Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Статус МСБО та їх застосування

Комітет з інтерпретацій Міжнародних стандартів фінансової звітності.

Дорадча рада зі стандартів.

Дорадча рада зі стандартівнині налічує приблизно 49 членів із 29 країн та 5 міжнародних організацій. Вони працюють на безоплатній основі та є представниками професійних бухгалтерських організацій, ділових кіл, користувачів фінансової звітності, які обіймають керівні посади.

Дорадча рада зі стандартів проводить вікриті засідання тричі на рік з метою:

· надання порад Раді із МСБО щодо основних завдань її роботи;

· інформування Ради із МСБО про висновки, щодо запропонованих стандартів для користувачів і укладачів фінансових звітів;

· надання інших порад Раді та довіреним особам.

Комітет з інтерпретацій Міжнародних стандартів фінансової звітностідо 2002 року мав назву Постіний комітет з тлумачень (ПКТ).

До його складу входять 12 членів, призначені довіреними особами строком на 3 роки.

Засідання Комітету є відкритими та звичайно проходять раз на місяць.

Цим засіданням керує голова без права голосу, який обирається або із членів Ради із МСБО, або це є технічний директор, або керівник технічного персоналу.

Обов’язками Комітету є:

· тлумачити застосування Міжнародних Стандартів Фінансової Звітності та надавати своєчасні вказівки тим, хто складає фінансову звітність;

· публікувати проекти інтерпретацій для піблічних коментарів та розглядати отримані коментарі;

· звітувати Раді та отримувати схвалені Радою остаточні інтерпретації.

Затвердження проекту або остаточного варіанту інтерпретації вимагає, схвалення 9 і більше членів Комітету.

Штат Ради із МСБО.Діяльність Ради забезпечує невеликий штат постіних працівників, які працюють в офісі Ради із МСБО у Лондоні. До штату входять технічні та нетехнічні працівники, які підпорядковані відповідно технічному та комерційному директору.

У передмові до Міжнародних Стандартів Фінансової Звітності наголошується, що ні Рада із МСБО, ні професійні бухгалтерські організації не мають повноважень вводити в дію міжнародні угоди або вимагати відповідності національного законодавства положенням Міжнародних стандартів.

Отже, Міжнародні Стандарти Фінансової Звітності не є домінуючими над законодавчими актами, що регулюють складання фінансової звітності у певній країні.Через це впровадження МСБО здійснюється передусім зусиллями членів Ради із МСБО на місцях, з метою переконання урядів та органів, які встановлюють стандарти та контролюють ринки цінних паперів, представників ділових кіл дотримуватися міжнародних стандартів бухгалтерського обліку при складанні фінансових звітів.

Результатом цих зусиль є сприяння МСБО поліпшенню та гармонізації фінансової звітності у світі.

На сьогоднішній день Міжнародні Стандарти Фінансової Звітності використовуються:

· як основа національних вимог до бухгалтерського обліку в багатьох країнах світу;

· як міжнародний базовий підхід тими країнами, які розробляють свої власні вимоги;

· фондовими біржами та регулюючими органами, які вимагають або дозволяють іноземним емітентам подавати фінансові звіти згідно із МСБО;

· наднаціональними органами, такими як Європейська комісія;

· Світовим банком, який вимагає від позичальників подання фінансової звітності згідно із Міжнародними Стандартами Бухгалтерського Обліку;

· все більшою кількісттю підприємств.

Дослідження свідчать, що багато країн або безпосередньо застосовують Міжнародні Стандарти Фінансової Звітності, або їхні національні стандарти грунтуються на цих стандартах.

Практика свідчить, що прийняття і використання Міжнародних Стандартів Фінансової Звітності забезпечує:

· зменшення ризику для кредиторів та інвесторів;

· зниження витрат кожної країни на розробку власних стандартів;

· поглиблення міжнародної кооперації в галузі бухгалтерського обліку;

· однозначне розуміння фінансової звітності та зростання довіри до її показників у всьому світі.

Національне положення (стандарт) бухгалтерського обліку – нормативний документ, затверджений Міністерством Фінансів України, який визначає принципи та методи введення бухгалтерського обліку і складання фінансової звітності, що не суперечать МСБО.

Розробку проектів МСБО в Україні розпочала Федерація професійних бухгалтерів і аудиторів України. Федерація професійних бухгалтерів і аудиторів України –це громадська некомерційна організація, яка нараховує більш як 3 000 бухгалтерів, аудиторів та викладачів бухгалтерського обліку з 24 областей України.

28 жовтня 1998 року Кабінетом Міністрів України затверджено програму реформування системи бухгалтерського обліку із застосуванням МСБО, згідно з якою одним з важливих завдань реформи є: „.... створення системи національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку і звітності, яка забезпечить потрібною інформацією користувачів, передусім інвесторів”.

При розробці проектів Положень (стандартів) Бухгалтерського Обліку використовуються не лише діючі МСБО, а також їх проекти та інші матеріали, видані Радою із Міжнародних Стандартів Фінансової Звітнсті.

 


Читайте також:

  1. V. Виконання вправ на застосування узагальнювальних правил.
  2. А.1 Стан , та проблемні питання застосування симетричної та асиметричної криптографії.
  3. Автомобільні ваги із застосуванням цифрових датчиків
  4. Адміністративно-правовий статус іноземців та осіб без громадянства.
  5. Адміністративно-правовий статус Кабінету Міністрів України
  6. Адміністративно-правовий статус об'єднань громадян
  7. Адміністративно-правовий статус торговельного підприємства
  8. Акти застосування норм права в механізмі правового регулювання.
  9. Акти застосування юридичних норм: поняття, ознаки, види.
  10. Акти правозастосування, їх види
  11. Акти правозастосування.
  12. Алгоритм із застосування річної процентної ставки r.




Переглядів: 1229

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розробка та впровадження МСБО | Загальні вимоги до подання фінансової звітності

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.