МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Діловий туризмПо оцінках експертів ВТО, частка ділового туризму у світі складає близько 20 %. Діловий туризм досить багатогранний і по сформованій міжнародній практиці охоплює широке коло поїздок: o індивідуальні ділові поїздки (відрядження) співробітників корпорацій і компаній з метою переговорів, участі у виробничих нарадах, презентаціях, збутова діяльність і т.д. ; o конгресне обслуговування - поїздки на конгреси, конференції, семінари; o виставочне обслуговування - виставки, ярмарки, біржі; o інсентив-туризм (заохочувальний) - форма заохочення компаніями своїх співробітників у виді організації для них безкоштовної туристичної поїздки; o обслуговування делегацій - поїздки на спортивні змагання команд, гастролі, поїздки офіційних делегацій. Для того щоб туристична пропозиція зацікавила клієнта, особливо такого клієнта, що подорожує досить часто і є досвідченим і вимогливим туристом, необхідно чітко представляти собі його потреби, побажання, звички при споживанні туристичного продукту і переваги по обслуговуванню. Розробку нового продукту, у тому числі організацію конгресу, ділової зустрічі, необхідно починати з маркетингових досліджень. На початковому етапі аналізуються можливості організації прийому з погляду матеріальної бази (готель, ого місткість, рівень обслуговування, оснащення, наявність спеціальних залів для засідань і переговорів, транспорт і ін.), інфраструктури й інших можливостей надання послуг. На основі аналізу можливостей прийому і матеріальної бази визначається, який ринок відповідає цим конкретним умовам. Це може бути ринок великих конгресів і симпозіумів, а може бути і ринок ділових зустрічей однієї компанії, що служить, чи фірми і т.д.. Екскурсійна, соціальна і культурна програми будуються виходячи з розкладу ділових заходів і вільного часу, що залишилося, а також за побажанням клієнтів. Розташування. Ділова клієнтура висуває визначені вимоги до готелів. Основними з них є: · місцезнаходження в центрі міста; · сполучення всіх рис домашньої обстановки (із властивим їй затишком) з рисами офісу - повним набором послуг зв'язку, оргтехніки, комп'ютерної техніки і т.д. ; · готелі повинні мати у своєму розпорядженні зручну і надійну систему резервування; · швидке оформлення після прибуття і при виїзді; · прийнятна ціна; · зручні для клієнта форми платежу з наданням копії рахунка для звіту перед компанією; · цілодобове обслуговування в номерах і ін. Насамперед при організації зустрічей і конгресів готель повинний забезпечити безпеку і приватність зустрічей. Конгресне обслуговування - один зі специфічних видів туристичного обслуговування. Конгресний туризм є одним з найбільш вигідних видів туризму у світі, тому що приносить приймаючій країні досить великі доходи, порівняно з багатьмя іншими видами туризму. Крім того, конгресний туризм має ще дві великих переваги перед іншими видами подорожей: 1) конгресний туризм дає можливість використовувати матеріальну базу в періоди міжсезоння чи в несезон; 2) бронювання місць для учасників конгресів здійснюється задовго до проведення заходу. Конгреси й інші заходи подібного роду організуються в місцях, де, крім відповідної матеріальної бази (готелю високого класу, що надають великий набір послуг, наявність конгрес-центрів), маються і можливості для відпочинку, розваг, занять спортом. Інсентив-туризм - цим терміном позначається заохочувальний туризм, який динамічно розвивається в даний час. Інсентив-тур має деякі відмінні риси в порівнянні зі звичайними поїздками: · це тур, що звичайно узгоджується з туристичною фірмою за 1-2 року до початку поїздки, тому що програма реалізації заохочень компанією розрахована на тривалий період; · цей тур організується так, що учасник поїздки відгороджений від усяких проблем, пов'язаних з підготовкою і проведенням туру, до того ж туристи, що подорожують за інсентив-туром, найбільш вимоглива публіка з питань якості обслуговування; · поїздки, як правило, організуються в несезон - з жовтня по квітень (за винятком різдвяних свят і Нового року); · 90 % співробітників, нагороджених туристичною поїздкою, відправляються в неї разом із дружиною (чоловіком); · у програму таких поїздок часто включаються ділові заходи, презентації, обмін досвідом, навчання. Усе це ріднить інсентив-туризм із діловим обслуговуванням на туристичному ринку. Програми поїздок складаються з урахуванням категорії працівників. На вибір напрямку поїздки впливають наступні фактори: · рівень цін повинний бути придатним; ціна поїздки повинна відповідати якості наданих послуг; · турцентр повинний бути модним, привабливим для відвідування, пропонувати цікаву програму перебування; · наявність висококласних готелів (4, 5 зірок), ресторанів, спортивного і медичного устаткування, розваг, можливості для покупок; · наявність зручних транспортних зв'язків по всьому маршруті; · вигідний обмінний курс валют у місці перебування; · наявність добре зпрекомендовавшої себе турфірми, здатної організувати і надати якісне обслуговування. Переважною формою подорожі на ринку інсентив-туризму є груповий туризм, на частку якого приходиться понад 70 % усіх поїздок. Близько 30 % інсентив-поїздок здійснюється на індивідуальній основі чи в складі невеликих груп. Тривалість інсентив-турів - у середньому 5-6 днів. Харчування в діловому турі не залежно від його виду, як правило, повний пансіон. Розважально-пізнавальні, лікувальні та спортивно-оздоровчі програми, як правило, в тур не влючаються. Але місце розташування готелю повинне дозволяти туристу у вільний час самостійно організувати свою програму.
Читайте також:
|
||||||||
|