МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Організація та проведення культурно-масових заходівБлагодійність Благодійність передбачає надання допомоги нужденним (фізичним або юридичним особам) у вигляді безоплатної передачі грошових коштів або матеріальних цінностей. Цей метод використовують практично всі компанії, що приділяють увагу своїм соціальним статусом. Його перевага полягає в тому, що він не вимагає трудомістких організаційних і серйозних інтелектуальних зусиль, а також істотних тимчасових витрат. Досить перевести фінансові кошти з одного рахунку на інший або закупити і подарувати підопічній організації партію нових комп'ютерів. У результаті подібних акцій компанії вдається завоювати симпатії цільової аудиторії і створити додатковий інформаційний привід для розмов про фірму. Недолік цієї технології в тому, що вона не дозволяє вплинути на широку аудиторію. Люди, які беруть в акції прямо, не зможуть гідно оцінити її, оскільки реально не відчувають на собі плодів наданої благодійної допомоги. Низький рівень виробленого подібної ПР-акцією ефекту обумовлений також відсутністю в ній новизни. Більшість громадян сприймають благодійність як явище само собою зрозуміле. На їхню думку, успішна компанія просто зобов'язана займатися цією діяльністю. Зазначимо, однак, що така громадська оцінка не є негативною, оскільки підтримує імідж компанії як такої, що стабільно розвивається: якщо є можливість допомагати іншим, значить, справи йдуть добре. Вартість благодійних акцій у більшості випадків невисока. Зазвичай вона варіюється в межах 1500-15000 дол. Звичайно, дуже великі компанії можуть дозволити собі витратити і більш значні суми. Дану технологію найкраще використовувати як допоміжний, а не основний напрям ПР-стратегії компанії. Це досить часто використовуваний спосіб створення і підтримки доброї репутації. Організація святкових концертів за участю популярних зірок естради, артистів театру і кіно, проведення масових гулянь та т.п. дозволяє швидко й ефективно підняти рейтинг компанії, домогтися, що її будуть легко впізнавати представники різних цільових груп. Проте проведення таких акцій – заняття досить клопітка, вимагає залучення професіоналів. Це особливо необхідно, коли мова йде про великомасштабні заходи, наприклад концертах за участю поп-зірок. Місцеві фахівці не завжди можуть впоратися з ситуацією через відсутність відповідних знань і досвіду роботи в даній сфері. При проведенні масових заходів слід також враховувати специфіку регіону і правильно оцінювати існуючу на даний момент ситуацію. Інакше можна отримати зворотний ефект. Наприклад, компанія, яка жодного разу не влаштовувала грандіозних уявлень, вирішує підвищити свій рейтинг за рахунок запрошення в регіон відомих в масштабах всієї країни естрадних виконавців. Звичайно, для нерозпещеної публіки це буде екстраординарною подією. Спрацює ефект новизни. Але ось як буде сприйнята подібна акція? Можуть бути зроблені два протилежні висновки: ♦ компанія настільки успішно розвивається, що дозволяє собі робити громадянам такі дорогі подарунки; ♦ у компанії настільки погані справи, що вона намагається за рахунок авторитету поп-зірок врятувати свою репутацію, що похитнулася. Тому краще починати з менш вагомих акцій – конкурсів, загальноміських спортивних змагань, свят для дітвори, поступово готуючи аудиторію до майбутнього завершального акорду. У цьому випадку отриманий ефект буде відповідати очікуваному. Вартість масових розважальних заходів залежить від їх масштабності, рівня та кількості запрошених знаменитостей, організаційно-технічних витрат. Так, наприклад, організація концертної програми за участю артистів «районного масштабу» коштуватиме недорого, порядку 3000-6000 дол. А от запрошення популярних виконавців обійдеться значно дорожче. Середній гонорар відомої поп-групи становить приблизно 4000 – 7000 дол. Але й результат в даному випадку буде значно вище. Читайте також:
|
||||||||
|