Читайте також:

  1. Cинтаксис опису змінних
  2. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  3. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  4. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  8. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  9. IV. ВИМОГИ ПРОФЕСIЇ ДО IНДИВIДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГIЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФАХIВЦЯ
  10. V. Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях
  11. V. Вимоги безпеки в екстремальних ситуаціях
  12. Аналітичні реакції та вимоги, яким вони повинні відповідати.




Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






Вимоги до бібліографічного опису наукової літератури

Загальні рекомендації щодо опрацювання наукових джерел

Під час роботи з літературою студент повинен користуватися різними вида­чі каталогів: систематичним (назви джерел розташовані за галузями знань), алфавітним, (назви творів розташовані в алфавітному порядку) та предметним (назви праць з конкретних проблем чи галузей науки). Крім того, необхідно звертатися також до періодичних видань.

При опрацюванні наукових джерел бажано робити записи, які можуть бути повними і точними (дослівними) або скороченими (коротким викладом мате­ріалів, що вивчаються). Так, наприклад, можна зробити:

Ú детальний конспект, запис основних положень робіт, фактичного мате­ріалу, власних зауважень тощо;

Ú короткі записи зі своїми роздумами або без них;

Ú виписки у формі цитат.

Записи, цитати можуть фіксуватися в зошитах, на саморобних картках тощо. Це дозволяє швидше й легше класифікувати записи, знайти необхідний матеріал, проаналізувати різні точки зору на одну й ту саму проблему. Така організація роботи студентів з літературою значно полегшує виконання всіх накреслених у дослідженні завдань.

При роботі з науковими джерелами слід пам'ятати, що власне дослідження передбачає передусім критичний аналіз цих джерел, а не механічне перепи­сування чужих думок без відповідних посилань. Саме критичний аналіз нау­кової літератури дає можливість визначити ще невивчені сторони наукової проблеми і точно окреслити завдання своєї роботи. Автор курсової (дипло­мної) роботи повинен вміти викласти свій погляд на шляхи вирішення обраної проблеми. При цьому він має показати вміння оперувати науковою терміно­логією, осмислювати ті наукові визначення, які найбільш точно характери­зують проблему дослідження. Слід зауважити, що введення нових термінів потребує глибокого обґрунтування.

У кінці наукової роботи подається список використаної літератури, в якому вказуються всі опрацьовані наукові джерела і обов'язково ті, на які є поси­лання в тексті.

Характеристика джерела Приклад оформлення
Монографії (один, два, три автори) Матвієнко О. В. Стратегії розвитку середньої освіти в країнах Європейського Союзу. - К.: Ленвіт, 2005. - 381 с. - Бібліогр.: С. 262-306. Раймерз Фернандо, Новел Мак-Гінн. Компетентний діалог: використання досліджень для фомування світової освітньої політики. -Львів: Літопис, 2004. - 219 с. - Бібліогр.: С. 197-219.
Більше трьох авторів Вища освіта і Болонський процес: Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / М.Ф.Дмитриченко, Б.І.Хорошун, О.М.Язвінська та ін. - К., 2006. - 440 с.
Багатотомні видання Сухомлинський В.О. Виховання і самовиховання // Вибр. твори: У 5-ти т. - К.: Рад, школа, 1977. - Т. 5. - С. 229-239.
Перекладні видання Фрейре /7. Педагогіка свободи: етика, демократія і громадянська мужність / Пер. з англ. О.Дем'янчук. - К.: Вид. дім "КМ Академія", 2004.-124 с.
Словники Педагогічний словник / За ред. М.Д.Ярмаченка. - К.: Педагогічна думка, 2001. - 514 с.
Збірники наукових праць Українська історична дидактика: Міжнародний діалог (фахівці різних країн про сучасні українські підручники історії): 36. наук. ст. - К.: Генеза, 2000. - 368 с.
Складові частини
книги Клепиков В.З. Люксембург: Освіта, наукові та культурно-освітнізаклади // Українська Радянська Енциклопедія. - Т. 6: К-Л. - К.: Головна редакція УРЕ, 1981. - С. 256.
збірника Рехтета Л.О. Діагностика громадянської вихованості учнів основної школи // Теоретичні питання освіти та виховання: 36. наук, праць. - К.: КНЛУ, 2002. - Вип. 21. - С. 181-183.
журналу Маруненко І. Формування екологічної культури учнів // Рідна школа. - 2003. - №8. - С. 50-51.
Тези доповідей Соловей М.І. Психолого-педагогічні проблеми освіти і виховання в умовах глобалізації освітніх процесів // 60 років ЮНЕСКО: погляд у і майбутнє: Тези доповідей наукової конференції кафедри ЮНЕСКО | КНЛУ (22-23 лютого 2006 р.) / Відп. ред. А.М.Чернуха. - К.: Вид. центр КНЛУ, 2006. - С. 189-190.
Дисертації Тхоржевська Т.Д. Розвиток теорії та практики виховання дітей на засадах православної моралі в історії педагогіки України: Дис. ... доктора пед. наук: 13.00.01 - К., 2006. - Бібліогр.: С. 417-469.
Автореферати дисертацій Сухомлинская О.В. Международное прогрессивное профессиональное движение учителей в борьбе за демократическую педагогику: Автореф. дис. ... д-ра пед. наук / Научно-исследов. ин-т педагогики УССР - К., 1991. - 47 с.
Електронний ресурс Все страньї мира. - М.: Вече, 2001. URL:http://www.countries. Ru /index.cgi? Ріd=301

 

Переглядів: 775

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Наповнення, методологія та джерелознавча база | Демо режим програми

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.