Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Готує оперативну звітність, складає аналітичні довідки про утво­рення, обслуговування та погашення державного боргу за окре­мими кредиторами та джерелами утворення.

Розрахункові документи, які підтверджують необхідність оплати рахунків, до проведення оплати залишаються в органі державного казначейства і повер­таються розпоряднику коштів після здійснення оплати. На документах, що передбачають довгострокову дію і часткову оплату (договори, трудові угоди, тощо), обов'язково на останній сторінці проставляється сума кожної окремої оплати і дата її проведення.

Суми, що належать перерахуванню, звіряються з кошторисом бюджетної установи, із залишками невикористаних асигнувань за кодами бюджетної кла­сифікації, взятими та непогашеними фінансовими зобов'язаннями.

Неподання розпорядниками та одержувачами фінансової звітності про вико­ристання бюджетних коштів.

Документи приймаються органами державного казначейства від розпоряд­ників бюджетних коштів:

- за загальним фондом та іншими доходами спеціального фонду - відповідно до зареєстрованих в органах державного казначейства зобов'язань згідно з кошторисними призначеннями та помісячними планами асигнувань із за­гального фонду бюджету, у межах залишку коштів на рахунку за всіма кодами економічної класифікації видатків;

- за спеціальним фондом (крім інших доходів спеціального фонду) – відповідно до кошторису призначень та у межах залишків коштів на рахунку. Таким чином, контроль, що проводиться органами державного казначейства, передує здійсненню касових видатків, а відтак є ефективним засобом забезпе­чення їх цільового спрямування.

 

4. Функції Державного казначейства України щодо обслуговування державного боргу.

 

Управління державним боргом охоплює комплекс заходів, пов'я­заних з випуском і погашенням державних боргових зобов'язань, визначенням умов випуску державних цінних паперів, підтриманням їхнього ринкового курсу, визначенням розміру доходу та його виплатою, встановленням ліміту державного боргу тощо. Основними завданнями такого управління є мінімізація витрат з обслуговування боргу, забез­печення оптимальної структури боргу в плані збільшення питомої ваги довгострокових та зменшення питомої ваги короткострокових позик і забезпечення ефективного використання запозичених фінан­сових ресурсів.

Державне казначейство України у процесі управління державним боргом виконує такі функції:

- веде облік операцій з утворення, обслуговування та погашення внутрішнього боргу держави;

- обліковує випуск, розміщення, забезпечує поточне обслугову­вання та погашення цінних паперів уряду;

- контролює, обліковує та готує звітність про надходження коштів до бюджету від розміщення цінних паперів;

- здійснює погашення державних цінних паперів та поточних пла­тежів за ними;

- веде облік заборгованості за кредитами, одержаними від НБУ на покриття дефіциту бюджету, забезпечує поточні платежі та погашення основного боргу за ними;

- обліковує операції з векселями, виданими Державним казначей­ством, проводить остаточні розрахунки за ними;

- здійснює облік, обслуговування та погашення зовнішнього боргу держави;

- контролює відшкодування резидентами збитків, завданих бюд­жету, від неповернення позик, отриманих під гарантії Уряду;

Державне казначейство виконує ці функції у тісній співпраці із Міністерством фінансів та НБУ. Конкретна його діяльність ґрунту­ється на розробленій Мінфіном та затвердженій Урядом програмі державних запозичень, стратегії їх обслуговування та погашення. Казначейство забезпечує проведення платежів з обслуговування дер­жавного боргу.


Читайте також:

  1. D-петля, що складається з 8–12 залишків, декілька з яких – дигідроуридинові.
  2. А джерелами фінансування державні капітальні вкладення поділяються на централізовані та децентралізовані.
  3. Автоматизована система ведення державного земельного кадастру
  4. АГЕНТ З ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ АВІАПЕРЕВЕЗЕНЬ
  5. Адміністрування податкового боргу
  6. Аконність залишення засуджених у слідчому ізоляторі для роботи з господарського обслуговування.
  7. Алгоритм моделювання систем масового обслуговування
  8. АНАЛІЗ ОБОРОТНИХ АКТИВІВ ЗА ДЖЕРЕЛАМИ ЇХ ФОРМУВАННЯ
  9. Аналіз складу майна та джерел його утворення.
  10. Аналіз співвідношення активів із джерелами їх фінансування
  11. Аналіз технічного рівня підприємств побутового обслуговування.
  12. Аналітичні




Переглядів: 833

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Четвертий етап. Контроль перед здійсненням видатків розпорядників бюджетних коштів та одержувачів коштів загального та спеціального фондів державного бюджету ( дод. 6) . | ТЕМА 7 . Організація податкового контролю

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.