Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Процедурабанкрутства боржника за ініціативою органів державної податкової служби

Індивідуальна робота № 7

1. Правовий статус ліквідаційної комісії при банкрутстві (скласти схеми).

1. Припинення справи про банкрутство ( скласти схему).

 

1. Провадження у справах про банкрутство.

Провадження у справах про банкрутство здійснюється таким чином:

 

1. Порушення провадження у справі про банкрутство, у відповідності до ст.11 Закону.

 

2. 2. Підготовче засідання Господарського суду, у відповідності до п.4. ст.11 Закону.

 

3. Попереднє засідання Господарського суду, у відповідності до ст.15 Закону.

 

4. Судове засідання;

 

4.1. Санація, у відповідності до ст.17 Закону.

 

Мирова угода, у відповідності до ст.35-39 Закону.

 

Постанова про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, у відповідності до ст.22 Закону.

 

4.4. Припинення провадження у справі про банкрутство, у відповідності до ст.40 Закону.

 

Органам державної податкової служи доцільно звертатися до суду із заявами про порушення справ про банкрутство у випадках, коли боржник має податковий борг, а саме:

- коли майна боржника - юридичної осои завідомо не вистачає на відшкодування судових витрат у справі про банкрутство;

- коли протягом дванадцяти місяців не проводилися операції на рахунках боржника;

- коли боржник - юридична особа припинив підприємницьку чи іншу діяльність;

- коли громадянин-підприємець - боржник або керівник боржника - юридичної особи (які фактично припинили свою діяльність) відсутні та визначити їх місцезнаходження неможливо.

Процедура банкрутства боржника, який має податковий борг, складається з п'яти етапів, які схематично можна викласти таким чином.

 

 

І етап –Збір документів, необхідних для підготовки заяви про порушення справи про банкрутство

II етап –Підготовка підрозділом юридичної служби заяви про порушення справи про банкрутство боржника та подання її до господарського суду

III етап –Порушення господарським судом справи про банкрутство боржника ( не пізніше ніж на п’ятий день з дня надходження заяви). Введення мораторію на задоволення вимог кредиторів.

IV етап – Відкриттягосподарським судом ліквідаційної процедури ( у двотижневий строк з дня прийняття ухвали про порушення провадження у справі про банкрутство). Призначення ліквідатора.

У етап – Затвердженнягосподарським судом ліквідаційного балансу. Винесення ухвали про ліквідацію юридичної особи-банкрута. Стосовно громадянина-підприємця виноситься рішення про скасування його державної реєстрації як суб’єкта підприємництва.

 

І етап. Збір документів, необхідних для підготовки заяви про порушення справи про банкрутство

Працівники підрозділу примусового стягнення податкового боргу збирають відповідні матеріали, що підтверджують неплатоспроможність боржника, його відсутність або припинення ним діяльності.

Працівники піддрозділу стягнення податкового боргу збираючи відповідні матеріали, що підтверджують неплатоспроможність боржника, його відсутність або припинення ним діяльності, повинні враховувати такі особливості.

Довідка із органів статистикипро включення до Єдиного державного реєстру під-приємств та організацій України повинна бути датована тим роком, в якому подається заява про порушення справи про банкрутство

Враховуючи, що в юридичній справі платника податків, яка зберігається в органі державної податкової служби, як правило, знаходиться свідоцтво про державну реєстрацію, датоване тим періодом, коли даний суб'єкт зареєструвався, звертаємо увагу, що при зібранні документів на банкрутство обов'язково необхідно додатково направляти запит до органів статистики щодо уточнення даних цього боржника, внесених до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України.

Незважаючи на те що Державний комітет статистики України у листі від 19.07.2000 р. № 10-01-3/39 повідомив Державну податкову адміністрацію України про неможливість надання органам державної податкової служби даних по окремих підприємствах, які в процедурі банкрутства необхідні податковим органам для надання суду відомостей про майновий стан боржника, буде доцільним запитувати також інформацію щодо останньої дати подання цим боржником балансів до органів статистики.

"Звертаючись до установ банкуу запиті необхідно вказувати:

- про зазначення причин невиконання платіжних вимог органів державної податкової служби;

- про надання інформації щодо операцій та залишків коштів на всіх рахунках боржника;

- про надання інформації стосовно здійснення операцій на рахунку боржника протягом року від дня підписання запиту;

- про зазначення останньої дати операцій на рахунку боржника.

Крім того, необхідно враховувати, що інформація, яка надходить з установ банків, повинна бути датована не більше ніж два тижня до подання заяви про порушення справи про банкрутство.

У разі якщо рахунок боржника було закрито за заявою самого боржника або за рішенням банку у зв'язку з відсутністю операцій на цьому рахунку, а також якщо банк, в якому було відкрито рахунок боржника, відноситься до банкрутів, то додатково необхідно отримати довідку з Єдиного банку даних про платників податків - юридичних осіб, який ведеться в ДПА України, про наявність (відсутність) у такого боржника рахунків в інших банках.

IIIV етапи.Вони здійснюються без участі працівників підрозділу примусового стяг-нення податкового борргу.

Щодо арбітражно керуючого, то діє приблизна форма договору з ним по статті 52 Закону.


Читайте також:

  1. B грудини зі здавленням чи пораненням органів.
  2. VII. Філо- та онтогенез органів виділення
  3. VІІІ. Філогенез органів чуття
  4. Аварійно-рятувальні підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, їх призначення і склад.
  5. Аварійно-рятувальні служби
  6. Автономна Республіка Крим, регіональні та місцеві органи державної влади.
  7. Адміністративно-правове регулювання державної реєстрації актів цивільного стану, державної виконавчої служби, нотаріату та адвокатури.
  8. Адміністративно-правове регулювання проходження державної служби
  9. Антиконкурентні дії органів влади, управління і контролю
  10. Апарат державного управління як система органів виконавчої влади.
  11. Арешт коштів на рахунку платника податків здійснюється виключно на підставі рішення суду, шляхом звернення органу державної податкової служби до суду.
  12. БІОМАГНЕТИЗМ. МАГНІТНІ ПОЛЯ ОРГАНІВ І ТКАНИН




Переглядів: 473

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 12. Правове регулювання банкрутства та стягнення податкової заборгованості при банкрутстві. | Списання безнадійного податкового боргу при санації

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.