Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Аналіз ефективності системи антиризикованих заходів

Завершується аналіз маркетингових ризиків розглядом і оцінкою ефективності антиризикованих заходів. Їх можна поділити на три групи:

- превентивні;

- обмежуючі;

- компенсуючі.

Превентивні антиризиковані заходи спрямовані на недопущення ризикованих ситуацій, обмежуючі – мають на меті стримання розвитку ризику та зменшення величини втрат від його появи. Компенсуючі антиризиковані заходи передбачають покриття (повне або часткове) втрат від ризику.

Детальному аналізу підлягають антиризиковані заходи, пов’язані зі страхуванням валютних ризиків. Існують такі його види:

- включення до умов зовнішньоторговельного контракту захисних застережень;

- здійснення операцій хеджування, які проводяться банком або іншими кредитно-фінансовими установами.

Розрахунок економічного ефекту від здійснення антиризикованих заходів проводиться наступним чином:

а) коли вони вимагають для своєї реалізації разових затрат (інвестицій):

,

де – величина економічного ефекту від здійснення антиризикованого заходу за весь період його дії, тис. грн.;

Еві – економія втрат від ризику в і-тому році, тис. грн.;

R – дисконтна ставка, коефіцієнт;

– значення фактору теперішньої вартості (економії втрат від ризику або суми поточних затрат, пов’язаних з впровадженням чи підтримкою дії антиризикованих заходів) в і-тому році, коефіцієнт;

С – величина інвестицій для здійснення антиризикованих заходів, тис. грн;

mі – сума поточних витрат і-того року, пов’язаних з впровадженням і підтримкою дії антиризикованих заходів, тис. грн.;

n – період дії антиризикованих заходів, років;

б) в разі відсутності потреб у інвестиціях:

Ез = Врд – Ввп – Врп,

де Врд – річні втрати від ризику до здійснення антиризикованого заходу, тис. грн.;

Ввп – річні втрати від ризику після здійснення антиризикованого заходу, тис. грн.;

Врп – річні поточні витрати на впровадження безінвестиційних антиризикованих заходів, тис. грн.

Результати розрахунку економічного ефекту від впровадження антиризикованих заходів дозволяють оптимізувати їх вибір в наступному періоді.

 


[1] Укладено на основі: Штефанич Д. Аналіз впливу зміни макросередовища на маркетингову діяльність підприємства / Д. Штефанич, О. Дячун // Вісник ТНЕУ. – 2013.–№2

 


Читайте також:

  1. ABC-XYZ аналіз
  2. I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення
  3. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  4. II. Анатомічний склад лімфатичної системи
  5. II. Багатофакторний дискримінантний аналіз.
  6. IV. Розподіл нервової системи
  7. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  8. IV. Філогенез кровоносної системи
  9. POS-системи
  10. SWOT-аналіз у туризмі
  11. SWOT-аналіз.
  12. Tема 4. Фації та формації в історико-геологічному аналізі




Переглядів: 1222

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Аналіз втрат від маркетингового ризику | Мета і задачі предмету.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.