МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
СуттєвоПитання для роздумів, самоперевірки, повторення РЕЗЮМЕ Ключеві поняття та терміни
•науково-технічний прогрес •гранично допустима концентрація •екологічна криза • екологічна безпека •джерела екологічної кризи •природні небезпечні явища • екологічні проблеми •деградація біосфери • техногенні небезпечні яґвища • екологічна катастрофа
1 Головна небезпека для людства полягає в поступовій деградації природного середовища під впливом ніби малопомітних результатів виробничої діяльності.
2 Екологічна криза другої половини ХХ ст. в історії людства – найбільш глибока і трагічна, і подолати її буде надзвичайно важко.
3 Збільшилося забруднення всіх компонентів довкілля: повітря, води, грунтів, продуктів харчування.
4 Використовуючи весь загальнолюдський інтелект і набуті знання в галузі охорони природи та раціонального споживання її ресурсів, розвиваючи міжнародне співробітництво, обмінюючись інформацією, надаючи наукову, матеріальну і технічну допомогу, необхідно домогтись ефективного вирішення головної проблеми – зберегти сферу життя на Землі. Економічна безпека повинна бути основою сталого розвитку.
1 Що таке надзвичайні екологічні ситуації? 2 Наведіть кілька прикладів природних та антропогенних катастроф. 3 Назвіть сейсмічно небезпечні райони України. 4 Що таке «антропогенне забруднення»? 5 Вкажіть екологічні наслідки військової діяльності та війн. 6 Які промислові об’єкти належать до екологічно небезпечних? 7 Які наслідки іригаційних робіт для довкілля? 8 До яких наслідків призводить будівництво на великих річках гребель і водосховищ? 9 Чи погоджуєтеся Ви з тезою, що сучасний період життя суспільства є поворотним для розвитку цивілізації? 10 Які зміни відбуваються на планеті у випадку розв’язання атомної війни? 11 Що таке урбанізація та яка її роль у розвитку цивілізаціії й біосфери?
Література [1, с. 130-161, 177-181, 198-209, 258-290]; [3, с. 62-98]; [4, с. 102 –124, 129-138, 157-170,194-199] До змісту До змісту Т е м а 9 ПРАВОВ1 АСПЕКТИ ОХОРОНИ НАВКОЛИШНЬОГО ПРИРОДНОГО СЕРЕДОВИЩА Взаємодія людини i природи є закономірним явищем. Вони не можуть існувати відособлено один від одного. Перш за все, людина за рахунок корисних властивостей природи забезпечує свою життєдіяльність. Втручаючись в природу, людина повинна враховувати її об'ективні процеси розвитку, сприяти раціональному використанню природних pecypciв, їx збереженню та відновленню, здійснювати охорону довкілля. Все це породжує відносини, які необхідно врегульовувати. Таке завдання покладено на екологічне законодавство. Після вивчения матеріалу теми Ви повинні: Знати: • нормативно-правові акти, що регулюють екологічні відносини; • об'єкти i принципи правової охорони навколишнього середовища; • шляхи здійснення екологічної безпеки; • екологічні права та обов'язки громадян щодо охорони навколишнього • як здійснюється управління в галузі охорони навколишнього В мi m u: ▲ визначати суть та завдання екологічної експертизи, функції контролю i нагляду в галузі охорони навколишнього середовища; ▲ характеризувати законодавство, яке регулює використання природних pecypciв; ▲ дати характеристику природним територіям та об'єктам, що підлягають особливій oxopoнi; ▲ пояснити суть юридичної відповідальності за порушення екологічного законодавства. █ План (логіка) засвоєння материалу: 9.1 Система екологічного законодавства України. 9.2 Право власності на природні ресурси. 9.3 Об'єкти правової охорони навколишнього природного середовища. 9.4 Основні принципи охорони навколишнього природного середовища. 9.5 Екологічні права та обов'язки громадян щодо охорони 9.6 Управління в галузі охорони навколишнього природного середовища. 9.7 Екологічна експертиза. 9.8 Контроль i нагляд у галузі охорони навколишнього природного середовища. 9.9 Види використання природних pecypciв. 9.10 Природні території та об'єкти, що підлягають особливій oxopoні. 9.11 Економічний механізм забезпечення охорони навколишнього 9.12 Відповідальність за порушення законодавства про охорону
Читайте також:
|
||||||||
|