МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИПРОГРАМА СЕМЕСТРОВОГО ПОВТОРЕННЯ 1. Теорії ціноутворення. 2. Процес ціноутворення у ринковій економіці. 3. Поняття ціни, її сутність, значення, функції. 4. Загальна структура ціни. 5. Методика розрахунку гуртових та роздрібних цін. 6. Система та класифікація цін. 7. Модифікація цін. 8. Цінова політика держави: цілі, методи та значення. 9. Поняття та види цінової політики підприємства. 10. Цінові стратегії та їх види. 11. Розробка цінової стратегії. Цінова тактика. 12. Поняття цінових ліній та діапазону цін. 13. Кон’юктура ринку: поняття та її основні елементи. 14. Поняття еластичності попиту та пропозиції. 15. Вплив споживачів(попиту) на рішення по цінам. 16. Ціна рівноваги. 17. Конкуренція і монополія як фактори ціноутворення. 18. Витрати підприємства як основа формування ціни.Класифікація витрат за елементами та статтями калькуляції. 19. Собівартість: її склад та види. 20. Поняття прибутку та рентабельності. Визначення прибутку у ціні. 21. Формування у ціні товарних податків. 22. Система цінових знижок. 23. Торгівельні надбавки і націнки. 24. Методи ціноутворення: їх класифікація та зв'язок з ціновою політикою підприємства. 25. Основні моделі ринкового ціноутворення. 26. Ціноутворення на базі повних витрат(за системою «стандарт-кост»). 27. Ціноутворення на базі прямих витрат(за системою «директ-кост»). 28. Встановлення ціни у показник життєвого циклу товару. 29. Поняття «байдужих» цін. 30. Етапи встановлення ціни з врахуванням конкурентоспроможності товару. 31. Особливості розрахунку відпускних цін на підприємствах легкої та харчової промисловості. 32. Цінова політика підприємств торгівлі. 33. ціноутворення на підприємствах громадського харчування. 34. Система цін та принципи ціноутворення на сільськогосподарську продукцію. 35. розрахунок вантажних тарифів на різних видах транспорту. Поняття цін «франко». 36. Ціноутворення у сфері побутового обслуговування населення. 37. Поняття товарної біржі. Класифікація та види біржових цін. 38. Світові ціни та специфіка їх формування. 39. Демпінг та антидемпінгове законодавство. 40. Ціноутворення у сфері зовнішньоекономічної діяльності.
1. Закон України «Про ціни і ціноутворення» №184/98 від 05.03.98 р. з подальшими змінами і доповненнями. 2. Бєлявцев М.І. «Маркетингова цінова політика», К.,2005 3. Бойчик І.М.«Економіка підприємства»,К.,2000. 4. Верхоглядова Н.І. «Основи ціноутворення», К.,2006. 5. Гончар В. «Моделі ціноутворення та їх реалізація в користувацьких маркетингових системах», Житомир,1993. 6. Колесников О.В.«Ціноутворення»,К.,2006. 7. Корінєв В.Л. «Цінова політика підприємства», К.,2001. 8. Кулішов В.В. «Економіка підприємства»,К.,2000. 9. Литвиненко Я.В.«Сучасна політика ціноутворення»,К.,2001. 10. Покропивний С.Ф.«Економіка підприємства: теорія і практика»,К., 2002. 11. Тормос Ю.Г.«Ціни та цінова політика»,К.,2001. 12. Шкварчук Л.О. «Ціни і ціноутворення»,К.,2005.
Читайте також:
|
||||||||
|