльності: а) проведення правової експертизи нпа; б) прийняття рішення щодо їх державної реєстрації або відмови в) занесення зареєстрованих нпа до Єдиного державного реєстру нпа
Читайте також:
|
||||||||
|