Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Хід уроку

Заключна частина уроку

Основна частина уроку

Початок уроку

Схематичний план уроку

І. Організація класу…………………………………………………………...1 хв.

ІІ. Мовленнєва зарядка………………………………….…….……………...4 хв.

ІІІ. ПовторенняЛО з теми «My home………....………………………….5 хв.

ІV. Активізація ЛО з теми “ Tidy up! ” …………………………………… 7 хв.

V.Вживання граматичної конструкції «There is…»,«There are»………..10 хв.

VІ. Фізкультхвилинка………………………………………………………...1 хв.

VІІ.Читання діалогу………………………………………………………..10 хв.

VIII. Підсумки уроку…………………………………………………………2 хв.

 

Етапи, прийоми Зміст уроку
  Етап Ι: Організація класу. Мета: налаштувати учнів на англомовне спілкування. Прийом 1: бесіда в режимі teacher-pupils.   Етап ΙΙ:Мовленнєва зарядка. Мета: вдосконалювати фонетичні навички вимови учнів звуку [ʃ]. Прийом 2: фонетична хвилинка Етап ІІІ: повторити ЛО з теми «My home» Мета:активізувати словниковий запас учнів, повторити ЛО з теми; Прийом 3: Гра «Rosy`s House» Етап ІV: Активізація ЛО з теми “ Tidy up! ” Мета: активізувати словниковий запас учнів, повторити ЛО з теми; вдосконалювати рецептивні лексичні навички; закріплення вмінь розрізняти однину і множину числа. Прийом 4: Діти вгадують зашифровану картинку і називають її. Прийом 5: повторення учнями вивчених слів. Етап V:вживання граматичнії конструкції «There is…»,«There are»…. Мета: Удосконалення навички вживання граматичних конструкцій. Прийом 7: Робота з таблицею. Прийом 8: складання речень, використовуючи граматичні конструкції. Етап VІ: Фізкультхвилинка Мета: зняти втому. Прийом 6: Декламування віршика та виконання відповідних рухів учнями   Етап VІІ:Читання діалогу. Мета:удосконалити вміння учнів виразно читати діалог за ролями. Прийом 9: читання діалогу по ролям. VIII. Підсумки уроку Прийом 10: Усне оцінювання роботи учнів на уроці     1. T.:Good morning, children. Ps.: Good morning, teacher. T.: I`m glad to see you! Ps.: I`m glad to see you too. T.: How are you today? Ps. I`m fine, thank you (I`m OK, thank you; I`m bad, thank you.) T.: Sit down, children. Ps.: Thank you.   Налаштування класу. Поставити мету, що ми збираємося робити…. Не забуваємо про плавний перехід…bridges!!!!!!! 2.Open your Class Book on a page 87. Repeat after me. This is a cat. The cat is very hungry. It kooks to fish and wants to eat it. I wish you were a fish at my dish. 3.T.: - Look at the board. This is a girl. Her name is Rosy. This is her house. What rooms do you see in her house? - Які кімнати ти бачиш у її будинку? - This is a bedroom. (Repeat after me) (вчитель звертає увагу на звуки) - Repeat after me! «a bedroom». і т. д.   4. T. - Look at the board,please. There are Rosy`s things. But she wants to play with you. Close your eyes. Open your eyes. What has changed? Rug, bed, cupboard, shelf, pillow, blanket. T.: - Well done, pupils! 5. Робота з роздруківками. Відгадування слів з кросворду. Cupboard, eighteen, twelve , shelf, pillow, fifteen 7. Rosy has a lot of things in her house. What things? T.: Подивись на картинку і скажи скільки половиків (подушок, поличок і т. д.) є у Роузі вдома, використовуючи таблицю «There is…», «There are»…. The instruction should be in English 8. T.: - Знайди відмінність між двома картинками і скажи, що не так.     One, two three, four, five I can swim, I can fly, I can swim, I can hop I can jump, I can stop. 9.T.: Open your Class Book on a page 88, Ex. 2. 1. Listen to the dialog, please. 2. Reading. 10. T.: Ви сьогодні дуже гарно попрацювали, я вам вдячна за те що ви так старались. Оцінювання учнів. T.: - The lesson is over. Good bye, children! Ps.: - Good bye, teacher.   Переходи!!!! Підсумування після кожного виду діяльності….. мету поставили, в кінці підсумували…  
       

 


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. IV. Підсумок уроку
  3. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  4. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  5. VII. Підсумки уроку
  6. VIІ. Підсумок уроку
  7. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  8. Аналіз та оцінка проведеного уроку
  9. Вимоги до проведення сучасного уроку
  10. Вимоги до уроку
  11. Додатковий матеріал до уроку
  12. Додаток №1 до уроку 19




Переглядів: 639

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Преподаватель цикла ПОПОН | Заняття № 1 Види бойових документів, які розробляються командиром підрозділу (начальником служби) в бою.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.