МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Списання безнадійного податкового боргу при санаціїV етап. Ліквідаційна процедура _Господарський суд у двотижневий термін з дня прийняття ухвали про порушення провадження у справі про банкрутство боржника (по статті 52 Закону) приймає постанову про визнання цього боржника_банкрутом і відкриває ліквідаційну процедуру. Господарський суд при відкритті такої процедури може призначити ліквідатором працівника державного органу з питань банкрутства. Представники органу державної податкової служби беруть участь у всіх засіданнях господарського суду щодо ліквідаційної процедури та співпрацюють з ліквідатором, надаючи йому необхідну інформацію про_наявність у даного боржника майна. Вони також беруть участь у зборах кредиторів і намагаються бути обраними до комітету кредиторів, який контролює діяльність ліквідатора. Задоволення вимог кредиторів здійснюється в загальному порядку черговості, який ви-значено у ст.31 Закону. Ліквідаційна процедура закінчується складанням ліквідатором ліквідаційного балансу та звіту про свою діяльність, які подаються на затвердження господарському суду. Після такого затвердження господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута. Копія цієї ухвали направляється органу, що здійснив державну реєстрацію юридичної особи -банкрута, та органам державної статистики для виключення юридичної особи з Єдиного держав-ного реєстру підприємств та організацій України, а також власнику (органу, уповноваженому управляти майном), органам державної податкової служби за місцезнаходженням банкрута. Процедура банкрутства боржника при порушенні справи за заявою іншого кредитора або самого боржника складається з шести етапів, які можна схематично викласти таким чином: 1етап – Подання кредитором заяви про порушення справи про банкрутство 2 етап – Прийняття господарським судом даної заяви і порушення провадження у справі. Введення мораторію на задоволення вимог кредиторів. 3 етап – Заявлення органами ДПС своїх кредиторських вимог 4 етап – Винисення господарським судом ухвали про проведення санації. Призначення керуючого санацією. 5етап – Визнання господарським судом боржника банкрутом. Відкриття ліквідаційної процедури, призначення ліквідатора 6 етап – Затвердження ліквідаційного балансу. Винесення ухвали господарським судом про ліквідацію юридичної особи – банкрута. Працівники підрозділу стягнення податкового боргу беруть участь у цій процедурі починаючи з третього етапу.
Податкові органи мають право приймати рішення про прощення (списання) сплати податків та зборів (обов'язкових платежів) в процедурах санації згідно із Законом Укра-їни «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом». Органами, уповноваженими здійснювати процедуру списання безнадійного податкового боргу, є виключно податкові органи. Перелік податків і зборів (обов'язкових платежів), щодо яких здійснюється визначення та списання безнадійного податкового боргу: 1). Податків і зборів (обов’язкових платежів), контроль за своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування яких покладено на відповідні контролюючі органи згідно з законодавством; 2). усіх видів пені та штрафних санкцій, що зараховуються до бюджетів усіх рівнів та державних цільових фондів ( у тому числі пені та штрафних санкцій, нарахованих за порушення термінів розрахунків під час здійснення операцій у сфері ЗЕД), а також плати (процентів) за наданий податковий кредит, які нараховані платникам податків на податковий борг, який визнано безнадійним; 3). пені та сум штрафних санкцій, нарахованих на податковий борг, який визнано безнадійним (за період з дня виникнення безнадійного податкового боргу до дня прийняття рішення про списання). Розроблено Порядок списання безнадійного податкового боргу платників податків, який затверджено наказомДержавної податкової адміністрації України від 14.03.2001 р. № 103 та зареєстровано в Міністерстві юстиції України 10.01.2002 р. за № 16/6304 (далі - Порядок).
Читайте також:
|
||||||||
|