МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Контрольні відповіді на тестиЗадача 5 Задача 4 Задача 3 Задача 2 Визначити байдужу ціну для нового виробу С стосовно базової моделі А, якщо ціна виробу А становить 400 грн. Параметричний індекс виробу С дорівнює 90, виробу А – 105.
Середньозважений параметричний індекс товару А дорівнює – 80,2; товару В – 80,4. Ціна товару А – 150 грн, товару В – 180 грн. Визначити обґрунтовані і необґрунтовані знижки (надбавки) за розходження в параметрах для товару А стосовно товару В Фірма уклала контракт на постачання товару на таких умовах: _ вартість 1 одиниці товару – 200 $; _ транспортування до станції відправлення 100 $; _ вартість навантаження у вагон – 20 $; _ вартість перевезення ж/д – 100 $; _ вартість вивантаження з вагона – 15 $; _ страхування вантажу – 5% від вартості товару; _ вартість доставки товару до складу покупця – 50 $; _ обсяг постачання – 1000 од. Визначите ціну: _ франко-вагон станція відправлення; _ франко-вагон станція призначення; _ франко- склад покупця.
Визначити, яку з фірм можна звинуватити в демпінгу. Дані подані в таблиці: V. Графічний диктант
Відповісти на поставлені питання. Результати відповідей розмістити в таблиці , умовно позначаючи правильну відповідь знаком (+), а неправильну – знаком (–). 1. Конкурентні переваги фірми досягаються шляхом здійснення таких дій, що не можуть бути блоковані конкурентами. 2. Чим нижча ціна товарів#замінників, вищі їх якість і характеристики, нижчі витрати заміни, тим інтенсивніша конкуренція з боку товарів-замінників. 3. Карта стратегічної групи складається шляхом позначення ринкової позиції фірми в двомірному просторі, де осями координат є дві стратегічні змінні (наприклад, ціни товару і номенклатура виробів). 4. Формування ціни з урахуванням конкурентоздатності товару не належить до ринкових методів установлення цін. 5. Спільна максимізація прибутку є кооперуванням, коли фірми кооперуються заради встановлення ціни або діапазону цін, що принесуть найбільший колективний прибуток. 6. Гібридна максимізація прибутку виникає, коли шляхом спроб і помилок досягається компроміс між спільним прибутком і незалежно встановлюваною ціною для максимізації індивідуального прибутку. 7. Наявність двох, трьох і більше продавців на ринку гарантує конкуренцію, тому що продавці не можуть увійти в змову з метою досягнення максимальних ринкових результатів. 8. Винятком із прогнозу високої ціни і моделі монополії є випадок природної монополії, коли економія від масштабу виробництва настільки велика, що встановлюється висока ціна при малому обсязі випуску. 9. Закріплення конкурентної переваги не вимагає наявності розробленої стратегії і вмілої її реалізації. 10. За успішним конкурентним зростання наступає етап збільшення вигоди, тривалість якого залежить від дії конкуренті
Таблиця відповідей: VІ. Тести для самоперевірки знань 1. Відсоткова ставка акцизного збору на імпортні товари встановлюється до їх митної вартості, яка: А. Не включає мито та митні збори. Б. Включає тільки мито. В. Включає тільки митні збори. Г. Включає мито та митні збори. 2. З метою повноти сплати податків на окремі імпортні товари встановлюється: А. Індикативна ціна. Б. Мінімальна митна вартість. В. Тверда ціна. Г. Демпінгова ціна. 3. Індикативні ціни встановлюються на товари, щодо експорту яких застосовується режим: А. Ліцензування. Б. Квотування. В. Спеціальний режим. Г. Усі відповіді правильні. 4. Відсоткова ставка акцизного збору на імпортні товари встановлюється до ціни, яка: А. Включає акцизний збір. Б. Включає ПДВ. В. Не включає акцизного збору. Г. Включає акцизний збір і ПДВ. 5. У ціни окремих товарів, що експортуються за межі України, включається: А. Вивізне мито. Б. ПДВ. В. Акцизний збір. Г. Акцизний збір і ПДВ. 6. Митні збори справляються: А. З метою захисту вітчизняного виробника. Б. Як податок за ввезення товарів. В. За митне оформлення товарів. Г. Як антидемпінговий захід.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|