Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Правовідносини, що супроводжують виконавче провадження

Процедура виконавчого провадження супроводжується певним колом правовідносин, що виникають в ході її реалізації. Автори не вважають за доцільне заглиблювати дискусію про суто наукові погляди на істотність правовідносин, що виникають в ході виконавчого провадження, як це зроблено в інших посібниках. Це, швидше, тема для майбутнього підручника з цієї дисципліни.

Водночас доцільно торкнутися суті тих правовідносин, з якими неминуче доведеться стикатися державному виконавцю в ході виконавчого провадження.

Безумовно, на першому плані виявляться правовідносини, що урегульовані цивільно-процесуальними та господарсько-процесуальними нормами. Це зумовлено самою природою державної виконавчої служби, де першим пунктом в переліку рішень, що підлягають виконанню, значаться: рішення, ухвали і постанови судів з цивільних справ, за якими у встановленому порядку видано виконавчі листи.

Дії державного виконавця, згідно з Законом України "Про виконавче провадження" можуть бути оскарженні в суді. Крім того, як довела практика, суди, нерідко, неправомірно втручаються у виконавче провадження, шляхом прийняття непідсудних справ і винесення необґрунтованих рішень, спричиняючи значну шкоду державним чи приватним інтересам взагалі і конкретному виконавчому провадженню, зокрема. Тому оволодіння певними цивільно - та господарсько-правовими нормами значно підвищує потенціальні можливості державного виконавця на ниві виконавчого провадження.

Досить обґрунтованою слід визнати думку Л.В. Коваля, який характеризує адміністративно -правові відносини як:

1) наявність державного органу, як неодмінного суб'єкта правовідносин;

2) з числа юридичних фактів - тільки юридичні акти державних органів індивідуального значення є дійсними;

3) державний управлінський орган, зобов'язаний реалізувати свої матеріально-правові й процесуальні права;

4) кожен із суб'єктів правовідносин може виступати одночасно у кількох рольових функціях: як суб'єкт "владовідносин" як суб'єкт, наділений правом покарання;

5) учасники адміністративних правовідносин не є рівноправними суб'єктами;

6) адміністративні правовідносини можуть виникати з ініціативи однієї сторони, незалежно від волевиявлення іншої сторони;

7) адміністративно-правові відносини виявляють себе у кількох відносинах (відносини між різними рівнями організаційної структури і т.д.)

8) правозобов'язаний суб'єкт має виконувати свої обов'язки під загрозою санкцій у вигляді юридичної відповідальності.

Майже всі, зазначені тут ознаки є притаманними державній виконавчій службі.

Значна кількість виконавчих проваджень стосується таких справ, як відібрання дитини, поновлення на роботі, а це потребує певних знань сімейного і трудового права.

Законом "Про виконавче провадження" передбачається розв'язання державним виконавцем в процесі реалізації виконавчого провадження питань майнового та фінансового характеру, що було б неможливим без певних знань у сфері цивільного та фінансового права.

Викладене тут наводить на думку про необхідність посиленої уваги з боку Міністерства юстиції України до питань професійної підготовки, періодичної перепідготовки і атестації практичних працівників ДВС.


Читайте також:

  1. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  2. X Впровадження Зростання Зрілість Спад Час
  3. Адміністративні провадження: поняття, класифікація, стадії
  4. АПЕЛЯЦІЙНЕ ПРОВАДЖЕННЯ
  5. Виконавче провадження Російської Федерації
  6. Виконавче провадження Російської Федерації
  7. Виконавче резюме та викладення прогресивної виробничо-комерційної ідеї
  8. Витрати виконавчого провадження. Виконавчий збір
  9. Від науково-технічного дослідження до його впровадження в масове виробництво складний та ризикований шлях, реалізацією якого займається венчурний бізнес.
  10. Відводи суб’єктів кримінального провадження
  11. Відмова у відкритті провадження в адміністративній справі
  12. Впровадження домішки у напівпровідники шляхом іонної імплантації




Переглядів: 704

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Примусове виконання рішень в незалежній Україні як державна функція | Юрисдикція органів державної виконавчої служби

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.