МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Нормативно-методична база діловодства.Сьогодні особливо важливі вироблення й додержання нормативно-правових документів, методичних рекомендацій і посібників з питань діловодства, змісту та форми документів, їх проходження та виконання, обліку та реєстрації, систематизації і зберігання, забезпечення високої мовної культури, простоти і доступності викладу, суворого дотримання системи вимог до кожного виду документів і системності в роботі з їх аналізу та узагальнення. Процес діловодства організується за допомогою нормативно-методологічної бази, а саме: · положень Конституції України; · законів України; · нормативно-правових актів Президента України, Кабінету Міністрів України, Ради міністрів АР Крим; · інших методичних документів. Нормативно-методична база діловодства включає в себе: · законодавчі акти України у сфері інформації, документації та документування; · укази та розпорядження Президента України, постанови та розпорядження Уряду України, які регламентують питання документаційного забезпечення управління в Україні; · правові акти органів виконавчої влади (міністерств, відомств, комітетів) як загальногалузевого, так і відомчого характеру; · правові акти нормативного та інструктивного характеру; · методичні документи з діловодства організацій; · державні стандарти на документацію; · уніфіковані системи документів; · класифікатори техніко-економічної і соціальної інформації. Методичні документи регламентують: · технологію створення, обробкою зберігання, використання документів в організації; · роботу служби діловодства, її структуру, функції, штат, технічне забезпечення тощо. Зазначені документи мають практичне значення не лише для вказаних у них органів. Вони – орієнтир і зразок для підготовки документів у центральних та місцевих органах виконавчої влади, органах місцевого самоврядування. Основним документом, який безпосередньо регулює питання діловодства в органах виконавчої влади в Україні є Примірна інструкція з діловодства в міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затверджена постановою. Кабінету Міністрів України 07 жовтня 1997 р. № 1153 (з наступними змінами) Істотний вплив на організацію і зміст роботи з документами в органах виконавчої влади, органах місцевого самоврядування справляє чітка регламентація їхньої роботи. Так, Тимчасовим регламентом Кабінету Міністрів України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 08 червня 1993 р. № 523 визначено порядок формування плану засідань Кабінету Міністрів; порядок внесення документів на розгляд; порядок підготовки засідань і їх проведення; оформлення прийнятих рішень. Аналогічні регламенти, з урахуванням повноважень і особливостей роботи, затверджені й у інших центральних органах виконавчої влади. У грудні 1999 р. постановою № 2263 Кабінет Міністрів затвердив Типовий регламент місцевої державної адміністрації, який, відповідно до Закону України “Про місцеві державні адміністрації, регулює організаційно-процедурні питання роботи місцевих органів виконавчої влади. У наступні роки до Типового регламенту було внесено зміни, спрямовані на вдосконалення роботи місцевих державних адміністрацій; зокрема на підвищення якості підготовки розпоряджень. Типовим регламентом регулюються питання: · розподілу обов’язків між заступниками голови, іншими посадовими особами місцевої державної адміністрації, планування її роботи; · порядку внесення на розгляд проектів розпоряджень голови місцевої державної адміністрації; · організації роботи з документами і контролю за їх виконанням; · консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів місцевої державної адміністрації; · підготовки та проведення нарад; · роботи апарату місцевої державної адміністрації. Регламентація роботи органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування забезпечує чіткість організації підготовки та виконання документів, сприяє підвищенню їх якості. Важливу роль у роботі з документами відіграють державні стандарти, вироблені за роки незалежності України, а також у попередній період (частина останніх використовується у сучасній українській документалістиці як спільне надбання. Зокрема, до них належать наступні: ДСТУ 2732-94 (відповідно до ГОСТ 6.38.-90) – „Система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів”; ГОСТ 6.38-90 (відповідно до ГОСТ 9327-60) – „Папір і вироби з паперу. Споживчі формати”; ГОСТ 6.39-72 – „Уніфіковані системи документації. Система організаційно-розпорядчої документації. Формуляр-зразок” та інші. Знати зміст, вимоги зазначених положень та інструкцій повинен не лише працівник загального відділу, канцелярії чи іншої діловодної служби, але й кожний керівник, кожний державний службовець, працівник органу місцевого самоврядування. Уміння грамотно, якісно, своєчасно і оперативно готувати документи – мистецтво, яке вимагає глибоких знань, значного особистого досвіду, спеціального навчання і постійної самостійної роботи. Читайте також:
|
||||||||
|