МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Основні тенденції в розвитку (зміні) організаційних структурТривимірність поведінки фірми в сучасних умовах Модель фірми в умовах динамічного оточення ( проектна матрична модель)
За Ансоффом, ідея матриці є однією із основних у сучасній науці про формування організаційних структур. Поведінка сучасних фірм структуруюється за 3 напрямами (основними стратегіями): досягнення економічності використання ресурсів, забезпечення конкуретноздатності і активна політика в галузі нововведень.
Залежно від стратегії, яка переважає, обирається вид структури. Використання декількох стратегій потребує утворення матриць різних типів або розумного сполучення різних видів структур в межах однієї компанії. Одна із останніх форм багатонаціональної структури – матриця типу «продукт – ринок», в якій зроблена спроба сполучити ринкову політику з розробкою стратегії фірми. І. Ансофф дослідив еволюцію організаційних структур і виділив основні тенденції в їх розвитку.
За Ансоффом, основною тенденцією в розвитку (екволюції) організаційних структур є усвідомлення керівниками того факту, що будь-яка організація є складною сукупністю великої кількості взаємопов’язаних елементів. Комплекснайбільш важливих з них, а саме: керівники, структура, інформація, системи і процедури, технологічні процеси, системи ціннісної орієнтації, являє собою організаційний потенціал. Зміна одного з цих елементів ще не означає зміну організації. Зміну організаційного потенціалу доцільніше починати з людей, з керівників. Потім – зміна системи цінностей, що діє на фірмі, перебудова інформаційних потоків, інших елементів. Основу організаційного потенціалу складає культура організації(сукупність управлінського персоналу, системи цінностей, систем і процедур; системи і процедури – це сукупність суворо документованих прийомів і методів рішення проблем управління, таких як: складання планів, проведення навчання, здійснення контролю тощо). Ця частина організаційного потенціалу піддається найбільш сильному впливу з боку обраної стратегії фірми. Є випадки, коли невеликі зміни стратегії можуть потребувати радікальної перебудови культури організації, і коли зміни стратегії практично не потребують зміни культури організації, а відтак, організаційного потенціалу. Однак, частіше зміни стратегії повязані з певними змінами організаційного потенціалу, а сам характер переходу суттєво залежить від конкретних умов. Ця теорія застосовується лише до організацій, які чутливо реагують на всі зміни зовнішнього середовища. Проведено експерименти, коли в організації завчасно відпрацьовується декілька можливих структур управління і залежно від умов обирається один із варіантів з використанням матметодів на ЕОМ. Модель управління фірмой демонструє, що залежно від зовнішніх умов і характеру проблем, що вирішуються, її вище керівництво повинно концентрувати увагу на визначених моментах, указаних у матриці. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|