МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ВИМОГИ ДО ОГОРОДЖЕНЬ ТА ІНШИХ ТЕХНІЧНИХ ЗАСОБІВВИМОГИ ДО ТИМЧАСОВИХ ДОРОЖНІХ ЗНАКІВ І СВІТЛОФОРНОЇ СИГНАЛІЗАЦІЇ 4.1. Всі дорожні знаки, які використовують для облаштування місць проведення робіт, повинні мати світлоповертаючу поверхню і відповідати вимогам діючих норм і стандартів. Рекомендується застосовувати знаки на один типорозмір більший, ніж передбачено це стандартом для даної дороги, а дорожні знаки 1.10, 1.12, 1.14, 1.15 і 1.37 повинні мати жовтий фон. 4.2. Тимчасові дорожні знаки і таблички до них установлюють на узбіччі і розділювальній смузі дороги, як правило, на переносних опорах (стояках), на висоті від 2 м до 4 м або на проїзній частині на опорах, на бар'єрах поперечного огородження на висоті від 0,6 м до 1,5 м. Розміщувати тимчасові дорожні знаки над проїзною частиною дороги не допускається. На приведених в даній інструкції типових схемах крапкою позначена вертикальна вісь знака. 4.3. Відстань від краю тимчасового дорожнього знака і світлофора до краю проїзної частини або діючої її смуги руху повинна бути не менше 1,0 м. 4.4. Для почергового пропуску транспорту різних напрямків по односмуговій ділянці, де не забезпечена видимість зустрічного автотранспорту, можуть бути використані трьохсекційні світлофори з вертикальним розміщенням сигналів типу 1 у виконанні 1.1.1. Світлофори встановлюють на інвентарних стояках (колонках) на висоті 2,0-3,0 м від нижньої частини корпусу до поверхні проїзної частини і на відстані від проїзної частини 0,5-2,0 м. Розміщення дорожніх світлофорів повинно забезпечувати видимість їх сигналів на відстані не менш як 100 м. Попередньо необхідно встановлювати дорожній знак 1.24 "Світлофорне регулювання". При роботі світлофора повинна виконуватись слідуюча послідовність включення сигналів: червоний - червоний з жовтим - зелений - жовтий - червоний. Цикл роботи світлофора встановлюється відповідним розрахунком за погодженням з Державтоінспекцією. 5.1. В якості поперечного огородження ділянки дороги, де виконуються роботи, використовують інвентарні бар'єри, конструкція яких відповідає вимогам діючих норм. Бар'єри встановлюють на відстані 15-20 м від місця виконання робіт. При наявності об'їзду бар'єри встановлюють під кутом 60-75 до напрямку руху, в інших випадках - перпендикулярно. На бар'єрах повинні бути розміщені світлоповертаючі знаки 1.4.1, 1.4.2, 1.4.3, які вказують напрямок руху транспортних засобів для об'їзду місця виконання робіт (мал. 1). Бар'єри повинні мати пристрої для закріплення на них тимчасових дорожніх знаків і сигнальних ліхтарів. 5.2. Для поздовжнього огородження місць проведення робіт повинні застосовуватись віхи направляючі або конуси направляючі, або бар'єри огороджуючі, які встановлені один біля одного без розривів (мал. 2, 3, 4). Для позначення плавного зміщення напрямку руху транспорту на підходах до місця проведення робіт застосовують знаки 4.7, 4.8 або віхи, або конуси, або поперечні загороди згідно схем. Віхи (800 x 150 мм) та конуси (600 x 420 x 420 мм) повинні мати світлоповертаючу поверхню (смуги червоного та білого кольору шириною 150 мм). 5.3. Нахил направляючої лінії із знаків 4.7, 4.8, віх, конусів, поперечних загород з знаками 1.4.1, 1.4.2, 1.4.3 повинен бути 1:50. 5.4. Якщо на проїзній частині або на узбіччі, тротуарі, розділювальній смузі, направляючому острівці, чи на відстані менше 4 м від проїзної частини влаштовується ровик, траншея, корито і т. п. глибиною більш ніж 0,2 м, перед ним необхідно встановлювати огородження з бетонних блоків, бар'єрного або парапетного типу огородження висотою 0,75-0,8 м. 5.5. Для забезпечення руху пішоходів через ровики, траншеї, кювети і інші споруди застосовують тимчасові містки шириною не менше 1 м з перилами (поручнями) висотою 1 м. Якщо в межах місця виконання робіт знаходиться тротуар або пішоходна доріжка, перед початком і кінцем ділянки дороги повинні бути організовані пішохідні переходи для руху пішоходів по тротуарі або доріжці, що розташовані з іншого боку дороги. Для цього перед дільницею робіт встановлюють транспаранти "Пішоходи перейдіть на ліву (праву) сторону" та дорожні знаки "Пішохідний перехід". Читайте також:
|
||||||||
|