Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Преподаватель цикла ПОПОН

Ознайомтесь із запропонованим планом-конспектом уроку, визначте вжиті методи і прийоми, подайте до кожного з них методичний коментар, змоделюйте пропущений етап, визначте мету уроку.

Ознайомтесь із запропонованим планом-конспектом уроку, визначте вжиті методи і прийоми, подайте до кожного з них методичний коментар, змоделюйте пропущений етап, визначте мету уроку.

Ознайомтесь із запропонованим планом-конспектом уроку, визначте вжиті методи і прийоми, подайте до кожного з них методичний коментар, змоделюйте пропущений етап, визначте мету уроку.

Ознайомтесь із запропонованим планом-конспектом уроку, визначте вжиті методи і прийоми, подайте до кожного з них методичний коментар, змоделюйте пропущений етап, визначте мету уроку.

Ознайомтесь із запропонованим планом-конспектом уроку, визначте вжиті методи і прийоми, подайте до кожного з них методичний коментар, змоделюйте пропущений етап, визначте мету уроку.

Урок з курсу «Я і Україна. Природознавство» (3 клас) Методи (роди, види), прийоми Методичний коментар
Тема. Термометр     _____  
Мета:   ______   .
Обладнання: термометри (кімнатний, зовнішній, медичний, во­дяний); роздаткові моделі термометрів на кожну парту; склянки з теплою, гарячою та холодною водою (однакового об'єму). ______  
Тип уроку: предметний. ______ _____
ХІД УРОКУ    
І. Організація класу. Перевірка готовності учнів до уроку. Створення робочої атмосфери. Психогімнастика.    
IІ. Повідомлення теми і завдань уроку Тема сьогоднішнього уроку «Термометр».    
ІІІ. Хвилинка спостережень.    
ІV. Перевірка засвоєних знань, умінь і навичок. 1. Індивідуальне опитування Завдання 1. Розповісти, як практично визначається висота сонця за допомо­гою гномона. Завдання 2. За малюнком в зошиті (С. 27) пояснити, як поширюються соняч­ні промені. Які з них більше зігрівають землю? Завдання 3. Чи потрібне сонце рослинам, тваринам і людям? 2. Скажіть, істинні чи хибні такі твердження: «Щоб існувало життя на Землі, необхідне тепло». «Сонячне тепло вбирають неживі предмети і живі організми». «Всі промені однаково нагрівають поверхню Землі». «Гномон — дерев'яний кілочок заввишки 1 м». «Від сонячного тепла залежить температура тіла деяких тварин». 3. Використання інтерактивних технологій навчання. Сидить «хворий» Зайчик з перев'язаною головою. Під лапкою тримає ліній­ку (олівець, ручку). — Діти, до нас на урок прибіг Зайчик, він хотів розповісти нам щось цікаве, але дорогою зустрів холодного Вітрюгана. Той люто дихнув на маленького Зай­чика холодом, і той захворів. Заболіла його голівка, йому стало холодно, і він ви­рішив полікуватися. Як ви гадаєте, з чого він почав своє лікування? Діти пояснюють, що Зайчику потрібен термометр, а не лінійка. — А для чого ж йому термометр? (Щоб виміряти температуру.) Замість лінійки Зайчику ставиться модель термометра.    
V. Мотивація навчальної діяльності Практична робота На парті — три склянки води (холодна, тепла і гаряча). Учні працюють в парі. Один учень бере спочатку склянку з холодною водою, потім — із теп­лою. Робить висновок, що вода в другій склянці тепліша. Другий учень спочат­ку бере склянку з гарячою водою, потім — з теплою. Робить висновок, що вода в другій склянці холодніша. Відповіді не збіглися: у першого учня друга склян­ка з водою виявилась теплішою, а в другого — холоднішою. — Чому ми отримали різні відповіді? Діти висловлюють свої міркування.  
VI. Актуалізація опорних знань учнів 1. Розгадування ребусів   2. Демонстрування термометрів — Як можна назвати всі ці прилади? — Для чого вони використовуються? — Де ви їх бачили? — Як користуються ними люди?    
VII. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу    
VIII. Закріплення та осмислення знань. 1. Вимірювання температури повітря і записування показань: а) в класі; б) на вулиці. 2. Вимірювання температури тіла, записування показань термометра. 3. Розв'язування природничих задач. а) Морозного дня Юрко приніс додому повну пляшку олії. Через деякий час олія потекла по стінках пляшки, частина олії вилилася. Чому? б) Мар'янка занесла у кімнату пляшку, у якій замерзла вода. Через деякий час пляшка тріснула. Чому? 4. Гра «Так чи ні». —При нагріванні вода стискається. —На запитання матері «Яка температура повітря», дівчинка відповідає «12°». —Не можна доторкатися до ртуті руками. Вона отруйна. —Температуру тіла людини, повітря, води, ґрунту вимірюють за допомогою термометра. 5. Запишіть за допомогою умовних позначень: v чотири градуси тепла; v п'ять градусів нижче нуля; v десять градусів вище нуля; v вісім градусів морозу.    
ІХ. Підсумок уроку — З якими приладами ви ознайомилися на уроці? — Назвіть види термометрів. — Для чого людині потрібні термометри?    
X. Домашнє завдання Прочитати статтю підручника (С. 83-85), підготувавши відповіді на запитання.    

 

Урок з курсу «Я і Україна. Природознавство» (4 клас) Методи (роди, види), прийоми Методичний коментар
Тема. Охорона природи рідного краю. Контроль навчальних досягнень     _____  
Мета:   ______   .
Обладнання: ілюстрації із зображенням тварин, рослин рідного краю, що охороняються. ______  
Тип уроку: комбінований. ______ _____
ХІД УРОКУ    
І. Організаційний момент. Дзвінок пролунав веселий, Дружно всіх він кличе в клас. Стали , дітки . всі рівненько, Посміхнулися гарненько. Настрій на урок взяли Працювати почали Цікаві дії на уроці Пропоную я для вас.    
ІІ. Хвилинка спостережень. v Який зараз місяць? v Який день? v Як змінилася тривалість дня? v Яка сьогодні температура? v Які роботи виконуються людьми в цю пору?    
II. Актуалізація опорних знань 1. Бесіда про охорону природи 2. Розгадування кросворда — Відгадавши кросворд, ми прочитаємо назву науки, що допомагає людині охороняти природу.   1) Річкова тварина — будівельник гребель і заплав. (Бобер) 2) Польові квіти з білими пелюстками і жовтою серединкою. (Ромашка) 3) Велика рогата тварина, яка водиться в лісах Карпат і Криму, має назву «благородний». (Олень) 4) Птах, який прилітає до нас у червоних чоботях. (Лелека) 5) Степова рослина, що має довгі вирости, схожі на волосся. (Ковила) 6) Назва моху, що поширений на болоті. (Сфагнум) 7) Рідкісний птах, який гніздиться у Чорноморському заповіднику. Зустрі­чається на водоймах нашої місцевості. (Лебідь) 8) Водяна рослина, що має білі квіти і велике листя, що вкриває поверхню води. (Лілія)    
III. Повідомлення теми і завдань уроку — Отже, наука, що допомагає людині охороняти природу, називається еко­логія. Ми сьогодні поговоримо про важливі екологічні завдання, які стоять зараз. навчимося розуміти, як необхідно ставитися до природи, щоб не завдати їй шко­ди, а зберегти її красу. Тема уроку — «Охорона природи рідного краю».    
IV. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу — У кожної людини рідний край — це місце, де вона народилася, живе і пра­цює. Кожне дерево, квітка, травинка — це частина природи, частина рідної землі. Природа подарувала їх людям назавжди. Людина живе і працює серед при­роди і тому зобов'язана її берегти. Україна здавна славиться своїми природни­ми багатствами; лісами, горами, річками, морями. Особливо шанобливо люди ставляться до землі, яку називають годувальницею. І від того, як ми ставитимемося до землі, води, повітря, лісу, залежатиме наше майбутнє. Із давніх-давен все потрібне для себе людина діставала з природи і прагла жити з нею в злагоді. Минав час, наші попередники пізнали закони природи, навчились створю­вати машини і нові технології. Вирубуючи ліси, осушуючи болота, будуючи за­води і фабрики, автомобілі та літаки, вносячи у ґрунт мінеральні добрива та от­рутохімікати, ми майже не замислюємося, як же це позначиться на природі і нашому здоров'ї. Це призвело до безлічі екологічних проблем. Зникають тва­рини і рослини. — Як ви гадаєте, де можна дізнатися про рідкісну природу? (У Червоній книзі України) В Червону книгу вчені занесли світ неповторний та чудесний, що поступово вимирає, давно рятунку в нас благає. Назва книги — "Червона", бо вона подібна до червоного сигналу світлофора, має будити в людей тривогу за долю природи: "Зупинися, людино! Подумай! Будь обережною!" Понад 20 років Міжнародна спілка охорони природи працювала над створенням "Червоної книги". Вона побудована так, що про долю кожного виду можна довідатися за кольором сторінки. Червона сторінка сповіщає, що видові загрожує загибель. Біла сторінка — що вид хоч ще не зникає, але все меншає і меншає. А зелена сторінка — то сторінка надії. Сюди із червоних та білих сторінок «переводять» ті види, яким, завдяки піклуванню людини, більше не загрожує знищення. До «Червоної книги» України занесено 923 види рідкісних і зникаючих тварин та рослин. —Крім «Червоної книги», створено заповідники і заказники. —Що таке заповідники? (Природні ділянки, які охороняються та де заборонена будь-яка господарча діяльність.) —З якою метою їх створюють? —Які заповідники та в яких зонах діють на території України? (За картою на с. 118 у підручнику.) —Що таке заказники? Національний парк? —Нині в Україні нараховується 19 заповідників, 2 національні парки, більш як 15000 державних заказників і близько 4000 заповідних об'єктів.      
V. Осмислення знань учнів Робота з підручником. Опрацювання статті «Охорона природи рідного краю».  
VI. Контроль досягнень    
VIII. Домашнє завдання. Прочитати статтю з підручника, підготувати повідомлення про природоохо­ронні об'єкти області, тварину або рослину, що занесені до Червоної книги.    

 

Урок з курсу «Я і Україна. Навколишній світ» (2 клас) Методи (роди, види), прийоми Методичний коментар
Тема. Осінь. Рослини восени. Охорона здоров'я восени.     _____  
Мета:   _____   .
Обладнання: папки для збору листя, сірникові коробочки і паперові пакетики для збору плодів і насіння, олівці, аркуш паперу або блокнот, кілок заввишки 1 м (гномон), рулетка. _____  
Тип уроку: поточний урок-екскурсія. _____ _____
ХІД УРОКУ    
І. Організація класу.    
IІ. Повідомлення теми і завдань екскурсії. Тема екскурсії – «Осінь. Рослини восени». Наша мета – озна­йомитися із сезонними змінами в неживій і живій природі. Ми поспостерігаємо за зовнішнім виглядом різних рослин, дізнаємось, що спричинило зміни в них восени; будемо вчитися дбайливо ста­витися до рослин і до свого здоров'я, а також зберемо насіння для підгодовування птахів узимку.    
ІII. Мотивація навчальної діяльності й актуалізація опорних знань.    
ІV. Засвоєння нових знань. 1. Пояснення вчителя. - Пригадайте, що таке тінь і як можна спостерігати за висотою Сонця. - Подивіться навкруги, чи бачите ви тінь від пірамідальної тополі або від молодого дерева? - Пригадайте, яка тінь буває пополудні, коли Сонце ходить високо і яка буває тінь, коли воно сідає. - А як ходить Сонце над Землею восени в порівнянні з літом? - А що буде далі, взимку? Тінь від предметів буде збільшуватися чи зменшуватися? Давайте навчимося спостерігати за висотою Сонця за допомогою спеціального приладу — гномона. Це — метровий кілок, який треба встромити в землю і спостерігати за довжиною тіні, яку він дає. Тіль­ки вимірювати треба в один і той самий час щодня або раз на тиждень. Краще в полудень. Давайте так і зробимо: встроміть кілок у землю, візьміть рулетку і виміряйте довжину тіні, яку він дав. Запишемо сьогоднішню дату і цю цифру. Кожного тижня наші чергові будуть повторювати такі вимірювання, записувати їхні результати, щоб зробити правильні висновки і відповісти на моє останнє запитання: як Сонце змінює свою висоту над Землею восени і взимку.    
2. Розповідь учителя. Дійсно, Сонце ходить над Землею все нижче й ничже з кожним днем, усе менше тепла і світла посилає воно на нашу планету. З приходом осені у природі відбуваються суттєві зміни: вечірня і нічна прохолода, вранці тумани і навіть перші приморозки. І дощі відрізняються від літніх — вони прохолод ніші та довші. Помітно скорочується день. 23 вересня — день осіннього рівнодення, тобто коли день дорівнює ночі. Після цього день зменшується поступово, а ніч стає довшою. Але бувають у вересні-жовтні і теплі, тихі, сонячні дні, коли над головою кружляє павутиння, і тоді говорять: «Настало бабине літо». У полях майже все зібрали, можна і від­почити. Про вересень кажуть: «Вересневий час — сім погод у нас: гріє, віє, туманіє, холодіє, гуде, ще й з гори йде». Усі ці великі зміни в неживій природі не можуть не впливати на життя рослин. Наступає другий місяць осені — жовтень, коли дерева й кущі розфарбовуються в усі відтінки жовтого і червоного кольорів. — Звідки ж у зеленому листі з'явилися червоний і жовтий ко­льори? Справа в тому, що вони були тут і раніше, але їх не було видно за зеленим пігментом (кольором) — хлорофілом. Коли ж у вересні наступила стійка нічна прохолода, цей пігмент почав руйнуватися, а жовтий і червоний стало видно. У багрянець убираються клени, осики, калина, горобина, а бе­рези, липи, каштани забарвлюються в золотисті кольори. Наступає найцікавіше осіннє явище — листопад. Так рослини пристосовують­ся до зимової пори. У чому ж причина листопаду? По-перше, листки взимку не змогли б насичуватися водою, а тому загинули б. По-друге, гілки з великою кількістю листя під снігом могли б пошкодуватися. По-третє, улітку в листі накопичуються шкідливі для рослин речови­ни, а за допомогою листопаду рослини позбавляються їх. Листопад закінчується досить швидко у всіх листопадних дерев і кущів, і тіль­ки у хвойних рослин листя (голочки) опадає поступово, непомітно для очей, протягом усього роду. Деякі трав'янисті рослини цвітуть до кінця жовтня: верес, цикорій, деревій, цмін, конюшина та ін. Деякі поступово сохнуть, буріють, відмирають. Тільки барвінок, суниця, копитняк зеленіють упродовж усієї зими. Не забувайте, що восени треба подбати і про своє здоров 'я. Одя­гайтеся тепло і зручно, щодня гуляйте на свіжому повітрі не менше двох-трьох годин, займайтеся спортом, фізкультурою. Оберігайте себе від переохолодження, не ходіть у мокрому одязі та з мокрими ногами, не перебувайте на протязі; їжте більше овочів і фруктів, будьте обережні з грибами, а краще вам їх зовсім не вживати.    
2. Самостійна робота (робота в групах).    
V. Домашнє завдання. 1. Зібрати для гербарію не менше 10 листків різних дерев і кущів, одну трав'янисту рослину, яка ще цвіте (без кореня). 2. Збирати протягом осені насіння кавуна, дині, гарбуза, соняшни­ка, липи, клена, ясена, білої акації, різних бур'янів, добре ви­сушувати, зберігати в паперових пакетиках або коробочках. 3. Підібрати загадки і прикмети про осінь, перевірити їх.  

 

Урок з курсу «Я і Україна. Навколишній світ» (2 клас) Методи (роди, види), прийоми Методичний коментар
Тема. У царстві тварин.     _____  
Мета:   ______   .
Обладнання: таблиці, малюнки, слайди із зображенням тварин різ­них груп, магнітна дошка або набірне полотно. ______  
Тип уроку: комбінований. ______ _____
ХІД УРОКУ    
І. Організація класу.    
ІІ. Актуалізація опорних знань. Перевірка домашнього завдання.    
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і завдань уроку. Відгадайте загадки. Хату на хаті має, всім жабам рахунок знає. (Лелека.) Не коваль, а з кліщами. (Рак.) На стелі в кутку висить сито, не руками звито. (Павук.) Один усю роботу робить, другий хазяїна молоком поїть, третій хату стереже. (Кінь, корова, собака.) Хвіст Гачком, а ніс п'ятачком. (Свиня.) — Так про кого ж сьогодні піде мова на уроці? Діти, ви правильно здогадались, тема уроку — «У царстві тва­рин». Ми продовжимо знайомитися з різноманітними групами тварин, дізнаємось, як вшановують тварин у різних країнах.    
ІV. Первинне сприймання й усвідомлення нового матеріалу. 1. Розповідь учителя. Царство тварин надзвичайно різноманітне. Учені налічують у ньому близько 1,5 мільйона видів. Представники тваринного світу населяють усю земну кулю. Їхні домівки — це ліси, сади, поля, луки, річки, глибини океану і високі гори, печери, повітря, піщані пустелі і полярні крижини. Тварини розрізняються за розміром (порівняйте сонечко і 30-метрового блакитного кита), за умовами життя, за зовнішнім виглядом, за способом живлення. Тварини тісно пов'язані з рослинами, вони просто не можуть без них існувати. Як і рослини, тварини мають величезне значення не тільки в природі, а й у житті людей. Від тварин людина отримує продукти харчування, сировину для промисловості, тварин використовують як робочу худобу, як охоронців, утримують для розваги. Краса, сила, граціозність і загадковість багатьох тварин сприяли тому, що в деяких країнах із давніх-давен ушановлювали різних тварин. Особливо це було розвинено в Єгипті, де глибоко шанували бика, кішку, нільського крокодила; кобру —символ мудрості й могутності. В Індії й досі існує культ корови, яка може вільно гуляти вули­цями міст. Під час свят корів іноді прикрашають квітами. В Індії об'єктом поклоніння також є кобра, одна з найотруйніших змій на землі. Деяким тваринам навіть споруджено пам'ятники. У Пари­жі — сенбернару Баррі, який відшукав понад 40 людей у снігових обвалах у горах, у Росії — собаці-досліднику, який допомагав уче­ним в їхніх наукових пошуках, у Японії — пам'ятник жабі — не­замінній лабораторній тварині, завдяки якій зроблено чимало важливих наукових відкриттів. У нас в Україні особливо шанують деяких птахів, таких як лелеки, лебеді, допомагають їм загніздитися, оберігають їх, охороняють. Багато тварин є героями улюблених народних казок, пісень, вір­шів, багато глиняних іграшок зображають тварин, а скульптурні порцелянові зображення собак, птахів та інших тварин є пред­метом колекціонування людей.      
Фізкультхвилинка. Сильний вітер до землі Гне дерева молоді, (присісти) А вони ростуть, міцніють, (піднятися) Вгору тягнуться, радіють. (Стати навшпиньки, руки потягнути вгору).    
2. Робота з малюнками підручника (с. 32). — Розгляньте верхній малюнок, назвіть зображених на ньому тварин та групи, до яких ці тварини належать. — Уважно розгляньте нижній малюнок, знайдіть спільні ознаки між тваринами, пригадайте, до якої групи тварин майже всі вони належать. Знайдіть одну «зайву» тварину. Доведіть, чому вона зайва.    
3. Робота з малюнками підручника (с. 33). — Розгляньте зображених тварин, знайдіть у них спільні ознаки. — Як називається група, до якої належать ці тварини?    
4. Робота з малюнками підручника (с. 34). — Розгляньте зображених тварин, знайдіть у них спільні ознаки. — Як називається група, до якої належать ці тварини? Розподіліть цих тварин на дві групи за середовищем їх про­живання.    
5. Робота з малюнками підручника (с. 35). — Розгляньте верхній малюнок, назвіть цих тварин і три групи, до яких вони належать. Розкажіть, які особливості будови і способу життя притаманні тваринам цих груп.    
V. Закріплення й осмислення знань. Робота зі схемами в підручнику (с. 34, 36). — Розгляньте схеми. Що вони показують? — Як називаються такі харчові в'язки? — Розкажіть, як пов'язані між собою окремі ланки цих ланцюжків живлення. — Поясніть, чому перша ланка ланцюжка живлення — обов'язково рослина. — Як називається група тварин, які живляться; тільки рослинами? — Як називається група тварин, які живляться тільки тваринами? — Як називається група тварин, які живляться і рослинами, і тваринами?    
VІ. Узагальнення і систематизація знань. 1. Робота на дошці. — Розгляньте малюнки, таблиці, картки. Заповніть таблицю назвами тварин.  
Комахи Риби Земно­водні Плазуни Птахи Звірі
           

Біля дошки працюють 2—3 учні, решта перевіряє і коментує.

 
2. Дидактична гра «Вилучи зайвого». Учитель називає ряд тварин, учні виділяють їхні спільні ознаки, вилучаючи зайву: 1) сонечко, колорадський жук, метелик, павук, мурашка, клоп-солдатик (не комаха); 2) зозуля, лелека, горобець, соловей, летюча миша, чапля (не птах); 3) ведмідь, вовк, білка, лисиця, летюча миша, кит, акула (не звір).  
VII. Підсумок уроку. Підсумкова бесіда.    
VIII. Домашнє завдання. 1. Опрацювати статтю підручника (с. 32—37). 2. Виконати завдання в зошиті (с. 13—15). 3. Підібрати загадки, казки, вірші про тварин. 4. Обрати одну тварину і провести спостереження за нею. План спостережень 1) Назва тварини. 2) Група, до якої належить за зовнішнім виглядом. 3) Група, до якої належить за середовищем проживання. 4) Група, до якої належить за способом живлення.    

 

Урок з курсу «Я і Україна. Навколишній світ» (1 клас) Методи (роди, види), прийоми Методичний коментар
Тема. Ти – школяр.     _____  
Мета:   ______   .
Обладнання: два набори навчальних речей, іграшки, фрукти, одяг (один-два предмети). ______  
Тип уроку: комбінований. ______ _____
ХІД УРОКУ    
І. Актуалізація опорних знань учнів. 1. Бесіда. — Про що ми говорили на попередньому уроці? — Яких людей ми називаємо вихованими? — Які правила гостинності ви знаєте? — Чим важлива для людини дружба? — Які прислів'я про дружбу ви знаєте? Що вони означають? — Як ви розумієте такі прислів'я? Дружба — як дзеркало: розіб'єш — не складеш. Людина без друга — що їжа без солі. Ми з тобою, як риба з водою. Для милого друга і вола з плуга.    
2. Гра «Збери портфель» Кожного дня ви збираєтеся до школи, вам необхідно покласти потрібні речі до ранцю, правильно їх там розмістити. — Хто з вас уже самостійно збирається до школи? — Кому допомагають батьки? В чому? Зіграємо в гру, хто правильно збере портфель до школи. Завдання гри. На стільці викладаються як навчальні речі, так і іграшки, предмети одягу, фрукти. Учитель запрошує до гри двох учнів і попере­джає їх, що потрібно не тільки правильно вибрати навчальні речі, але й акуратно скласти їх у портфель. Якщо дозволятиме час, можна запросити до гри ще одну пару учнів.    
ІІ. Повідомлення теми та мети уроку. Сьогодні ми поведемо мову про вас — школярів, про те, які правила повинні виконувати всі школярі, щоб життя у шкільному домі було приємним, корисним та безпечним.    
III. Первинне сприймання та усвідомлення нового матеріалу. 1. Бесіда. — Чому вас називають школярами? — Чим школяр відрізняється від дошкільника? — Що ви вже можете розказати про свою школу? — Які приміщення у школі ви можете назвати?      
2. Робота з зошитом (с. 17—18). — Розгляньте групу дітей, зображених на малюнку. Допоможіть їм знайти потрібне приміщення.    
3. Бесіда з елементами розповіді. — Як учні повинні поводитися у класі? — Як правильно сидіти за партою? — Як потрібно відповідати? — Чи можна бігати по класу? Чому? — Як школярі повинні поводитися на перерві? — Які правила поведінки у класі, школі ви виконуєте? Школа — це місце, де навчається багато дітей. У кожної дитини свій характер, свій настрій. Але кожний з вас бажає, щоб у школі йому було добре, щоб склалися добрі стосунки з учителями, щоб з'явилися вірні друзі-однокласники. І від того, як буде поводитися кожний з вас, залежить добробут вашого класу і навіть усієї школи. Тому важливо дотримуватись загальних правил поведінки у школі.    
4. Робота з підручником (с. 35)    
IV. Узагальнення та систематизація знань.    
V. Підсумок уроку. — Про що йшлося на уроці? —Які правила ви виконуєте без напруги? — Над чим вам потрібно ще попрацювати? — Для чого треба виконувати всі ці правила?  
VI. Домашнє завдання. Вивчити напам’ять зміст гри «Правила для нас». Спитає вчитель — треба встати. (Встають.) Дозволять сісти — тихо сядь. (Тихо сідають.) Сказати хочеш — не кричи, А тільки руку підніми. (Піднімають руки.) А щоб урок минув не марно, Сидіти треба рівно, гарно І не крутитись на уроках, Як той папуга чи сорока. (Сідають рівно, вирівнявши спини, руки кладуть перед со­бою,)    

 

подполковник Федотов С.А.

"____" ________________2011г.

 

 


Читайте також:

  1. Ка меньше длительности кардиоцикла, возможно не
  2. Ка меньше длительности кардиоцикла, возможно не
  3. Напруження в циклах
  4. Тестування програм з циклами
  5. Цикламати Е952




Переглядів: 569

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання проекту полягає у викладенні конкретних заходів, без виконання яких мета проекту не буде досягнута. | Хід уроку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.