Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тижневі газети

Щоденні газети

Радіостанції

• поштова адреса;

• власник, належність до мережі, частота виходу в ефір, тип (змішаний, тільки новини, музика тощо);

• телефони студії новин;

• ім'я керівника, редактора новин, місцевого репортера та їхні особисті телефони;

• частота, тривалість і рейтинг кожної програми місцевих новин;

• строки подання інформації;

• належність станції до загальнодержавної «мережі новин» або самостійність;

• можливість подання станції готових програм;

• імена людей, що складають і контролюють програми місцевих новин; час запису і виходу в ефір; тип, жанр програм (наприклад, чи є програми із запрошенням виступаючих, гостей); організація виступів запрошених;

• політична платформа станції;

• тривалість роботи (наприклад, 24 години, вечірній час тощо);

• дані про слухачів станції (вік, інтереси, місце проживання);

• політичні симпатії основних працівників станції; кандидати, яких вони підтримували в минулому;

вартість платної реклами для кандидатів

• поштова адреса;

• ім'я власника й видавця;

• контактні телефони редакції;

• імена й телефони видавця, редактора новин, політичних та ін­ших оглядачів;

• кількість випусків на день, на тиждень і строки подачі матеріалів;

• наявність суботніх (недільних) випусків і відповідного штату для них;

• рейтинг газети;

• політична платформа газети, її ставлення до кандидатів, готов­ність публікувати матеріали, які висвітлюють інші думки;

• тираж і де поширюється;

• політика використання фотоматеріалів;

• агентства, якими користується газета;

• наявність у газети бюро або кореспондента у столиці;

• ставлення до рубрики «Листи до редактора»;

• наявність колонки політичного оглядача, пліток, світської хроніки;

• хто готує ці колонки і як збирається інформація?; політичний настрій редакційних статей і хто з кандидатів раніше користу­вався підтримкою; політична упередженість провідних ке­рівників і репортерів;

• які питання обстоювала газета, її керівництво і репортери;

• вартість платної реклами для кандидатів.

Крім питань, що перегукуються з попередніми (щоденні газети), слід звернути увагу на такі:

• останні строки подачі матеріалів, звернень про висвітлення, час, коли передплатники отримують газету;

• наявність зв'язків з іншими редакціями газет у країні;

• ставлення газети до «Колонки гостей» або редакційних статей;

• територія розповсюдження газети і демографічна характеристика передплатників;

• наявність у газеті тижневого «Календаря подій» і коли має подаватися оглядовий матеріал.

Додаткові канали інформації. Джерелами інформації для багатьох друкованих видань, радіо- і телестанцій є телеграфні агентства – як вітчизняні, так і закордонні. Прес-секретар виборчої кампанії повинен мати їх телефони, імена керівників центральних і місцевих відділень, прізвища репортерів, які висвітлюють те або інше коло питань, мати уявлення про політичну спрямованість таких агентств.

Необхідно також скласти список незалежних журналістів, які надсилають власні матеріали до різних засобів інформації.

Відомо, що, крім політичних партій, які мають власні засоби інформації, є чимало громадських організацій, спілок, релігійних організацій, асоціацій, що також друкують і розповсюджують газети й бюлетені. Ця група організацій із готовністю відгукнеться на прохання надрукувати матеріали, в яких порушуються проблеми, які їх особливо цікавлять.

Порада. Поширюючи прес-релізи або надсилаючи запрошення, слід потурбуватися про те, щоб жодний інформаційний канал не залишився поза увагою. Преса надто чутлива до того, щоб бути в курсі всіх подій. Дуже важливо також постійно поновлювати контрольний список засобів інформації. У засобах масової інформації, особливо на радіостанціях, часто трапляється перестановка кадрів. Якщо кандидат стане надсилати матеріали не туди або не тій особі, шансів, що вони будуть надруковані чи обнародувані, мало.


Читайте також:

  1. Бюджет редакції газети
  2. З листа селянина до газети (1921 р.)
  3. Загальне розуміння масової роботи редакції газети. Періодичне видання і його аудиторія
  4. Особливості моделі газети
  5. Тижневі газети
  6. Тижневі програми для засобів інформації




Переглядів: 694

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Контрольний список засобів інформації | Підхід до працівників засобів інформації

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.