Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Опорний конспект з КВП

Тести

Експрес-тести

Тести

Тести

1 – а); 2 –а ); 3 – а); 4 – а); 5 – г); 6 – а); 7 – а); 8 – а); 9: 1) – а), 2 – е), – а), 4 – в), 5 – г), 6 – б); 10: 1) – в, 2) – а), 3) – б).

 

Аналітичні тести

1. 1) – а), б), в), є), і). 6. 1 збиральництво;

2) – г); д); е). 2 полювання;

2. 1) – а), в), г). 3 рибальство;

2) – б), е), є), з). 4 землеробство;

3. 1) – а), б), д), є), з). 5 скотарство;

2) – в), г), е), ж), і). 6 ремесло.

4. 1) – б);

2) – д); 7. 1 первісне стадо;

3) – г); 2 рід;

4) – в); 3 плем’я;

5) – а). 4 союз племен.

5. 2 – гуни IV-V ст.; 8. 1 – пітекантроп;

1 – готи ІІІ-IV ст.; 2 – неандерталець;

печеніги Х-ХІ ст. 3 – кроманьйонець

3 – авари VI-VII ст. (Homo Sapiens)

половці ХІ-ХІІІ ст. 9. Гора, Ольвія, Феодосія,

Пантікапей, Херсонес

10. Східні, західні, південні


Тема 2: Утворення і розвиток ранньофеодальної держави Київська Русь

 

 

1 – б); 2 –а); в); 3 – б); 4 – а); 5 – б); 6 – а); 7 – а);

8. 1) – а; 2) – г); 3) – в); 4) – б).

9. 1) – в); 2) – а); 3) – в); 4) – е); 5) – г); 6) – д).

10. 1) – в) 945-964 рр.;

2) – б) 912 – 945 рр.;

3) – а) 882 – 912рр.;

4) – д) 980-1015 рр.;

5) – є) 1113 – 1125 рр.

 

1. 1) – а), б), в), г). 5. 1) – б)

2) – д); е). 2) – а)

3) – є), ж). 3) -

2. 1) – а); 4) – в)

2) – д); 6. 1) – в)

3) – б); 2) – б)

4) – в); 3) – а)

5) – г) 7. – б), в), г), д), е).

3. 1) –в), г), е), є), ї). 8. – б), г), в).

2) – а), б), д), ж), з), і). 9. – Київська Русь була

4. 1) – б) ранньофеодальною державою.

2) – в) З монархічною формою правління.

3) – г) Адміністративна, воєнна і судова

4) – д) влада була зосереджена в руках

5) – а) київськогокнязя, і радився він

з дружиною, пізніше боярами.

В Новгороді, рідше в Києві, та

інших містах збиралося віче.

10. У період феодальної

роздробленості відбувалося зміна

державної влади: централізована

форма державної влади поступилася

місцем поліцентричній.


Тема 3: Галицько-Волинське князівство

 

1. 3) – б); 2. 3) – б); 3. 3) – а); 4 – б); 5 – в); 6 – а); 7 – в); 8 – а); 9 – а); 10 – б); 11 – а); 12 – а).

 

Аналітичні тести

6. а); в); г); д); е); є).

7. а); в).

8.

® продовжила культурно-духовий розвиток українських земель;

® стала новим центром, після Києва, економічного життя;

® підтвердила, що слов’янських народ самостійно може створити державу;

® сприяла об’єднанню східного слов’янства і зберегла від завоювання;

® продовжила славні дипломатичні традиції Київської Русі;

® відкрила доступ західноєвропейської культури в західноукраїнські землі.

9. Галицько-Волинська по формі правління була монархією, найбільшого розвитку досягла в 1238 – 1264 рр. за часів правління Данила Галицького. Стабільний розвиток Галицько-Волинська держава переживала за спадкоємців Юрія І та його синів Андрія та Лева ІІ, поступовий занепад відбувався в період правління Юрія ІІ (1325-1340 рр.).

Тема 12. Українська РСР в умовах модернізації

(1928 – 1939рр.)

Тести

 

1– а), в); 2 – б); 3 – в); 4 – а); 5 – б); 6 – в); 7 – а); 8 – б); 9 – а); 10 – б); 11 – б);

12 – б); 13 – б); 14 – б); 15 – б), в), г).

 

Тема 14. Україна в умовах десталінізації

Тести

1 – б); 2 – а); 3 – в); 4 – в); 5 – б); 6 – б); 7 – в); 8 – а); 9 – а); 10 – в).

Тема 15. Україна в період стабілізації радянської системи та загострення її соціально-економічної кризи та політичної кризи

Тести

 

1 – б); 2 – б); 3 – б); 4 – б); 5 – б); 6 – а); 7 – б); 8 – а); 9 – б); 10 – б); 11 – б.

 

 

Тема 17. Україна в умовах незалежності

Тести

1 – 1 – б); 2 – б); 3 – б); 4 – б); 5 – б); 6 – а); 7 – б); 8 – а); 9 – б); 10 – б); 11 – б)

 

СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ

Основна література

  1. Бойко О.Д. Історія України. – К,, 1999.
  2. Грушевський М.С. Ілюстрована історія України. – К., 1990.
  3. Коваль М.В., Кульчицький С.В., Курносов Ю.О. Історія України. – К., 1992.
  4. Полянська-Василенко Н. Історія України.: У 2 т. – К., 1995.
  5. Світлична В.В. Історія України. – К.: Львів, 2002.
  6. Субтельний О. Україна. Історія. – К., 1990.
  7. Турченко Ф.Г. Новітня історія України. – К., 1995, 2002.
  8. Рибалка І.К. Історія України: У 2 ч. – Харків, 1997.

Довідкова література

  1. Котляр М., Кульчицький С. Шляхами віків: довідник з історії України. – К., 1996.
  2. Малий словник історії України. – К., 1997.
  3. 100 видатних українців. – К., 2000.

 

Додаткова література

  1. Боротьба і діяльність ОУН під час війни. Документи і матеріали // Укр.-іст. журнал. – 2000 - №2.
  2. Гурбик А.О. Виникнення Запорізької Січі // Укр. –іст, журнал. – 1999 - №6.
  3. Газін В.В. Крим – Україна: політичні стосунки періоду гетьманування Павла Тетері. // Укр. –іст. журнал. – 2001 - №1.
  4. Історія України в особах ІХ – XVIII ст. – К., 1995.
  5. Нагаєвський І. Історія української держави ХХ ст. – К., 1993.
  6. Яворницький Д. Історія запорізьких козаків: У 3 т. – К., 1990-1991.

Читайте також:

  1. ГИСТОЛОГИЯ. КОНСПЕКТ ЛЕКЦИЙ.
  2. Електронний конспект лекцій
  3. За опорний меридіан прийнятий магнітний меридіан аеродрому вильоту.
  4. І. ПРОСЛУХОВУВАННЯ ТА КОНСПЕКТУВАННЯ ЛЕКЦІЙ
  5. Коновалова М.Д.Экспериментальная психология: конспект лекций. - Высшее образование. – 2006.
  6. КОНСПЕКТ
  7. Конспект
  8. Конспект лекций
  9. Конспект лекций
  10. Конспект лекції
  11. Конспект лекції
  12. Конспект лекції




Переглядів: 724

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЗАПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ | Питання 1. Виконання покарань не пов’язаних з ізоляцією від суспільства

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.