МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Нормативно-методична база діловодства.Сьогодні особливо важливі вироблення й додержання нормативно-правових документів, методичних рекомендацій і посібників з питань діловодства, змісту та форми документів, їх проходження та виконання, обліку та реєстрації, систематизації і зберігання, забезпечення високої мовної культури, простоти і доступності викладу, суворого дотримання системи вимог до кожного виду документів і системності в роботі з їх аналізу та узагальнення. Процес діловодства організується за допомогою нормативно-методологічної бази, а саме: · положень Конституції України; · законів України; · нормативно-правових актів Президента України, Кабінету Міністрів України, Ради міністрів АР Крим; · інших методичних документів. Нормативно-методична база діловодства включає в себе: · законодавчі акти України у сфері інформації, документації та документування; · укази та розпорядження Президента України, постанови та розпорядження Уряду України, які регламентують питання документаційного забезпечення управління в Україні; · правові акти органів виконавчої влади (міністерств, відомств, комітетів) як загальногалузевого, так і відомчого характеру; · правові акти нормативного та інструктивного характеру; · методичні документи з діловодства організацій; · державні стандарти на документацію; · уніфіковані системи документів; · класифікатори техніко-економічної і соціальної інформації. Методичні документи регламентують: · технологію створення, обробкою зберігання, використання документів в організації; · роботу служби діловодства, її структуру, функції, штат, технічне забезпечення тощо. Зазначені документи мають практичне значення не лише для вказаних у них органів. Вони – орієнтир і зразок для підготовки документів у центральних та місцевих органах виконавчої влади, органах місцевого самоврядування. Основним документом, який безпосередньо регулює питання діловодства в органах виконавчої влади в Україні є Примірна інструкція з діловодства в міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затверджена постановою. Кабінету Міністрів України 07 жовтня 1997 р. № 1153 (з наступними змінами) Істотний вплив на організацію і зміст роботи з документами в органах виконавчої влади, органах місцевого самоврядування справляє чітка регламентація їхньої роботи. Так, Тимчасовим регламентом Кабінету Міністрів України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 08 червня 1993 р. № 523 визначено порядок формування плану засідань Кабінету Міністрів; порядок внесення документів на розгляд; порядок підготовки засідань і їх проведення; оформлення прийнятих рішень. Аналогічні регламенти, з урахуванням повноважень і особливостей роботи, затверджені й у інших центральних органах виконавчої влади. У грудні 1999 р. постановою № 2263 Кабінет Міністрів затвердив Типовий регламент місцевої державної адміністрації, який, відповідно до Закону України “Про місцеві державні адміністрації, регулює організаційно-процедурні питання роботи місцевих органів виконавчої влади. У наступні роки до Типового регламенту було внесено зміни, спрямовані на вдосконалення роботи місцевих державних адміністрацій; зокрема на підвищення якості підготовки розпоряджень. Типовим регламентом регулюються питання: · розподілу обов’язків між заступниками голови, іншими посадовими особами місцевої державної адміністрації, планування її роботи; · порядку внесення на розгляд проектів розпоряджень голови місцевої державної адміністрації; · організації роботи з документами і контролю за їх виконанням; · консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів місцевої державної адміністрації; · підготовки та проведення нарад; · роботи апарату місцевої державної адміністрації. Регламентація роботи органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування забезпечує чіткість організації підготовки та виконання документів, сприяє підвищенню їх якості. Важливу роль у роботі з документами відіграють державні стандарти, вироблені за роки незалежності України, а також у попередній період (частина останніх використовується у сучасній українській документалістиці як спільне надбання. Зокрема, до них належать наступні: ДСТУ 2732-94 (відповідно до ГОСТ 6.38.-90) – „Система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів”; ГОСТ 6.38-90 (відповідно до ГОСТ 9327-60) – „Папір і вироби з паперу. Споживчі формати”; ГОСТ 6.39-72 – „Уніфіковані системи документації. Система організаційно-розпорядчої документації. Формуляр-зразок” та інші. Знати зміст, вимоги зазначених положень та інструкцій повинен не лише працівник загального відділу, канцелярії чи іншої діловодної служби, але й кожний керівник, кожний державний службовець, працівник органу місцевого самоврядування. Уміння грамотно, якісно, своєчасно і оперативно готувати документи – мистецтво, яке вимагає глибоких знань, значного особистого досвіду, спеціального навчання і постійної самостійної роботи. Читайте також:
|
||||||||
|