Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контрольні запитання

Зміст звіту

Порядок виконання роботи

 

При виконанні роботи треба запустити пакет Matlab 6.5 та скористатися сукупністю програм, які дозволяють виконати математичне моделювання роботи системи передавання даних

1) Для зняття залежності імовірності похибки на біт при когерентному прийманні двійкових амлітудно-маніпульованих сигналів відкрити файл Koger_ampl.mdl. Структурна схема системи передавання даних зображена на рисунку 4.2.

 

Рисунок 4.2 – Схема електрична структурна системи передавання двійкової інформації.

 

2) Два рази кликнути “мишкою” на каналі зв’язку. Після цього відкриється окно вибору параметрів, яке зображене на рисунку 4.3. При знятті залежності імовірності похибки від відношення сигнал/шум треба змінювати це відношення з 1 до 10 дБ з кроком 0.5 дБ.

 

 

Рисунок 4.3 – Окно вибору параметрів каналу зв’язку.

 

3) Після встановлення потрібного значення відношення сигнал/шум треба підтвердити введення та почати симуляцію Для цього треба нажати кнопку на панелі управління. Після обробки 10000 біт схема підрахунку імовірності похибки видає значення імовірності.

4) Для зняття залежностей імовірності похибки від відношення сигнал/шум при частотній та фазовій маніпуляції треба відкрити файли Koger_frec.mdl та Koger_phase.mdl відповідно та виконати знову пункти 2,3.

5) Зняти осцилограми у всіх контрольних точках схеми, тобто після генератору біт, модулятора, каналу зв’язку, у контрольних точках приймача.

6) Обчислити теоретичні значення імовірності похибки на біт у діапазоні відношень сигнал/шум від 1 до 10 дБ з кроком 0.5 дБ.

7) Порівняти теоретичні та практичні залежності імовірності похибки від відношення сигнал/шум. Зробити висновки.

У звіті приводяться:

- структурна схема системи передавання інформації;

- осцилограми у контрольних точках приймачів амплітудно-, частотно- та фазо-маніпульованих сигналів;

- графіки отриманих експериментальних та теоретичних залежностей імовірності помилки від відношення сигнал/шум;

- висновки по результатам досліджень.

 

1. Дайте визначення оптимального приймача дискретних сигналів.

2. Сформулюйте і роз’ясніть теорему Байєса про зв’язок імовірностей причин і наслідків.

3. Визначте імовірності, що входять теорему Байєса.

4. Сформулюйте задачу розпізнавання сигналів в термінах теореми Байєса.

5. Сформулюйте вирішуюче правило при розпізнаванні повністю відомих сигналів.

6. Визначте правдоподібності сигналів через густину імовірності завад.

7. Дайте визначення байєсівського оптимального приймача і приймача максимальної правдоподібності.

8. Наведіть схему оптимального кореляційного приймача точно відомих сигналів.

9. Поясніть фізику роботи кореляційного приймача.

10. Наведіть визначення вірогідность передавання сигналів і формулу для обчислення помилки передавання дискретних сигналів.

11. Наведіть визначення завадостійкості приймання дискретних сигналів.

12. Наведіть теоретичні формули для обчислення завадостійкості приймання сигналів з фазовою, частотною та амплітудною маніпуляцією.

 


Читайте також:

  1. Бесіда за запитаннями.
  2. Відповісти на запитання письмово.
  3. Відповісти на запитання письмово.
  4. Відповісти на запитання письмово.
  5. Відповісти на запитання письмово.
  6. Відповісти на запитання письмово.
  7. Грошові кошти — готівка, кошти на рахунках у банку та депозити до запитання.
  8. Дайте відповіді на контрольні питання
  9. Закриті запитання
  10. Запитання
  11. ЗАПИТАННЯ
  12. ЗАПИТАННЯ




Переглядів: 719

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методичні вказівки | Алгоритм прийняття рішення при прийманні сигналів з випадковою початковою фазою

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.