МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Модель фірми в умовах стабільних зовнішніх звязків з декількома суттєво різними ринками, наприклад, в різних країнахТеорія організаційного потенціалу Ігорь Ансофф (амер.) на початку 1970-х роківрозглянув промислову організацію як систему, що здійснює взаємозвязки з джерелами ресурсів і зовнішнім середовищем. ® 2 підходи до формування оргструктур. Структурний підхід (до ІІ св.війни) – статичний, не враховував змін під дією зовнішніх факторів; основне – внутрішній устрій фірм, розподіл функцій і райіоналізація управління. Динамічний підхід (після ІІ св.війни) – аналіз звязків фірми з середовищем, в якому вона діє, і з джерелами ресурсів. І етап – аналіз фірми в умовах стабільних зовнішніх звязків ® оперативний характер організаційних проблем. ІІ етап – аналіз впливу на організацію змін зовнішнішнього середовища ® стратегічний характер організаційних проблем. За Ансоффом, основна задача вищого керівництва – рішення стратегічних проблем в умовах змін зовнішнішнього середовища. При цьому, існує тісна залежність між характером зовнішніх взаємозвязків і поведінкою фірми, з одного боку, та її внутрішньою організацією - з іншого. Цей взаємозвязок дослідив А.Чандлер у кн. «Стратегія і структура» на прикладах із історії амер. компаній. Зміни зовнішніх умов призводять до потреби у зміні стратегії фірми, потім до змни її орг. характеристик і далі до перетворення структури. Як показала практика, найбільш ефективною в умовах стабільних (постійних) зовнішніх звязків була функціональна структура(розквіт 1910-20рр.). Основна стратегія – зниження витрат виробництва і цінова конкуренція. Модель фірмив умовах стабільних зовнішніх звязків з одним ринком збуту ( функціональна структура)
Зростання розміру компаній і вихід на декілька ринків з різними продуктами призвели до утворення відділень. Результат – дивізіональна структура (до ІІ св.війни). За Ансоффом, - це «функціональна структура, що повторена декілька разів». Модель фірмив умовах стабільних зовнішніх звязків з декількома ринками збуту (дивізіональна структура)
Утворення в роки після війни багатонаціональних компаній призвело до необхідності наблизити служби маркетингу до національних ринків, на яких діє фірма. ® Розподіл фірми і утворення філіалів у різних країнах. За Ансоффом, – це багатонаціональна структура, матриця типу «відділення – країна». (багатонаціональна структура)
Зі збільшенням кількості нововведень і скороченням життєвого циклу виробів посилюються взаємозв’язки між функціями в ланцюжку «НДДКР – виробництво – розподілення – маркетинг». Динамічному оточенню більш відповідає організація типу «проект – функція». В цій моделі фірми поруч з тимчасовими проектними групами існують функціональні служби, які здійснюють методичну координацію. Наявність постійних функціональних служб надає стабільності всій структурі. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|