МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Облік і аналіз дорожньо-транспортних пригод.3.2.1. Дорожньо-транспортна пригода - це подія, що сталася під час руху транспортного засобу та призвела до загибелі чи поранення людей або до матеріального збитку. 3.2.2. Дорожньо-транспортні пригоди за видами поділяються на: - зіткнення; - перекидання; - наїзд на транспортний засіб, що стоїть; - наїзд на перешкоду; - наїзд на пішохода; - наїзд на велосипедиста; - наїзд на гужовий транспорт; - наїзд на тварин; - падіння пасажира; - падіння вантажів. 3.2.3. Порядок їх обліку визначається діючими Правилами обліку дорожньо-транспортних пригод, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 3 серпня 1993 р. N 595 та відповідними інструкціями, вказівками та роз'ясненнями. 3.2.4. В дорожньо-експлуатаційних організаціях підлягають обліку всі ДТП, в тому числі з матеріальним збитком, скоєні на автомобільних дорогах, що обслуговуються ними. Облік і щомісячний лінійний, з наростаючим підсумком аналіз ДТП, проводиться з метою встановлення незадовільних дорожніх умов, виявлення недоліків в організації дорожнього руху, які впливають або сприяють скоєнню ДТП, та вжиття заходів щодо їх усунення. Результати аналізу ДТП використовуються для розробки заходів по підвищенню безпеки руху, а також при техніко-економічному обгрунтуванні необхідності реконструкції і ремонту окремих ділянок дороги. Дорожньо-експлуатаційними організаціями беруться також на облік усі дорожньо-транспортні пригоди за участю транспортних засобів, власниками яких вони є, незалежно від місця скоєння пригоди, її наслідків і вини водіїв. Облік, аналіз та розробка заходів ведеться працівниками служби безпеки руху або іншими посадовими особами, на яких покладено ці обов'язки наказом по організації. 3.2.5. Дорожньо-транспортні пригоди, скоєнню яких сприяли незадовільні дорожні умови, реєструються в окремому журналі (книзі). Дорожні організації про кожну таку пригоду, в тому числі з матеріальним збитком, надсилають повідомлення органу, до сфери управління якого вони належать. Форма повідомлення і журналу (книги) встановлюється органом, якому подається повідомлення. Журнал (книга) повинен бути пронумерований, прошнурований, скріплений печаткою і зберігатися протягом трьох років з дня останнього запису. Дорожні організації звіряють із даними органів внутрішніх справ відомості про дорожньо-транспортні пригоди, скоєнню яких сприяли незадовільні дорожні умови, до 5-го числа місяця, що настає за звітним. 3.2.6. Згідно з "Єдиними правилами ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони" (затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.94 р. N 198) дорожньо-експлуатаційні організації зобов'язані разом з Державтоінспекцією брати участь в огляді місць дорожньо-транспортних пригод для визначення дорожніх умов, за яких вони сталися, та усувати виявлені недоліки. Віднесення ДТП до таких, що сталися через незадовільні дорожні умови, покладено на судові організації по кримінальних справах у випадках ДТП, що спричинили поранення чи загибель людей та на органи Державтоінспекції у справах адміністративного провадження (ДТП з матеріальними збитками при відсутності пострадалих). 3.2.7. Під час обстеження місця ДТП і вивчення причин їх скоєння співробітники дорожніх підрозділів, що здійснюють розслідування ДТП, визначають параметри елементів плану і профілю дороги (ширину проїзної частини і узбіч, радіус кривої у плані, габарит мосту або шляхопроводу, радіус вертикальної кривої і величину поздовжнього ухилу, величину ухилів поперечного профілю та ін. на ділянці 200-300 м, а також проводять необхідні виміри рівності покриття та коефіцієнта зчеплення, відстані видимості у плані і профілі, видимості дорожніх знаків та ін.). При вивченні дорожніх умов на місці ДТП встановлюється наявність необхідних дорожніх знаків, транспортних і пішохідних огороджень, тротуарів і велосипедних доріжок, зелених насаджень та інших елементів дороги, а також відмічаються недоліки в її утриманні, розроблюються конкретні заходи щодо поліпшення експлуатаційного стану ділянки дороги. Порядок та умови обстеження місць ДТП та аналіз дорожніх умов регламентується відповідним Галузевим стандартом України. 3.2.8. На підставі виконаного аналізу ДТП виявляють ділянки і місця концентрації ДТП. Порядок визначення місць і ділянок концентрації ДТП, розробки, реалізації заходів щодо підвищення безпеки руху викладено у відповідних нормативних документах, погоджених з Державтоінспекцією. Читайте також:
|
||||||||
|