МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Загальні вимоги.ВИМОГИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ І БЕЗПЕКИ ДОРОЖНЬОГО РУХУ 3.1.1. Дорожньо-експлуатаційні організації, що виконують роботи по ремонту та утриманню дорожніх об'єктів (автомобільні дороги загального користування з усіма розміщеними на них спорудами) в межах смуги відводу, вживають всіх заходів по організації і забезпеченню безпеки руху автотранспорту і пішоходів на підставі вимог діючих правил, норм та стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху згідно з чинним законодавством України. 3.1.2. Основою планування заходів по організації і забезпеченню безпеки руху є: - народногосподарське значення автомобільних доріг; - інтенсивність, склад та швидкісні режими руху; - результати щомісячного аналізу дорожно-транспортних пригод; - результати комісійних обстежень стану доріг та дорожніх споруд; - комісійні науково обгрунтовані пропозиції щодо ліквідації місць та ділянок концентрації ДТП; - приписи Державтоінспекції МВС України. При плануванні реконструкції, капітального та інших видів ремонту автомобільних доріг у першу чергу передбачають заходи по ліквідації аварійно-небезпечних ділянок та місць концентрації ДТП, а також ділянок із найбільш несприятливими умовами з точки зору забезпечення безпеки руху. 3.1.3. Для виконання заходів по оргазації та забезпеченню безпеки руху створюються спеціалізовані служби згідно з "Положенням про спеціалізовані служби організації дорожнього руху" (Затверджено спільним наказом МВС, Мінтрансу та Держжитлокомунгоспу від 31 грудня 1993 р. N 859/550/86). Основними завданнями їх діяльності є: - здійснення заходів щодо розробки і впровадження цільових державних та регіональних програм удосконалення організації дорожнього руху; - виявлення та усунення недоліків, що призвели до появи, на автомобільних дорогах місць концентрації дорожньо-транспортних пригод; - розробка та впровадження проектів і схем організації дорожнього руху з застосуванням технічних засобів і автоматизованих систем його регулювання; - контроль за виконанням законів, правил, норм і стандартів з безпеки дорожнього руху. Згадані спеціалізовані служби дорожньо-експлуатаційних підприємств організовують розробку і поновлення проектів та схем організації дорожнього руху та заходів щодо усунення недоліків, які призвели до появи місць (ділянок) концентрації дорожньо-транспортних пригод; забезпечують належний експлуатаційний стан дорожніх знаків, інформаційних щитів, дорожніх огороджень і напрямних пристроїв, наносять розмітку; складають поточні та перспективні плани впровадження технічних засобів організації дорожнього руху відповідно до розроблених проектів та схем організації дорожнього руху і приписів Державтоінспекції; утримують автомобільні дороги у стані, що відповідає встановленим вимогам по забезпеченню безпеки дорожнього руху; виявляють перешкоди дорожнього руху та забезпечують своєчасне їх усунення, а у разі неможливості - невідкладно позначають відповідними дорожніми знаками, огороджуючими і напрямними засобами, згідно з вимогами ІНУВ 3.2-218-051-95. 3.1.4. Власники доріг або уповноважені ними органи, що здійснюють експлуатаційне утримання дорожніх об'єктів, мають право: - вимагати від користувачів дорожніх об'єктів дотримання чинних законодавчих актів стосовно дорожнього руху, цих правил та правил користування дорожніми об'єктами і їх охорони; - за погодженням з Державтоінспекцією обмежувати або закривати рух при виконанні робіт в смузі відводу автомобільних доріг, якщо це загрожує безпечному чи безаварійному руху транспорту і пішоходів, на підставі ордера, який видається відповідним дорожнім органом. В ордері викладаються умови закриття або обмеження руху, порядок інформування про це учасників дорожнього руху, заходи щодо безпеки дорожнього руху і строки проведення робіт. Порушення цих вимог тягне за собою відповідальність виконавця робіт у встановленому порядку; - обмежувати або забороняти рух без ордера лише у випадках, пов'язаних із стехійними явищами, а також при необхідності виконання аварійних робіт, про що повідомляється місцевим органам державної виконавчої влади, органам місцевого самоврядування і Державтоінспекції МВС України; - обмежувати або забороняти роботи, якщо не виконуються обумовлені в ордері технічні умови на їх проведення або коли виникає загроза безпеці дорожнього руху; - за погодженням з Державтоінспекцією МВС України вносити оперативні зміни в організацію дорожнього руху. 3.1.5. При виконанні робіт по ремонту і утриманню автомобільних доріг дорожньо-експлуатаційні організації у першочерговому порядку здійснюють заходи щодо безпеки дорожнього руху, передусім на аварійних і небезпечних ділянках та місцях концентрації ДТП, а також у відповідності з існуючим планом. 3.1.6. На період виконання робіт по реконструкції, ремонту та утриманню автомобільних доріг виконавець повинен вжити всіх заходів щодо забезпечення безпеки дорожнього руху у відповідності до вимог діючих правил, норм та стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху та погодженим з Державтоінспекцією проектом (схемою) організації руху на період проведення робіт. Організація руху транспорту та пішоходів в місцях виконання робіт на дорогах визначається "Інструкцією по забезпеченню безпеки дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт на автомобільних дорогах" (ІНУВ.3.2-218-051-95) - додаток А. 3.1.7. Дорожня техніка повинна бути обладнана у відповідності до вимог Правил дорожнього руху, норм та стандартів, що стосуються безпеки дорожнього руху, правил технічної експлуатації, інструкцій підприємств-виготовників та іншої нормативно-технічної документації, мати відповідний колір та пофарбування. Читайте також:
|
||||||||
|