Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 3. Дослідження поведінки споживачів

Вимоги до проведення вибіркового спостереження.

При проведенні вибіркового спостереження важливими рішеннями є вибір його типу, визначення розміру вибірки, і одиниць спостереження, визначення меж вибіркового спостереження.

Вибірковим називається спостереження, у ході якого досліджуються не всі одиниці генеральної сукупності, а лише їх частина, відібрана на основі визначених принципів.

Типи вибіркових спостережень:

Імовірнісною називається вибірка, за якої всі члени генеральної сукупності мають можливість стати об’єктом спостереження.

При плануванні імовірнісної вибірки необхідно:

- визначити одиницю вибірку;

- вибрати метод відбору одиниць спостережень;

- спланувати процес управління проблемою.

Одиниця вибірки – ті люди, фірми чи товари, про яких збираються відомості.

Методи відбору одиниць вибіркового спостереження:

1) проста випадкова вибірка, за якою кожен член сукупності, що вивчається, має рівну можливість бути відібраним для спостереження);

2) систематична вибірка – передбачає вибір з генеральної сукупності одиниць спостереження на визначеній основі;

3) типова або стратифікаційна вибірка – використовується за умови, що у вибірці є підгрупи з різними поглядами;

4) групова вибірка – використовується в тому випадку, коли генеральна сукупність ділиться на підгрупи.

Неймовірнісна вибірка не становить особливих труднощів і не вимагає грошових витрат, передбачає вивчення обмеженої кількості експертів для отримання інформації. Розмір вибірки залежить від слідуючих факторів:

- кількості груп і підгруп у виборці, які необхідно дослідити;

- цінності інформації і вимог до її точності;

- вартості проведення вибіркового спостереження;

- розмаїття думок серед членів генеральної сукупності;

- кількості відходів від відповідей ( щоб отримати 10 анкет, потрібно розіслати близько 100 штук).

 

Експеримент (тестування) - це отримання інформації про взаємозв'язки між залежними чи незалежними змінними. Наприклад, змінюючи графік рекламування, контролюють зміну обсягу продажу. Об'єктами тестування можуть бути ринки чи їх сегменти, товари, ціни, процеси збуту, реклами та ін., а їх місцем - як реальні умови, так і спеціальні лабораторії.

 

Імітація - це досить складний спосіб збирання маркетингової інформації за допомогою використання відповідного математичного апарата, висококваліфікованих спеціалістів, математичних моделей, ЕОМ та ін. Саме він останнім часом набуває пріоритетного значення в маркетингових дослідженнях.

 

 

 


Читайте також:

  1. Адаптовані й специфічні методи дослідження у журналістикознавстві
  2. Актуальність дослідження
  3. Алгоритм дослідження кон’юктури
  4. Аналіз документів як метод соціологічного дослідження.
  5. Аналіз інформації та постановка задачі дослідження
  6. АНАЛІЗ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧА
  7. Аналіз потреб споживачів та аналіз конкурентів у процесі маркетингового дослідження
  8. Аналітичний метод дослідження
  9. Анкета — основний інструмент дослідження
  10. Біохімічне дослідження жовчі.
  11. Вибір методів дослідження
  12. Вибір методу (методики) проведення дослідження




Переглядів: 835

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Закриті запитання | Дослідження поведінки споживачів споживчого ринку.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.