Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Порядок дій при несправності пристроїв диспетчерської централізації

Проведення маневрів на станціях включених до ДЦ

 

Переведення стрілок при маневрах може здійснюватись:

а) поїзним диспетчером з центрального пульта з передачею відповідним працівникам вказівок про готовність маршруту для маневрових переміщень через радіозв’язок або диспетчерський зв’язок телефонами, які встановлюються у горловинах станцій;

б) начальником станції або іншим працівником, на якого покладено виконання операцій з приймання та відправлення поїздів, при передачі станції на резервне управління;

в) складачем поїздів або іншим працівником станції згідно з порядком, встановленим начальником дирекції залізничних перевезень (начальником залізниці), при передачі окремих стрілок станції на місцеве управління.

При переміщеннях станційними коліями поодиноких локомотивів та спеціального самохідного рухомого складу переведення стрілок, переданих на місцеве управління, може проводитись одним із працівників локомотивної бригади (водієм).

Працівник, що переводить стрілки, після кожного переведення повинен переконуватися у правильності положення вістряків за контрольними приладами на пульті місцевого управління або за положенням вістряків.

Забороняється переводити стрілку з пульта місцевого управління або ключем місцевого управління до звільнення стрілочної ізольованої ділянки, а там, де не включена до залежності стрілка, - до звільнення стрілки від рухомого складу.

Після закінчення маневрів стрілочні, маневрові рукоятки, а також ключ місцевого управління встановлюється в нормальне положення, керівник маневрів доповідає про закінчення роботи поїзному диспетчеру, а останній встановлює в нормальне положення відповідні кнопки.

Пульти місцевого управління мають бути завжди замкненими. Перелік працівників, яким дозволяється доступ до пультів місцевого управління для користування або огляду, а також порядок видачі та збереження ключів від пультів установлюється начальником залізниці.

 

 

Якщо при правильно встановленому маршруті та вільній (за показаннями приладів управління) колії приймання вхідний світлофор не відкривається, поїзд вводиться на станцію при його забороняючому показанні за реєстрованим наказом поїзного диспетчера, що передається машиністу локомотива:

 

 

“Наказ № … Дата Час ( …год…. хв…).

Дозволяю машиністу … ввести поїзд №… на станцію … на … колію при забороняючому показанні вхідного світлофора (літер). ДНЦ …. (прізвище)”.

 

При прямуванні на станцію за наказом поїзного диспетчера машиніст повинен вести поїзд зі швидкістю не більше 20 км/год з особливою пильністю та готовністю негайно зупинитися, якщо зустрінеться перешкода для подальшого руху.

Якщо станція знаходиться на резервному управлінні приймання поїзда при несправному вхідному світлофорі проводиться у порядку, передбаченому у п.14.4.2.

При несправності вихідного світлофора відправлення поїзда проводиться тільки при вільному від зустрічних поїздів перегоні і при встановленому для поїзда, що відправляється, напрямку руху за реєстрованим наказом поїзного диспетчера, що передається машиністу:

“Наказ № … Дата … Час (год…. хв…).

Дозволяю машиністу … поїзда №……відправитись зі станції …. з …….. колії при забороняючому показанні вихідного світлофора (літер). ДНЦ …(прізвище)”.

За наявності такого наказу машиніст має право відправитись зі станції та вести поїзд зі швидкістю 20 км/год з особливою пильністю та готовністю негайно зупинитись, якщо зустрінеться перешкода для подальшого руху, до першого прохідного світлофору, а далі – за сигналами автоблокування. У разі відсутності на перегоні прохідних світлофорів машиніст повинен слідувати до знака “межа станції” або до додаткового вхідного сигналу наступної станції.

На ділянках, обладнаних автоматичною локомотивною сигналізацією, після вступу поїзда на перегін, машиніст діє згідно з порядком, передбаченим в п.5.7.6.

Якщо станція знаходиться на резервному управлінні відправлення поїзда при несправному вихідному світлофорі проводиться порядком, передбаченим у пп. 5.7.1 та 5.7.2.

Якщо перевести стрілку з центрального пульта неможливо, поїзний диспетчер викликає працівника, що виконує очищення стрілок, або іншого працівника станції, вимагає оглянути стрілку і по можливості усунути причину порушення управління (наприклад, забрати сторонній предмет, що попав між вістряком та рамною рейкою). Якщо відповідний працівник зовнішнім оглядом не може виявити причину неможливості переведення стрілки та її усунути, диспетчер припиняє пропуск поїздів на маршрутах, для яких стрілка повинна переводитись в інше положення, викликає електромеханіка для її огляду та ремонту, а переведення цієї стрілки виконується з пульта місцевого управління або станція передається на резервне управління.

У разі неможливості перевести стрілку з пульта місцевого управління або з пульта резервного управління несправна стрілка в установленому порядку виключається з централізації і передається на ручне управління порядком, встановленим п. 18.9, що оформляється наказом поїзного диспетчера. При встановленні виключеної з централізації стрілки в маршруті приймання або відправлення поїзда вона має бути замкнена на закладку і навісний замок.

На роздільних пунктах, що не обслуговуються черговими працівниками, для огляду, а при необхідності і переведення стрілок, можуть залучатися локомотивні бригади поїздів у порядку, який встановлюється начальником залізниці.

При несправності стрілочної ізольованої ділянки, коли остання показує несправжню зайнятість, відповідна група стрілок переводиться з пульта місцевого управління або ж станція передається на резервне управління.

Коли табло показує несправжню зайнятість колії приймання, поїзний диспетчер аж до усунення пошкодження не повинен, як правило, приймати поїзди на цю колію. За необхідності, приймання поїзда на вказану колію здійснюється при закритому вхідному світлофорі, за реєстрованим наказом поїзного диспетчера після перевірки ним через начальника станції або іншого працівника, на якого покладено виконання операцій з приймання та відправлення поїздів, вільності колії приймання або ж станція передається на резервне управління.

На роздільних пунктах, які не обслуговуються черговими працівниками господарства перевезень, перевірка вільності колії приймання поїзда може бути покладена на локомотивну бригаду порядком, встановленим начальником залізниці.

При несправності кодового управління однією або кількома станціями поїзний диспетчер повинен перевести ці станції на резервне управління. У цих випадках диспетчеру забороняється керуватися показаннями приладів, що контролюють положення колій, стрілок і світлофорів цих станцій.

При несправності автоблокування на перегоні, на станціях, що обмежують перегін, за вказівкою диспетчера заступають на чергування начальники станцій або працівники, на яких покладено виконання операцій з приймання та відправлення поїздів.

Наказом поїзного диспетчера дія автоблокування припиняється, і рух поїздів установлюється за телефонними засобами зв’язку. До оформлення переходу на телефонний зв’язок поїзний диспетчер повинен встановити вільність міжстанційного перегону, а станції передати на резервне управління.

Якщо перегони з несправним автоблокуванням обмежуються роздільними пунктами, на яких відсутній штат чергових працівників, які виконують операції з приймання та відправлення поїздів, то надалі до виклику відповідних працівників на роздільний пункт окремі поїзди при наявності у поїзного диспетчера контролю положення колій та стрілок можуть бути відправлені на вільний перегін за реєстрованим наказом поїзного диспетчера, що передається безпосередньо машиністу локомотива по формі, яка передбачена у п. 5.7.14. Перегони, де дозволяється застосовувати такий порядок, і вимоги забезпечення безпеки руху поїздів установлюються начальником залізниці.

У всіх випадках перед відправленням поїзда на перегін, на якому припинена дія автоблокування, а також при несправності вихідних світлофорів, поїзний диспетчер або черговий по станції зобов’язаний:

- подати сповіщення на переїзди про їх закриття. Порядок сповіщення встановлюється начальником дирекції залізничних перевезень (начальником залізниці);

- попередити машиніста про наявність переїздів та необхідність проїжджати їх з особливою пильністю та швидкістю, яка передбачена в п. 5.5 п.п.”ж”, з частим подаванням сповіщальних сигналів.

 

На одноколійних перегонах, де прилади управління автоблокуванням обладнані рукоятками або кнопками допоміжного режиму, якщо поїзний диспетчер не може змінити напрямок руху та відкрити вихідний світлофор внаслідок показання зайнятості перегону при фактичній його вільності, припиняти дію автоблокування не потрібно. У цьому випадку поїзний диспетчер, установивши вільність перегону, викликає на обмежуючі роздільні пункти начальників станцій або інших працівників, на яких покладено виконання операцій з приймання та відправлення поїздів, і дає їм вказівки змінити напрямок автоблокування за допомогою спеціальних кнопок (рукояток). Викликані працівники знімають пломби, змінюють напрямок автоблокування та, переконавшись за показаннями контрольних приладів у тому, що зміна напрямку відбулася, встановлюють допоміжні кнопки (рукоятки) у нормальне положення. Після цього відправлення поїздів виконується поїзним диспетчером за автоблокуванням.

На окремих перегонах, обмежених роздільними пунктами, де відсутній штат працівників, які можуть бути викликані на станцію для виконання операцій, пов’язаних зі зміною напрямку руху, допоміжні кнопки (рукоятки) для зміни напрямку руху за автоблокуванням можуть встановлюватися безпосередньо на пульті поїзного диспетчера. Перелік таких перегонів та порядок виконання поїзним диспетчером операцій зі зміни напрямку руху встановлюється начальником залізниці.

При неможливості зміни напрямку автоблокування з пульта поїзного диспетчера і при відсутності на станції (посту) чергових по станції для зміни напрямку в допоміжному режимі користування ним забороняється.

 


Читайте також:

  1. The peace – порядок
  2. А.1. Порядок Magnoliales - магнолієцвіті
  3. Антидоти і порядок їхнього використання. Само і взаємодопомога при ураженні ОР.
  4. Атестація аудиторів та порядок скасування атестата
  5. База оподаткування, ставки податку та порядок обчислення.
  6. Верховна Рада України: структура, функції, порядок формування та взаємодії з іншими органами влади.
  7. Вибір мікропроцесорного комплекту для проектування обчислювальних пристроїв і систем
  8. Вибір, розміщення, режими роботи компенсуючих пристроїв.
  9. Види банківських рахунків та порядок їх відкриття в установах банку
  10. Види банківських розрахунків і порядок їх відкриття.
  11. Види і порядок укладання угод на валютній біржі
  12. Види інструктажів працюючих з ОП і порядок їх проведення




Переглядів: 1936

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Приймання та відправлення поїздів | Приймання та відправлення поїздів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.