МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Колекції зображень, звуків і фонів в ІнтернетіОсвітні веб-сайти Колекції зображень, звуків і фонів в Інтернеті 1.http://office.microsoft.com/clipart/default.aspx- велика колекція малюнків та фотографій Microsoft office . Російськомовний ресурс 2.http://www.art-builders.com – колекція малюнків та анімації. Англомовний ресурс 3.http://www.animationfactory.com– колекція анімаційних малюнків. Великий безкоштовний розділ, є розділи „школа”, „комп’ютер”, „спорт”, „птахи”, „тварини” та багато інших. Англомовний ресурс. 4.http://www.freegraphics.com/ - англомовний ресурс. Вільна веб-графіка, фони, шрифти, фотографії та фони для робочого столу. 5.http://freegrafika.virtualave.net/ - малюнки, фотографі, фони, поділені на теми. Російськомовний ресурс 6.http://dweb.ru/index.php - розділ „графіка і анімація”, де можна скачати анімовані малюнки, кнопки, фони і т.д. для веб-сторінки 7.http://soundlib.narod.ru/ - звукова бібліотека різноманітних шумових ефектів, звуків, фраз з кінофільмів та мультфільмів 8.http://soundamerica.com/ - англомовний сайт. Велика колекція різноманітних звуків
· http://www.mon.gov.ua/ - офіційний сайт Міністерства освіти та науки України. · http://www.iteach.com.ua – український сайт програми Intel «Навчання для майбутнього». · http://www.iteach.ru — російський сайт програми Intel «Навчання для майбутнього» · http://www.intel.com/education/teach - Intel® Teach to the Future 1.http://office.microsoft.com/clipart/default.aspx- велика колекція малюнків та фотографій Microsoft office . Російськомовний ресурс 2.http://www.art-builders.com – колекція малюнків та анімації. Англомовний ресурс 3.http://www.animationfactory.com– колекція анімаційних малюнків. Великий безкоштовний розділ, є розділи „школа”, „комп’ютер”, „спорт”, „птахи”, „тварини” та багато інших. Англомовний ресурс. 4.http://www.freegraphics.com/ - англомовний ресурс. Вільна веб-графіка, фони, шрифти, фотографії та фони для робочого столу. 5.http://freegrafika.virtualave.net/ - малюнки, фотографі, фони, поділені на теми. Російськомовний ресурс 6.http://dweb.ru/index.php - розділ „графіка і анімація”, де можна скачати анімовані малюнки, кнопки, фони і т.д. для веб-сторінки 7.http://soundlib.narod.ru/ - звукова бібліотека різноманітних шумових ефектів, звуків, фраз з кінофільмів та мультфільмів 8.http://soundamerica.com/ - англомовний сайт. Велика колекція різноманітних звуків 4.Технології Веб 2. Веб 2.0 — друге покоління мережевих сервісів Інтернету. На відміну від першого покоління сервісів (the mostly read-only Web), які дозволяли більшості користувачів лише читати матеріали мережі, — технології Веб 2.0 (the wildly read-write Web) надають можливість звичайним користувачам не лише брати відомості з Інтернету, а й легко та швидко поповнювати мережу створеними власноруч відомостями та даними. Ключовими принципами Веб 2.0 вважають: • відкритість інформаційного наповнення; • оперативність доступу й розміщення; • незалежність від індивідуального графіка включення учасників у процес комунікацій під час спільної роботи. Основною відмінною рисою цих сервісів є можливість користувачів спільно діяти — обмінюватися відомостями та даними, зберігати посилання та мультимедійні документи, створювати та редагувати публікації, тобто здійснювати діяльність, в процесі та результаті якої відбувається налагодження соціальної взаємодії. У процесі такої діяльності виникають мережеві спільноти. Серед різноманіття способів класифікації сервісів Веб 2.0 найпростішою є користувацька класифікація за способом використання: 1. Мережеві щоденники. 2. Спільний пошук даних. 3. Спільне зберігання закладок. 4. Спільне зберігання медіафайлів: фотографії, схеми, малюнки; презентації, відео, документи, карти знань, аудіозаписи. 5. Спільне редагування документів, електронних таблиць. 6. Колективне редагування гіпертекстів (ВікіВікі). Вікі (wiki)— це Інтернет-сервіс, що побудований на технології, яка дозволяє створювати колекцію взаємозв'язаних записів — статей. Текст будь-якої сторінки вікі-сайту інтерпретується програмою як гіпертекст. Вікі-сторінки зв’язуються між собою за допомогою простої системи адресації, а редагувати кожну статтю може будь-який зареєстрований користувач. Читайте також:
|
||||||||
|