Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Ремонт, реконструкція і будівництво доріг і штучних споруд.

Роботи по експлуатаційному утриманню доріг.

ТИПОВІ СХЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ РУХУ ТРАНСПОРТУ

6.1.1. При проведенні дорожніх робіт за межами проїзної частини (скошування трави, вирубка чагарника, ремонт і утримання водовідводних споруд, нанесення елементів вертикальної розмітки, очищення, ремонт або заміна дорожніх знаків, огороджуючих і направляючих обладнань, перил, і інші) застосовують типову схему 1. Схема застосовується, якщо ніхто з робітників не виходить на проїзну частину. При виході на проїзну частину застосовується типова схема 6.

Відстані на схемах подані в метрах.

В дужках вказані показники, які ураховуються при виконанні робіт в населених пунктах.

6.1.2. При складуванні матеріалів на узбіччі діючої дороги рух транспорту організовують по типовій схемі 2. Типову схему 2 застосовують також при нанесенні ручним способом ліній розмітки краю проїзної частини, фарбуванні бордюрів, при ремонті тротуарів мостів зупиночних і посадочних площадок автобусних зупинок, при ремонті смуг розгону і гальмування до місць стоянок транспорту, до об'єктів сервісу. При складуванні матеріалів для боротьби з ожеледицею, рух транспорту організовують по типовій схемі 2а.

6.1.3. При нанесенні ручним способом дорожньої розмітки, що поділяє транспортні потоки протилежних напрямків і позначає межі смуг руху, направляючі острівці, застосовують типову схему 3. Якщо горизонтальну поздовжню розмітку наносять механізмом, застосовують типову схему 3а.

6.1.4. При нанесенні поперечної дорожньої розмітки, позначення зупинок транспортних засобів загального користування, ліній і написів "Стоп", стрілок напрямків руху по смугах, номерів доріг і т. ін. застосовують типову схему 4. Застосовується схема 4 при ямковому ремонті покриття, ремонті швів цементобетонних покриттів, при випробуваннях дорожнього одягу і в інших випадках.

6.1.5. При виконанні робіт по утриманню і ремонту роздільної смуги знаки "Дорожні роботи" встановлюють з обох боків цієї смуги, інші засоби організації дорожнього руху використовувати не треба.

6.1.6. Для проведення робіт на перехрестях, на транспортних розв'язках в одному і різних рівнях слід розробити індивідуальну схему організації дорожнього руху і узгодити її з Державтоінспекцією. При цьому знаки "Дорожні роботи" слід встановлювати на всіх підходах до перехрестя.

6.1.7. При проведенні робіт (ямковий ремонт, нанесення поперечної, поздовжньої розмітки і ін.) на внутрішній (лівій) смузі автомобільних доріг I категорії з роздільною смугою застосовують типову схему 5. При виконанні робіт на крайній (правій) смузі руху замість знаків 4.7 і 1.5.3 застосовують знаки 4.8 і 1.5.2.

6.2.1. При влаштуванні тротуарів в межах земляного полотна, при будівництві смуг розгону і гальмування або додаткових смуг, при виконанні робіт по укріпленню узбіччя організація руху транспорту здійснюється по типовій схемі 6. Проведення зазначених робіт одночасно з протилежних боків дороги не дозволяється.

Якщо обмеження максимальної швидкості, що вводиться на даній ділянці дороги, більше ніж на 20 км/год відрізняється на попередній ділянці, то слід застосовувати ступінчате обмеження швидкості з кроком не більше 20 км/год шляхом послідовного встановлення знаків "Обмеження максимальної швидкості", встановлених один від одного на відстані від 100 до 150 м.

6.2.2. При виконанні будь-яких дорожніх робіт (відновлення поперечного профілю, ліквідація деформацій дорожнього одягу і земляного полотна, зміцнення дорожнього одягу, поверхнева обробка і т. ін.) на одній смузі двосмугових доріг застосовують типові схеми 7-10, трисмугових - типові схеми 11 і 12 і чотирисмугових - типові схеми 13 і 14.

6.2.3. Якщо ремонт дорожнього покриття виконується методом термопрофілювання чи терморегенерації, в схемах 7-14 необхідно добавити транспаранти "Обережно вогонь!", які закріплюють на стояках основних знаків "Дорожні роботи". Напис на транспаранті виконується чорними літерами висотою 200 мм на жовтому фоні.

6.2.4. При проведенні робіт по всій ширині проїзної частини дво-, або трисмугових доріг і більше рухом автотранспорту організовується по спеціально обладнаних об'їздах застосовують типову схему 15 або 16.

6.2.5. При використанні в якості об'їзду мережі існуючих доріг організація руху транспорту на прилеглих до дільниці проведення робіт перехресть або примикань здійснюється по схемі 17. Схему 17 застосовують також при капітальному ремонті мостів, шляхопроводів та інших штучних споруд.

6.2.6. При виконанні робіт на половині проїзної частини багатосмугових доріг з роздільною смугою слід застосовувати типову схему 18, а типову схему 19 - для таких доріг без роздільної смуги.

6.2.7. При проведенні робіт на лівоповоротньому з'їзді транспортної розв'язки в різних рівнях застосовують типову схему 20, а на правоповоротньому з'їзді схему 21.


Читайте також:

  1. L2.T4/1.1. Засоби періодичного транспортування штучних матеріалів.
  2. Автомати для продажу штучних товарів
  3. Благоустрій доріг.
  4. БУДІВНИЦТВО В ПЕРСПЕКТИВІ ПРОЕКТНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ
  5. Будівництво ГЕС
  6. Будівництво й архітектура.
  7. Будівництво церков.
  8. Варіантне проектування технології зведення будівель та споруд.
  9. Використання спеціальних моделей відведення земельних ділянок під будівництво (державно-приватне партнерство, індустріальні парки, реконструкція кварталів застарілої забудови).
  10. Вишукування доріг місцевого значення
  11. ВПЛИВ ТРАДИЦІЙ УКРАЇНСЬКОЇ НАРОДНОЇ АРХІТЕКТУРИ НА ІНШІ ТИПИ ДЕРЕВ’ЯНИХ СПОРУД.
  12. ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО




Переглядів: 724

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ВИМОГИ ДО ОГОРОДЖЕНЬ ТА ІНШИХ ТЕХНІЧНИХ ЗАСОБІВ | ПОРЯДОК ВИДАЧІ ОРДЕРІВ НА ПРАВО ВИКОНАННЯ РОБІТ У МЕЖАХ СМУГИ ВІДЧУЖЕННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.