Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розділ 3. Спосіб осмислення біографічної особистості в

ЗМІСТ

Зразок оформлення титульної сторінки дипломної роботи

 

Міністерство аграрної політики та продовольства України

Полтавська державна аграрна академія

 

 

Затверджено державною кафедра (назва кафедри)

комісією спеціальність (номер спеціальності,

назва)

 

Дипломна робота

(назва роботи)

 

Виконав (ла)

студент (ка) V курсу (№ групи)

прізвище, ім’я, по батькові

 

 

Науковий керівник:

наукове звання, посада

прізвище, ім’я, по батькові

 

Рецензент:

наукове звання, посада

прізвище, ім’я, по батькові

 

Рекомендовано до захисту

 

Завідувач кафедри

вчене звання, посада ___________________________ ініціали, прізвище

Декан факультету

вчене звання, посада ___________________________ ініціали, прізвище

Проректор

із навчальної роботи ____________________________ ініціали, прізвище

 

 

Полтава

Зразок оформлення змісту курсової (дипломної) роботи

Вступ……………………………………………………………………………...4

Розділ 1. Теоретико-методологічна база дослідження……………………..9

1.1. Рецепція прози В. Шевчука в літературно-критичному

дискурсі……………………………………………………………..9

1.2.Жанрово-стильова єдність художнього тексту: аспекти

сприйняття………………………………………………………….22

1.3. Методологічні засади дослідження………………………….37

Розділ 2. Художні пошуки В. Шевчука: концепція історії,
жанрові параметри
…………………………………………………………….43

2.1. Синкретизм сюжетної динаміки й психологізму

в історико-пригодницькому романі………………………………44

2.2.Дифузія сучасного й минулого хронотопів як вираження

жанрової специфіки………………………………………………54

2.3. Суб’єктивний світ особистості: засоби психологізації……78

художньо-документальних творах В. Шевчука…………………………..104

3.1. Авторська концепція біографічного образу: новаторство,

жанрове втілення…………………………………………………105

3.2.Стильові домінанти художніх життєписів сюжетно-подієвого

та асоціативно-психологічного типів……………………………130

Висновки……………………………………………………………………….186

Література……………………………………………………………………...191

Додатки…………………………………………………………………………206

 

Зразок анотації

Козачук Г.О., Шкуратяна Н.Г. Практичний курс укр. мови: навч. посіб. – К.: Вища школа, 1933. – 367 с.

Подано теоретичний матеріал з орфоепії і орфографії, морфології, синтаксису і пунктуації української мови.

Вміщено систему вправ і завдань на закріплення вивченого матеріалу.

Мета посібника – допомогти студентам практично оволодіти нормами української літературної мови.

Для студентів інститутів.

Зразок рецензії

Рецензія

на збірник «Контрольні роботи, тестові завдання з української мови та культури мовлення» (Автори: Т.Б. Гриценко, А.М. Безпаленко, Г.П. Бикова, А.М. Перевальська / За ред..Т.Б. Грищенко. К.: НАУ, 2002. – 111с)

Контрольні роботи, тестові завдання з української мови та культури мовлення підготовлено викладачами кафедри української мови Національного аграрного університету відповідно до програми курсу «Українська мова та культура мовлення», яка затверджена Міністерством агропромислового комплексу та головним управлінням кадрової політики й аграрної освіти.

Завдання, що становлять зміст контрольних робіт та тестів, охоплюють усі розділи курсу і спрямовані на вияв знань теоретичних основ української мови та практичних умінь та навичок студентів.

У контрольних роботах подано велику кількість різноманітних вправ і завдань, що ґрунтуються на термінологічній (і близькій до неї за сферою використання) лексиці, що вимагає попереднього уважного ставлення студентів до словників різних типів, зокрема – спеціальних термінологічних. Варіанти контрольних робіт також охоплюють достатню кількість вправ з морфології та синтаксису, а також вправи, що вимагають перекладу з російської мови на українську текстів зі спеціальними термінами, описовими номенклатурними виразами, усталеними зворотами.

Важливим є також завдання, спрямовані на порівняння фонетичних, граматичних та лексичних підсистем російської та української мов. Такі вправи сприятимуть поглибленому засвоєнню студентами теоретичних відомостей про українську мову, виробленню чуття слова, навичок аналітичного осмислення мовних явищ, стилістики усного і писемного мовлення, розрізнення нормативного та ненормативного у мовленні.

Важливо, що укладачі у тестах та контрольних роботах (вони можуть бути використані як самостійні роботи) приділили достатньо уваги діловим документам як особливому типові мовних текстів, їх класифікації, структурним та мовним рисам типових ділових документів, з якими спеціалістам доведеться працювати після завершення навчання у виші. Видається цілком виправданою увага до встановлення зв’язку між призначенням і формою, структурою документа та його важливішими мовними ознаками. При цьому студент має продемонструвати уміння користуватися синонімічним лексичним багатством мови, функціонально близькими (взаємозамінними) граматичними засобами, синтаксичними конструкціями та ін.

До контрольних робіт і тестів подано список рекомендованої літератури.

Збірник розрахований на студентів денної та заочної форм навчання.

Рецензований збірник «Контрольний роботи, тестові завдання з української мови та культури мовлення» є актуальним і заслуговує позитивної оцінки. Він може бути використаний викладачами для перевірки знань студентів з курсу «Українська мова та культура мовлення».

Рекомендуємо до друку.

Рецензент –

доктор філологічних наук

професор Інституту мовознавства

ім. О.О. Потебні В.Ю. Франчук

10.02.02.


Читайте також:

  1. I спосіб.
  2. III.Цілі розвитку особистості
  3. III.Цілі розвитку особистості
  4. III.Цілі розвитку особистості
  5. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
  6. Аварійно-рятувальні підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, їх призначення і склад.
  7. Адміністративно-правовий спосіб захисту прав
  8. Адміністративно-правовий спосіб захисту прав
  9. Актив і пасив балансу складаються також з певних розділів.
  10. Активи, що реалізуються повільно (А3) – це статті 2-го розділу активу балансу, які включають запаси та інші оборотні активи (рядки 100 до 140 включно, а також рядок 250).
  11. Активність особистості та її джерела, спрямованість особистості
  12. Активність особистості та самоуправління




Переглядів: 569

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Довідка | Правила наближених обчислень.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.