Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Колекції зображень, звуків і фонів в Інтернеті

Освітні веб-сайти

Колекції зображень, звуків і фонів в Інтернеті

1.http://office.microsoft.com/clipart/default.aspx- велика колекція малюнків та фотографій Microsoft office . Російськомовний ресурс

2.http://www.art-builders.com – колекція малюнків та анімації. Англомовний ресурс

3.http://www.animationfactory.com– колекція анімаційних малюнків. Великий безкоштовний розділ, є розділи „школа”, „комп’ютер”, „спорт”, „птахи”, „тварини” та багато інших. Англомовний ресурс.

4.http://www.freegraphics.com/ - англомовний ресурс. Вільна веб-графіка, фони, шрифти, фотографії та фони для робочого столу.

5.http://freegrafika.virtualave.net/ - малюнки, фотографі, фони, поділені на теми. Російськомовний ресурс

6.http://dweb.ru/index.php - розділ „графіка і анімація”, де можна скачати анімовані малюнки, кнопки, фони і т.д. для веб-сторінки

7.http://soundlib.narod.ru/ - звукова бібліотека різноманітних шумових ефектів, звуків, фраз з кінофільмів та мультфільмів

8.http://soundamerica.com/ - англомовний сайт. Велика колекція різноманітних звуків

 

· http://www.mon.gov.ua/ - офіційний сайт Міністерства освіти та науки України.

· http://www.iteach.com.ua – український сайт програми Intel «Навчання для майбутнього».

· http://www.iteach.ru — російський сайт програми Intel «Навчання для майбутнього»

· http://www.intel.com/education/teach - Intel® Teach to the Future

1.http://office.microsoft.com/clipart/default.aspx- велика колекція малюнків та фотографій Microsoft office . Російськомовний ресурс

2.http://www.art-builders.com – колекція малюнків та анімації. Англомовний ресурс

3.http://www.animationfactory.com– колекція анімаційних малюнків. Великий безкоштовний розділ, є розділи „школа”, „комп’ютер”, „спорт”, „птахи”, „тварини” та багато інших. Англомовний ресурс.

4.http://www.freegraphics.com/ - англомовний ресурс. Вільна веб-графіка, фони, шрифти, фотографії та фони для робочого столу.

5.http://freegrafika.virtualave.net/ - малюнки, фотографі, фони, поділені на теми. Російськомовний ресурс

6.http://dweb.ru/index.php - розділ „графіка і анімація”, де можна скачати анімовані малюнки, кнопки, фони і т.д. для веб-сторінки

7.http://soundlib.narod.ru/ - звукова бібліотека різноманітних шумових ефектів, звуків, фраз з кінофільмів та мультфільмів

8.http://soundamerica.com/ - англомовний сайт. Велика колекція різноманітних звуків

4.Технології Веб 2. Веб 2.0 — друге покоління мережевих сервісів Інтернету. На відміну від першого покоління сервісів (the mostly read-only Web), які дозволяли більшості користувачів лише читати матеріали мережі, — технології Веб 2.0 (the wildly read-write Web) надають можливість звичайним користувачам не лише брати відомості з Інтернету, а й легко та швидко поповнювати мережу створеними власноруч відомостями та даними.

Ключовими принципами Веб 2.0 вважають:

• відкритість інформаційного наповнення;

• оперативність доступу й розміщення;

• незалежність від індивідуального графіка включення учасників у процес комунікацій під час спільної роботи.

Основною відмінною рисою цих сервісів є можливість користувачів спільно діяти — обмінюватися відомостями та даними, зберігати посилання та мультимедійні документи, створювати та редагувати публікації, тобто здійснювати діяльність, в процесі та результаті якої відбувається налагодження соціальної взаємодії. У процесі такої діяльності виникають мережеві спільноти.

Серед різноманіття способів класифікації сервісів Веб 2.0 найпростішою є користувацька класифікація за способом використання:

1. Мережеві щоденники.

2. Спільний пошук даних.

3. Спільне зберігання закладок.

4. Спільне зберігання медіафайлів: фотографії, схеми, малюнки; презентації, відео, документи, карти знань, аудіозаписи.

5. Спільне редагування документів, електронних таблиць.

6. Колективне редагування гіпертекстів (ВікіВікі).

Вікі (wiki)— це Інтернет-сервіс, що побудований на технології, яка дозволяє створювати колекцію взаємозв'язаних записів — статей. Текст будь-якої сторінки вікі-сайту інтерпретується програмою як гіпертекст. Вікі-сторінки зв’язуються між собою за допомогою простої системи адресації, а редагувати кожну статтю може будь-який зареєстрований користувач.


Читайте також:

  1. Адреси світових товарних бірж в інтернеті
  2. Вимова голосних звуків
  3. Вимова голосних звуків в українській мові
  4. Вимова приголосних звуків
  5. ВИНИКНЕННЯ ЗВУКІВ
  6. Вправи для відробітку голосних і приголосних звуків
  7. Вправи підвищеної трудності для роботи над поєднаннями звуків
  8. Гідравлічний розрахунок сифонів
  9. Джерела фінансової інформації в Інтернеті
  10. Документальні колекції науково-історичних товариств в Україні 19 – початку 20 ст.
  11. Етичні правила використання мобільних телефонів
  12. Закономірності сполучуваності звукових одиниць в українській літературній мові. Позиційні зміни приголосних і голосних звуків




Переглядів: 979

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Російські спеціалізовані пошукові системи | У чому полягають правила роботи сервісами Документи Google?

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.