МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Типові структури управління економічними системамиЩо таке мотивація працівників і схема її формування? Що таке інформаційні продукти та інформаційні вироби Послідовність розробки АІС? Етапистворення інформаційної системи — це складові стадії створення, об’єднані характером робіт. Інформаційний продукт (Information production; Information product) — документована інформація, підготовлена відповідно до потреб користувачів і представлена у вигляді товару. Інформаційними продуктами є програмні продукти, бази і банки даних та інша інформація. нформаційний продукт - цифрові дані, призначені для задоволення інформаційних потреб користувача, у тому числі програмний продукт. iнформацiйний вирiб в IC- виготовлений iнформацiйний засiб, який пройшов випробування встановленого вигляду та поставляється як продукцiя виробничо-технiчного призначення для використання в IC. Наприклад: словники, довiдники пiдприємств i органiзацiй, товарiв, класифiкатори, правовi iнформацiйнi системи i т.п. Завдання керівника успішного підприємства полягає в тому, щоб мотиваційні цілі кожного з працівників у великій мірі співпадали з інтересами фірми і вели в кінцевому результаті до успіху підриємства. Добре спланована система мотивації дозволяє суттєво підвищувати ефективність роботи персоналу, збільшувати об’єми продажу, покращувати виробничий процес та обслуговування клієнтів, без особливо великих матеріальних затрат з боку компанії. Адже, коли працівник виконує свої посадові обов’язки із задоволенням і його цілі саморозвитку включають розвиток підприємства загалом, його коефіціент корисної дії зростає в декілька разів. Натомість відсутність мотивації, як правило, веде до втрати підприємством цінних працівників і в критичних випадках може спричинити взагалі його зупинку. Крім того невдоволені працівники є ідеальним джерелом поширення негативної інформації про компанію, а це у свою чергу завдає вже прямої шкоди діловій репутації, поновити яку досить важко. Керівнику, що заповзявся заохочувати працівників, завжди хочеться зробити це максимально экономно. Звідси дилема: роздати гроші чи вибрати нематеріальні способи мотивації. Експерти вважають цей вибір надуманим. Навіть нематеріальна для працівника винагорода, як правило, вимагає витрат від компанії. Бажаючи заощадити, багато компаній вирішують піти на хитрість, поєднавши програми мотивації персоналу з заходами щодо посилення командного духу. Вважається, що корпоративні акції (свято, тренінг, виїзд на пікнік) — все одно що подарунок працівникам. Зрозуміло, створення якогомга більш згуртованої команди однодумців — це дуже добре. Проте винагорода конкретного працівника являється визнанням його персональних заслуг з боку керівництва. Змішування особистого й громадського у даному випадку може призвести до неприємним казусів.
Типовими структурами управління економічними системами є: - лінійні структури; - функціональні структури; - змішані структури; - адаптивні структури. - Схема лінійної структури приведена на рис. 4.1. - - Система управління ділиться на елементи, кожен з яких має свою сферу впливу (сферу діяльності): - виробництво;
- збут; - фінанси; - кадри; - МТЗ; - Маркетинг. Переваги: Задачі вирішуються кваліфіковано. Відсутнє дублювання функцій управління. Недоліки: Функціональні підрозділи можуть бути зацікавлені у реалізації своїх цілей. Ланцюжок команд може бути досить довгим.
Лінійно - штабна структура Більш ефективно ніж просто лінійна структура функціонує лінійно-штабна структура ( рис.4.3.) При керівникові створюється штаб з спеціалістів за напрямками. В такому разі керівник при прийнятті управлінського рішення опирається на знання і досвід спеціалістів за напрямками. Таким чином, зводиться мінімуму вірогідність появи помилки в управлінні. Штаб не має повноважень приймати рішення, він тільки має дорадчу функцію. Штаб готує проекти рішень для лінійного керівника.
Лінійно-функціональна структура управління У цій структурі частина функцій здійснюється за лінійним принципом, а частина за функціональним. Це найбільш розповсюджена структура управління економічними і соціальними системами ( рис.4.4.) Функціональні керівники ФК1, ФК 2, ФК 3 здійснюють функціональне керівництво начальниками цехів. Адже їм приходиться вирішувати питання виробничі, кадрові, обслуговування, маркетингу. Допомога функціональних керівників їм вкрай необхідна. В той же час начальники дільниць вирішують набагато вужчий спектр питань, тому для них порада начальника цеху буде цілком достатньою. Тобто, начальник цеху буде здійснювати по відношенню до начальника дільниці лінійне керівництво. ВАРІАНТ 2 Читайте також:
|
||||||||
|