МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тести по темі 7На контурній карті України позначте великі агломерації. Завдання 8 На контурній карті України позначте три міста, які виконують різні функції. Використайте при цьому свої умовні позначення. Завдання 7 На контурну карту України нанесіть області з найбільшою та найменшою щільністю населення. Завдання 6 Спрогнозуйте зміни кількості населення України на найближчі 10 років. Обґрунтуйте свої припущення. Завдання 5 Завдання 4 Завдання 3 Завдання 2 Кількість населення Завдання 1 Практичні завдання по темі 7 Побудувати графік кількості населення України за період 1913 – 2008 рр. Статистичні дані кількості населення наведено в таблиці.
Заповніть таблицю, правильно вказавши знаком « +» міста – міліонери і найбільші міські агломерації.
Визначте місце України серед деяких країн Європи за кількістю населення, наведеного в таблиці. Побудуйте графік.
Визначте проблеми та перспективи використання трудових ресурсів у країні. Дані внесіть в таблицю.
1. Чим відрізняється демографічний потенціал розвитку регіону від виробничого потенціалу: а) структурою; б) законодавчим визначенням в нормативно-правових актах; в)особливостями використання та впливу на економіку регіону. 2. Що відноситься до основних факторів виробництва: а)земля; б) устаткування; в)праця; г) грошові кошти. 3. Передумовою розвитку економіки регіону є: а) оцінка та аналіз регіональних відмінностей в економічному потенціалі та рівнях економічного розвитку; б) сукупна продуктивність природних ресурсів; в) сумарний обсяг виробництва будь-якого регіону. 4. Що покладено в основу складання програм соціально-економічного і культурного розвитку регіону: а) розрахунок чисельності зайнятого населення; б) природно-ресурсний потенціал регіону; в) сумарний обсяг виробництва будь-якого регіону. 5. Трудові ресурси регіону охоплюють: а) працездатне населення в працездатному віці; б) все населення регіону; в) працюючі підлітки до 16 років; г) громадяни від 16 років до пенсійного віку. 6. Під природними ресурсами слід розуміти: а) тіла й сили природи, які за певного рівня розвитку продуктивних сил є істотними для життя та діяльності людського о, суспільства у виробничій і невиробничій сферах; б)тіла й сили, які на певному рівні розвитку продуктивних сил і вивченості можуть бути використані для задоволення потреб людського суспільства у формі безпосередньої участі в матеріальній діяльності; в) економічно активне населення, що має певну освіту, кваліфікацію та навички. 7. Виберіть основні блоки питань природокористування: а) дослідження фізіологічних особливостей розвитку рослин у природному середовищі та врахування їх взаємодії; б)оцінка природних ресурсів і пошук економічних механізмів досягнення їх найраціональнішого використання (різні форми плати за ресурси, прогресивні технології, безвідходне виробництво та ін.); 6) виявлення негативного впливу господарської діяльності на довкілля (забруднення і пряме руйнування, тобто зміна умов природного середовища) — це зводиться до оцінки збитків; г) створення економічного механізму регулювання цієї взаємодії чи відновлення деградованої природи (плата за забруднення, штрафні санкції тощо); г)управління природокористуванням, тобто співвідношення економічних та інших методів регулювання цього процесу. 8. До основних принципів раціонального природокористування належать: а) принцип збалансованості й пропорційності; б) принцип «нульового рівня» споживання природних ресурсів; в) принцип відповідності антропогенного навантаження природно-ресурсному потенціалу регіону; г) принцип обмеженого централізму; д7 принцип погодження виробничого і природного ритмів; 9. Механізм лімітування природокористування передбачає: а)розробку певних нормативів використання та забруднення природного середовища; б)плату практично за всі природні ресурси, за забруднення навколишнього природного середовища, розташування в ньому відходів виробництва та за інші види впливів; в) надання грошових коштів на чітко визначені природоохоронні заходи; 10. До заохочувальних заходів матеріального стимулювання належать: а) встановлення податкових пільг (сума прибутку, з якого стягується податок, зменшується на величину, що повністю або частково відповідає природоохоронним видаткам); б)звільнення від оподаткування екологічних фондів та природоохоронного майна; в)застосування пільгового кредитування підприємств; г) запровадження спеціального додаткового оподаткування екологічно шкідливої продукції та продукції, що випускається із застосуванням екологічно небезпечних технологій. 11. До головних характеристиками демографічного потенціалу регіону належать: а) співвідношення показників природного руху населення; б) релігійний склад населення; в) статевовіковий склад населення; г) співвідношення показників механічного руху населення. 12. Демографічними коефіцієнтами, які характеризують рух а) коефіцієнт народжуваності; б) коефіцієнт смертності; в) коефіцієнт стабільності народжуваності; г) коефіцієнт природного приросту. 13. Найнижчою кількістю народженихв Україні виділялись: а) Сумська область; б) Луганська область; в) Одеська область; г) Полтавська область; д) Чернівецька область; є) Черкаська область. 14. Центрами регіональних систем розселення Україниє: а) Київ; б) Харків; в) Рівне; г) Дніпропетровськ; д) Одеса; є) Сімферополь. 15. Основна частка працездатного населення зайнята у: а) промисловості; б) сільському господарстві; в) транспорті; г) сфері послуг. 16 Підйомом розвитку за рахунок науково-технічного прогресу на чергову хвилю зростання базується на суттєвих досягненнях в області: а) інформатики; б) важкого машинобудування; в) біоніки; г) металургії д) біотехнологігії Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|