Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Параметричні індекси товарів конкурентів

Задача1

Задача6

Задача 5

Задача 4

Задача 3

Задача 2

Задача 1

Товаром М3.

ІІ. Розрахунок байдужих цін для товару М1 у порівнянні з базовим

М3 — базова модель

М1 - нова модель.

Надбавка (знижка) до ціни (обгрунтована)

 

Байдужа ціна М1

ЦбМ1М3*(1±Н(З)

 

Висновок:

Для. того щоб наша модель М 1 була стільки ж приваблива для покупця як і
МЗ, яка має ціну 4800$ та перевагах в оцінці - 3% необхідно встановити ціну М1 на
рівні 4656$. Тобто при ціні 4656$ за МІ вона буде такою ж привабливою для покупців як і МЗ.

 

ІІІ. Приклади розв’язування задач

Визначити средньоарифметичний і середньозважений параметричні індекси, якщо є такі характеристики копіювальної машини:

Розв’язування:

Середньозважений параметричний індекс товару А дорівнює – 70,2; товари В – 80,4. Ціна товару А – 200 грн, товару В – 160 грн. Визначити обґрунтовані і необґрунтовані знижки (надбавки) за розходження в параметрах для товару А стосовно товару В.

Розв’язування:

1) Визначимо приведені параметричні індекси:

o товару А: 70,2/80,4 • 100 = 87,31;

o товару В: 80,4/80,4 • 100 = 100.

2) Перевищення ціни: 200 – 160 = 40 (грн).

3) Обґрунтована надбавка (знижка): (87,31 – 100) / 100 •160 = # 20,3.

4) Необґрунтована надбавка: 40 – (#20,3) = 60,3.

Визначити байдужу ціну для нового виробу С стосовно базової моделі А, якщо ціна виробу А становить 200 грн. Параметричний індекс виробу С дорівнює 85, виробу А – 90.

Розв’язування:

1. Приведений параметричний індекс для:

o виробу А: 90/90 • 100 = 100;

o виробу С: 85/90 • 100 = 94,4.

2. Байдужа ціна для товару А становить 200 • 0,944 = 188,8 (грн).

 

Фірма–експортер реалізує продукцію за ціною 120 гр. од. за штуку. На дату надходження товару витрати на сировину зросли на 10 %, а витрати на матеріали знизилися на 15 %. Визначте змінну(ковзаючу) ціну.

Розв’язування:

Цс = Цб (1 + а + в);

Цс = 120 (1 + 0,1 – 0,15) = 114 (грн.)

У контракті зазначена ціна на умовах CIF. Визначте ціну на умовах FOB, якщо відомі такі дані:

_ ціна на умовах CIF – 25$;

_ вартість вантажу – 13$;

_ вартість транспортування – 10$;

_ страхування вантажу – 0,5$;

_ інші витрати – 1,5$.

Розв’язування:

Умови FOB не передбачають вартість страховки і транспортування, тому ціна вантажу становитиме 14,5$ (25-0,5-10).

 

Визначити, яку з фірм можна звинуватити в демпінгу? Дані подані в таблиці:

Розв’язування:

У демпінгу може бути звинувачена фірма під номером 5, тому що її експортна ціна нижча ніж середні питомі витрати, і фірма під номером 3 – тому що її ціна нижча від ціни на внутрішньому ринку країни-експортера.

ІV. Задачі для самостійного розв’язування

Підприємство «Зоря» виготовляє сепаратори. Співробітниками підприємства була розроблена нова модифікація виробу.

На підставі наведених даних розрахувати:

o середньозважений показник моделі XL-1100 у порівнянні з ідеальною моделлю;

o приведені індекси для моделей ХМ-1000, XS-800, X-600 до моделі XL-1100;

o надбавки і знижки до ціни моделі XL-1100 у порівнянні зцінами товарів-конкурентів.;

o байдужі ціни для моделі XL-1100 стосовно моделей ХМ-1000, XS-800, X-600.

Зробити висновки.

Ціна:

XL-1100 = 300 грн;

ХМ-1000 = 460 грн;

XS-800 = 325 грн;

X-600 = 390 грн.

 


Читайте також:

  1. IV. Вартість знака для товарів і послуг та фірмового найменування
  2. V теорія граничної корисності визначає вартість товарів ступенем корисності останньої одиниці товару для споживача.
  3. VII. За видами товарів і послуг
  4. Автомати для продажу штучних товарів
  5. Агрегатні індекси.
  6. Аналіз міжринкової взаємодії товарів і грошей
  7. Аналіз потреб споживачів та аналіз конкурентів у процесі маркетингового дослідження
  8. Аналіз цін конкурентів проводиться за допомогою
  9. Аналізцін і товарівконкурентів
  10. Асортимент шкільних товарів
  11. Аудит готової продукції та продажу товарів, робіт та послуг
  12. Базисні і ланцюгові індекси.




Переглядів: 1134

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
І. Розрахунок байдужої ціни для нового товару М1 у порівнянні з базовим товаром М2 | Контрольні відповіді на тести

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.