МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Захист робітниківНечесність щодо покупців Нечесність виконання угоди Фірма, що нещодавно відкрилася в Україні уклала угоду з австрійським бізнесменом про постачання йому великої кількості будівельного лісу. Перед відправленням експерти австрійської фірми провели перевірку технічних умов товару і відправили голові фірми кілька знімків вагонів з лісом, якими він залишився задоволений. При одержанні товару, звиклі до ведення "чесної гри" австрийці, зробили оплату без перевірки усіх вагонів. А при розвантаженні виявилося, що замість першокласного будівельного лісу, у вагонах звалені обаполи, пні і т.д. - повна невідповідність знімкам. Австрійський бізнесмен був змушений відправити поїзд за свій рахунок назад. Питання для обговорення: 1. Який – довгостроковий; – короткостроковий ефект даної угоди для фірми, що неетично повелася із своїм австрійським партнером? 2. Змоделюйте: подальші вчинки австрійського бізнесмена стосовно фірми, що нечесно веде свої справи; розвиток подій на фірмі, що вдалася до обману. Ви підприємець, випускаєте шампунь, що перешкоджає утворенню лупи й ефективний уже при разовому застосуванні. Фахівець з вашого відділу маркетингу підказує, що збут піде швидше, якщо в інструкції на етикетці вказати, що шампунь рекомендується застосовувати двічі. Як ви вчините? Корпорація "Менвілл", що десятиліттями блокувала дані, що свідчили про те, що вдихання азбестового пилу убиває робітників фірми. Суд штату Нью-Джерсі кінець-кінцем встановив, "що корпорація "Менвілл" свідомо прийняла ділові рішення про неприйняття захисних чи відновлювальних для здоров'я заходів у повній зневазі до прав інших людей". Суд зажадав, щоб компанія перевела 80% своїх акцій у відповідний фонд для виплати з нього людям, що пред'явили позов. 5) Ситуації "скрутного становища" 1. Підприємець, що займається продажем великих партій сигарет дотепер не був
2. Фірма за допомогою досліджень удосконалила один з товарів, що випускаються.
3. Підприємець познайомився з жінкою, що ще зовсім недавно була керівником по
4. У підприємця існує мережа дилерів. В одного з них на важливій збутовій території
5. Підприємець довідався, що конкуруюча фірма додала своєму товару властивість,
6. Голова фірми з усієї сили намагається домогтися заключення великого контракту й
7. Підприємець хоче опитати вибірку споживачів про їхні реакції на товар
8. Підприємець розмовляє зі здібною жінкою, що бажає поступити до нього торговим
Питання для обговорення: 1. Чим може спокуситися підприємець, потрапивши в одну з таких ситуацій? 2. Які неетичні методи може використовувати підприємець для введення споживача 3. Чи має сенс відмовлятися від уведення партнера чи споживача в оману? 4. Які "дивіденди" одержить підприємець відмовившись від неетичних методів Читайте також:
|
||||||||
|