Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






Загальні вимоги.

ВИМОГИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ І БЕЗПЕКИ ДОРОЖНЬОГО РУХУ

3.1.1. Дорожньо-експлуатаційні організації, що виконують роботи по ремонту та утриманню дорожніх об'єктів (автомобільні дороги загального користування з усіма розміщеними на них спорудами) в межах смуги відводу, вживають всіх заходів по організації і забезпеченню безпеки руху автотранспорту і пішоходів на підставі вимог діючих правил, норм та стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху згідно з чинним законодавством України.

3.1.2. Основою планування заходів по організації і забезпеченню безпеки руху є:

- народногосподарське значення автомобільних доріг;

- інтенсивність, склад та швидкісні режими руху;

- результати щомісячного аналізу дорожно-транспортних пригод;

- результати комісійних обстежень стану доріг та дорожніх споруд;

- комісійні науково обгрунтовані пропозиції щодо ліквідації місць та ділянок концентрації ДТП;

- приписи Державтоінспекції МВС України.

При плануванні реконструкції, капітального та інших видів ремонту автомобільних доріг у першу чергу передбачають заходи по ліквідації аварійно-небезпечних ділянок та місць концентрації ДТП, а також ділянок із найбільш несприятливими умовами з точки зору забезпечення безпеки руху.

3.1.3. Для виконання заходів по оргазації та забезпеченню безпеки руху створюються спеціалізовані служби згідно з "Положенням про спеціалізовані служби організації дорожнього руху" (Затверджено спільним наказом МВС, Мінтрансу та Держжитлокомунгоспу від 31 грудня 1993 р. N 859/550/86).

Основними завданнями їх діяльності є:

- здійснення заходів щодо розробки і впровадження цільових державних та регіональних програм удосконалення організації дорожнього руху;

- виявлення та усунення недоліків, що призвели до появи, на автомобільних дорогах місць концентрації дорожньо-транспортних пригод;

- розробка та впровадження проектів і схем організації дорожнього руху з застосуванням технічних засобів і автоматизованих систем його регулювання;

- контроль за виконанням законів, правил, норм і стандартів з безпеки дорожнього руху.

Згадані спеціалізовані служби дорожньо-експлуатаційних підприємств організовують розробку і поновлення проектів та схем організації дорожнього руху та заходів щодо усунення недоліків, які призвели до появи місць (ділянок) концентрації дорожньо-транспортних пригод; забезпечують належний експлуатаційний стан дорожніх знаків, інформаційних щитів, дорожніх огороджень і напрямних пристроїв, наносять розмітку; складають поточні та перспективні плани впровадження технічних засобів організації дорожнього руху відповідно до розроблених проектів та схем організації дорожнього руху і приписів Державтоінспекції; утримують автомобільні дороги у стані, що відповідає встановленим вимогам по забезпеченню безпеки дорожнього руху; виявляють перешкоди дорожнього руху та забезпечують своєчасне їх усунення, а у разі неможливості - невідкладно позначають відповідними дорожніми знаками, огороджуючими і напрямними засобами, згідно з вимогами ІНУВ 3.2-218-051-95.

3.1.4. Власники доріг або уповноважені ними органи, що здійснюють експлуатаційне утримання дорожніх об'єктів, мають право:

- вимагати від користувачів дорожніх об'єктів дотримання чинних законодавчих актів стосовно дорожнього руху, цих правил та правил користування дорожніми об'єктами і їх охорони;

- за погодженням з Державтоінспекцією обмежувати або закривати рух при виконанні робіт в смузі відводу автомобільних доріг, якщо це загрожує безпечному чи безаварійному руху транспорту і пішоходів, на підставі ордера, який видається відповідним дорожнім органом. В ордері викладаються умови закриття або обмеження руху, порядок інформування про це учасників дорожнього руху, заходи щодо безпеки дорожнього руху і строки проведення робіт. Порушення цих вимог тягне за собою відповідальність виконавця робіт у встановленому порядку;

- обмежувати або забороняти рух без ордера лише у випадках, пов'язаних із стехійними явищами, а також при необхідності виконання аварійних робіт, про що повідомляється місцевим органам державної виконавчої влади, органам місцевого самоврядування і Державтоінспекції МВС України;

- обмежувати або забороняти роботи, якщо не виконуються обумовлені в ордері технічні умови на їх проведення або коли виникає загроза безпеці дорожнього руху;

- за погодженням з Державтоінспекцією МВС України вносити оперативні зміни в організацію дорожнього руху.

3.1.5. При виконанні робіт по ремонту і утриманню автомобільних доріг дорожньо-експлуатаційні організації у першочерговому порядку здійснюють заходи щодо безпеки дорожнього руху, передусім на аварійних і небезпечних ділянках та місцях концентрації ДТП, а також у відповідності з існуючим планом.

3.1.6. На період виконання робіт по реконструкції, ремонту та утриманню автомобільних доріг виконавець повинен вжити всіх заходів щодо забезпечення безпеки дорожнього руху у відповідності до вимог діючих правил, норм та стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху та погодженим з Державтоінспекцією проектом (схемою) організації руху на період проведення робіт.

Організація руху транспорту та пішоходів в місцях виконання робіт на дорогах визначається "Інструкцією по забезпеченню безпеки дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт на автомобільних дорогах" (ІНУВ.3.2-218-051-95) - додаток А.

3.1.7. Дорожня техніка повинна бути обладнана у відповідності до вимог Правил дорожнього руху, норм та стандартів, що стосуються безпеки дорожнього руху, правил технічної експлуатації, інструкцій підприємств-виготовників та іншої нормативно-технічної документації, мати відповідний колір та пофарбування.


Читайте також:

  1. II. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.
  2. Білковий обмін: загальні відомості
  3. Вальниці ковзання. Загальні відомості
  4. Вимір дохідності та загальні підходи до оцінки ефективності управління інвестиційним портфелем.
  5. ВИМОГИ ДО ОБ'ЄМНО-ПЛАНУВАЛЬНИХ РІШЕНЬ ГАРАЖІВ Загальні вимоги
  6. Власні і загальні іменники як лексико-граматичні розряди за специфікою виявлення категорії числа
  7. Встановлення заземлень. Загальні вимоги.
  8. Вступ. Загальні відомості про ідентифікацію.
  9. Вступ. Загальні питання охорони праці
  10. Грошові, загальні доходи та сукупні ресурси
  11. До числа найзагальніших функцій демократії можна віднести такі.
  12. Договірні правовідносини, їх загальні поняття і принципи




Переглядів: 613

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Поточний ремонт та утримання. | Облік і аналіз дорожньо-транспортних пригод.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.