Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 1. Введення у фізіологію людини і тварин.

Рисунок 70 — Нанодроти на графені самі будують структуру

.

.

Для фінансування заходів щодо охорони навколишнього природного середовища згідно зі ст. 47 Закону України “Про охорону навколишнього природного середовища” утворюються Державний, республіканський Автономної Республіки Крим та місцеві фонди охорони навколишнього природного середовища.

Державний фонд охорони навколишнього природного середовища згідно із затвердженим постановою Кабінету Міністрів України “Положенням про державний фонд охорони навколишнього природного середовища” від 7.05.1998 р. № 634 утворюється у складі Державного бюджету України з метою концентрації коштів і цільового фінансування природоохоронних та ресурсозберігаючих заходів, у тому числі наукових досліджень з цих питань, а також заходів для зниження впливу забруднення навколишнього природного середовища на здоров’я населення. Фонд утворюється за рахунок:

- відрахувань з місцевих фондів охорони навколишнього природного середовища, розмір яких визначає Верховна Рада України;

- добровільних внесків підприємств, установ, організацій, громадян та інших надходжень;

- частини зборів за використання природних ресурсів, розмір яких визначається Верховною Радою України за поданням Кабінету Міністрів України.

Кошти Фонду використовуються для фінансування витрат, пов’язаних з:

- розробленням та здійсненням загальнодержавних і регіональних програм охорони навколишнього природного середовища й раціонального використання природних ресурсів;

- проведенням науково-технічних конференцій і семінарів, організацією виставок, фестивалів та інших природоохоронних заходів, пропагандою екологічних знань, виданням поліграфічної продукції екологічної тематики, створенням бібліотек, відеотек, фототек тощо;

- підвищенням кваліфікації та обміном досвідом роботи працівників природоохоронних органів;

- виконанням науково-дослідних, дослідно-конструкторських і проектних робіт (включаючи придбання ліцензій), пов’язаних зі створенням ресурсо- і природозберігаючих технологій, технічних засобів для контролю за станом навколишнього природного середовища та джерелами викидів і скидів забруднюючих речовин;

- розробленням і впровадженням економічного механізму природокористування;

- здійсненням заходів, спрямованих на зниження впливу забруднення навколишнього природного середовища та здоров’я населення;

- залученням експертів до проведення державної екологічної експертизи;

- організацією моніторингу навколишнього природного середовища, створенням загальнодержавних систем і банків екологічної інформації;

- розробленням екологічних нормативів і стандартів, методик та економічних нормативів регулювання природокористування, правових документів з питань охорони природи;

- оснащенням природоохоронних організацій обладнанням, приладами контролю і спеціальними транспортними засобами, поліпшенням умов праці та побуту спеціалістів і їх екіпірування;

- здійсненням природоохоронних і ресурсозберігаючих заходів;

- проведенням роботи щодо охорони територій природно-заповідного фонду;

- здійсненням заходів у надзвичайних екологічних ситуаціях;

- розвитком міжнародного співробітництва у сфері охорони природи, екологічної безпеки і природокористування.

Отже, кошти фондів можуть використовуватися лише за цільовим призначенням, тобто для фінансування природоохоронних і ресурсозберігаючих заходів, у тому числі наукових досліджень з цих питань, ведення державного кадастру територій та об’єктів природно-заповідного фонду, а також заходів для зниження впливу забруднення навколишнього природного середовища на здоров’я населення та стимулювання працівників спеціально уповноважених державних органів у галузі охорони навколишнього природного середовища і використання природних ресурсів, які виявили порушення природоохоронного законодавства і вжили необхідних заходів для притягнення винних до відповідальності, запобігання порушенням природоохоронного законодавства.

Проте оскільки фонди консолідовані в бюджеті, вони також зазнають впливу негативних факторів бюджетного фінансування. Таким чином, чіткий механізм контролю за використанням коштів фондів та незалежний статус є передумовою успішного їх функціонування. Саме тому надзвичайно важливим є питання про прийняття Закону України “Про Національний екологічний фонд”. За експертними оцінками, річний бюджет Національного екологічного фонду на загальнодержавному та регіональному рівнях від консолідації екологічних платежів може становити близько 500 млн. грн.

Згідно з чинним законодавством в Україні можуть утворюватися й інші фонди для стимулювання і фінансування заходів щодо охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання природних ресурсів та забезпечення екологічної безпеки (наприклад, екологічні фонди підприємств, фонди заповідників тощо).

Нині в Україні існує багато недоліків у системі фінансування природоохоронної діяльності, основним з яких є розпорошення та витрачання коштів без координації з метою фінансування на території регіону визначених пріоритетних екологічних заходів та робіт. Найчастіше вони спрямовуються на поточні витрати, а не на капітальні видатки.

 

Запитання та завдання

1. Що вивчає країнознавство як наука?

2. Чому сприяють проблемні дослідження у країнознавстві?

3. Що є об'єктом вивчення країнознавства?

4. Визначте предмет країнознавства,

5. Що означає системна універсальність предмету країнознавства?

6. Що може виступати конкретними об'єктами дослідження країнознавства?

7. Схарактеризуйте теорію географічного детермінізму.

8. Що вам відомо про наукову течію енвайронменталізму?

9. Представником якої течи був Е. Гантингтон? У чому її особливості?

10. Які особливості так званої організменної теорії Ф. Ратцеля і Р. Челлена?

11. Назвіть основні положення функціональної теорії держави Р. Гартшорна.

12. У чому сутність теорії "держави-контейнера"?

13. Що таке мондіалізм?

14. Назвіть основних провідників атлантизму.

15. Чому українські національні інтереси найбільш, зачіпає геополітична течія євразійства?

16. Яка різниця між законами і закономірностями?

 

17. Що таке принципи науки?

18. Схарактеризуйте основні закономірності у країнознавстві.

19. Чому невпинно зростає кількість країн на політичній карті світу?

20. Поміркуйте і назвіть головні причини розпаду імперій.

21. Які суперечності закладені у принципах міждержавних відносин у наш, час?

Тестовий контроль

З. Об'єктом вивчення країнознавства є:

а) історія певної країни;

б) корисні копалини країн і регіонів світу;

в) країни як основні одиниці сучасної соціально-політичної організації світу.

2. Які з цих тверджень правильні:

а) проблемна орієнтація не сприяє зростанню практичної значимості країнознавства;

б) країни світу вивчає не лише країнознавство;

в) вважається аксіомою, що усі сфери функціонування суспільства будь-якої країни так чи інакше тісно
взаємопов'язані?

3. Найбільший внесок у розвиток теорії географічного детермінізму зробили такі вчені:

а) Ф. Ратцель;

б) С. Гантингтон;

в) Д. Мейніг;

г) С. Коен;
ґ) Е. Реклю;

4. а) б) в)
Франції. Функціональна теорія держави була висунута: Р. Гартшорном; Ге

д) Г. Кіссінджер.
Наукова течія енвайронменталізму виникла у таких країнах:
Росії;
Німеччині;

а)

б) U. і антингтоном;

в)С. Коеном;

г) Д. Мейнігом.

6. Ідеї створення єдиної загальносвітової держави називаються:

а) атлантизм:

б) євразійство;

в) мондіалізм.

7. Визначте правильні твердження:

а) одним із напрямів мондіалізму є комунізм;

б) мондіалістську основу мають ідеї фашизму;

в) ідею "перманентної революції1' висловив Ф. Ратцель.

8. Прихильниками ідей євразійства були:

а) Г. Кіссінджер;

б) Р. Челлен;



в) К. Маркс;

г) П. Савицький;
r) JI. Гумільов.

9. До закономірностей країнознавства належать:

а) неминучість розпаду імперії;

б) створення національних держав:

в) непорушність існуючих кордонів:

г) невтручання у внутрішні справи суверенних держав.

Інженери з Університету штату Іллінойс вирощували на листі графену напівпровідникові сполуки з нанодротів і виявили, що нанодроти ростуть зовсім незвично. Це відкриття дуже важливе для електронної промисловості; воно змінює основи технології епітаксії. Експерти вважають, що саме нанодроти стануть основним матеріалом електроніки майбутнього. Їх будуть широко застосовувати для виготовлення транзисторів, сонячних панелей, лазерів, різноманітних здавачів тощо

Американські учені досліджували можливості створення нанопроводів, вирощуючи їх за допомогою технології ван-дер-Ваальсової епітаксії на плоскій підкладці з напівпровідникових матеріалів, таких як Силіцій. Зокрема вони вирощували дроти так званого класу III-V (три-п'ять). Такі напівпровідники дуже потрібні для створення сонячних панелей та лазерів нового покоління.

Нещодавно дослідники з Університету штату Іллінойс спробували виростити нанодроти з індій арсеніду галію (InGaAs) на листі графену і виявили несподіваний результат. Нанодроти з InGaAs самостійно сформувалися в незвичну структуру, в якій серцевина складається з одного матеріалу, арсеніду індію, а зовнішня оболонка з другого — InGaAs. Важливо також, що структуру нанодротів можна регулювати, змінюючи співвідношення між індієм та галієм, що дозволяє керувати оптичними та струмопровідними властивостями нанодротів.

Вирощування композитних нанодротів на графеновій підкладці є важливим досягненням. Сам графен має численні переваги перед силіцієм. Зокрема, графен гнучкий дуже добре проводить струм, до того ж сировину для графену (Карбону) можна брати прямо з повітря. В наш час приблизно 80 % вартості сонячної комірки складає вартість кремнієвої підкладки.

 

 

 

Предмет фізіології та її основні розділи.

Мембранний потенціал спокою (МПС).

Потенціал дії (ПД) і його фази.

Електротонічний потенціал.

Закони подразнення.

 


Читайте також:

  1. I. Введення в розробку програмного забезпечення
  2. II. МЕХАНІЗМИ ФІЗІОЛОГІЧНОЇ ДІЇ НА ОРГАНІЗМ ЛЮДИНИ.
  3. V Такі негативні особистісні утворення, як самовпевненість і нерозвиненість автономії та ініціативи, обумовлюють неадаптивне старіння людини.
  4. А. Це наявність в однієї людини кількох ліній клітин з різним набором хромосом.
  5. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  6. Адвокатура — неодмінний складовий елемент механізму забезпечення прав людини.
  7. Актуальність безпеки життєдіяльності. Сталий розвиток людини
  8. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  9. Акустичні поля людини
  10. Аналіз ризику в життєдіяльності людини.
  11. Аналіз умов ураження людини електричним струмом.
  12. Аналіз факторів і причин відхилень від плану введення виробничих потужностей і основних фондів




Переглядів: 737

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 11. ОЦІНЮВАННЯ СТАНУ ОБЛІКУ, ЗВІТНОСТІ ТА ВНУТРІШНЬОГОСПОДАРСЬКОГО КОНТРОЛЮ | Тема 3. Функціональна організація ЦНС.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.028 сек.