МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||
Монтаж вибухозахищених електричних машин.Вибухозахищені електродвигуни, як правило, поступають з заводів-виробників в зібраному вигляді, разом з технологічним обладнанням. Кожен електродвигун поставляється з технічним паспортом і інструкцією по монтажу і експлуатації. Розбирання електродвигунів при монтажі виконують в тому випадку, якщо виявлено обрив обмоток, або опір їх ізоляції відносно корпусу, що виміряний мегомметром на 1 000 В, нижче R = Uн/(1000 + 0,01Рн), МОм, де Uн – номінальна напруга, В, Рн – потужність електродвигуна, кВт. Для електродвигунів на напругу 6 або 10 кВ опір ізоляції обмоток вимірюють мегомметром на 2500 В, при цьому він повинен бути не нижче 6 МОм. Якщо опір ізоляції обмоток електродвигуна нижче норми, виконують сушку обмоток зі зняттям ввідного пристрою для циркуляції повітря незалежно від терміну відправки з заводу-виробника. Після сушки перевіряють щільність прилягання деталей вибухонепроникнених оболонок. Зазор повинен бути не більше вказаного в заводській інструкції по монтажу і експлуатації електродвигуна. Якщо електродвигун не задовольняє цим вимогам, його не можна використовувати як вибухозахищений. Електродвигуни серії ВАО на напругу 380/660 В потужністю до 315 кВт мають шість типів ввідних пристроїв К1 – К6, які допускають безпосередній ввід броньованих кабелів з паперовою ізоляцією, кабелів і проводив в трубах з ізоляцією жил з гуми і полівінілхло -ридного пластикату. Пристрої К5 і К6 електродвигунів ВАО 315 – 450 мають отвори для вводу двох кабелів і відрізняються лише діаметрами ввідних отвірив (табл. 1.10.1). Ввідні пристрої кріплять до фланців електродвигуна чотирма болтами і можуть бути повернуті на 90°, тобто встановлені ввідними отворами вліво, вправо, вверх і вниз.
Таблиця 1.10.1. . Трубна різьба вводу електродвигунів серії ВАО
Всередині корпусів ввідних пристроїв електродвигунів 0 – 9-го габаритів установлено по три силових прохідних контактних затискачі і один заземлюючий затискач у електродвигунів 315 – 450-го габаритів – шість силових і два заземлюючих затискачі (рис. 1.10.2). Силові затискачі з’єднані попарно контактними пластинами з отворами діаметром 10 мм, що дозволяє приєднувати до одної фази по одній жилі кожного з двох кабелів. При цьому контактні поверхні наконечників фазних жил одного кабелю повинні бути повер - нуті на 180° по відношенню до контактних поверхонь наконечників другого кабелю для приєднання наконечників одної фази з двох сторін контактної пластини. При вводе одного кабелю в електродвигуни серії ВАО 315 – 450 категорично забороня- ється знімати з другого ввідного отвору заводську заглушку, що не порушити вибухозахи- щених властивостей ввідного пристрою.
Р и с .1.10.2. Змонтований ввідний пристрій електродвигунів ВАО 315-450-го габаритів: 1 – заземлюючий затискач, 2– силовий затискач, 3– контактна пластина, 4, 6 – кабельна і натискна муфти, 5 – кільце ущільнювальне, 7, 8 – упорна і натискна шайби.
Ввідні пристрої електродвигунів серії ВАО марок В4Г і В4Д з 0-го по 9-й габарити – стальні зварні, розташовані зверху електродвигунів і можуть бути повернуті на 90°. Перед вводом проводив і кабелів в електродвигуни спочатку з корпусу ввідного пристрою знімають натискну муфту, потім з гнізда кабельної муфти виймають натискну шайбу і видаляють надрізані ділянки гумового кільця по діаметру оболонки кабелю. Діаметр отвору не повинен перевищувати діаметра оболонки кабелю більше ніж на 1– 1,5 мм. При вводі проводив в гумове кільце по міткам свердлять чотири отвори діаметром, рівним діаметру проводу. Варіанти підводу кабелів марок ВБВ і АВБВ до електродвигунів приведені на рис. 1.10.3. Кабелі, що прокладаються відкрито захищають від механічного впливу на висоті не нижче 2 м від полу або площадки обслуговування. Захист кабелю здійснюють монтаж -ними профілями, стальними коробами, водогазопровідними трубами. Відрізок кабелю від пускача до двигуна кріплять скобою до перфорованої рейки з закладними гайками, при цьому відстань від сальника пускача до скоби кріплення має бути не більше 350 мм.
Р и с. 1.10.3. Варіанти підводу до електродвигунів кабелів марок ВБВ і АВБВ: а – зверху, б – по стіні зверху, в – через пускач; г – знизу скрізь перекриття, 1– кабельна конструкція, 2 – лоток, 3 – електродвигун, 4 – пускач. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||
|