Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Логічні помилки у пізнанні

Простір та час як модуси буття. Особливості суспільного часу та простору.

Структурна організованість і плинність буття виражені через простір і час як невід’ємних форми існування матерії, названих філософією модусами буття.

 

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

           
   
 
 
 
   

 


Емпіризм – _____________________________________________________

________________________________________________________________

Софістика – ____________________________________________________

________________________________________________________________

Еклектика – ____________________________________________________

________________________________________________________________

Догматизм – ___________________________________________________

________________________________________________________________

Ірраціоналізм – _________________________________________________

________________________________________________________________


Читайте також:

  1. D. Помилки та пропуски.
  2. II. Діалогічні
  3. VІ. Структурно-логічні схеми
  4. Агроекологічні проблеми розвитку і шляхи їх розв'язання
  5. Анатомо-фізіологічна перебудова організму підлітка та її вплив на його психологічні особливості й поведінку.
  6. Анатомо-фізіологічні основи статевого розвитку.
  7. Анатомо-фізіологічні особливості молодших школярів
  8. Антигени. Антитіла. Серологічні реакції .
  9. Антропогенний вплив на природне середовище та сучасні екологічні проблеми
  10. Антропогенні екологічні катастрофи
  11. Антропологічні джерела
  12. Антропологічні особливості давнього населення території України




Переглядів: 864

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Рух та розвиток. Єдність світу. | План лекції 2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.055 сек.