Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Complete the sentences with the correct word in brackets.

Complete the sentences with the correct word in brackets.

Complete the sentences with the correct word in brackets.

1. Itis a question of... . (principle, principal)

2. I... what the time is. (wonder, wander)

3. Open the window. I can't.... (breathe, breath)

4. We'd like ... bills, please, (separate, separate)

5. When were you .'..? (borne, born)

1. The greatest problems are poverty and .... (disease, decease)

2. Wipe up the mess with this .... (cloth, clothe)

3. What would you ... ? (advise, advice)

4. I'm going upstairs to ... . (bed, sleep)

5. Don't be so ...! (foolish, fool)

1. A beautiful (angle/angel) adorned their Christmas tree.

2. I have (your/you're) notes here, but I cannot find mine.

3. (Who's/Whose) supposed to supply the refreshments for tonight's meeting?

4. It is a (costume/custom) in the United States to eat turkey on Thanksgiving.

5. (Weather/Whether) we drive or fly depends on the length of our vacation.


Читайте також:

  1. Combine the following words into sentences.
  2. Complete the given statements from the text
  3. Ex. 12. Put the verb in brackets into the correct form, the Gerund or the Infinitive.
  4. Ex. 3. Are these sentences true or false in your understanding? Correct the false ones.
  5. Exercise 1. Translate the following sentences paying attention to Participle Constructions in different syntactic functions.
  6. Heterosticity-corrected robust standard errors
  7. IV Analyze verb-forms and translate the following sentences. Match the verb-forms with their tenses in Active or Passive Voice.
  8. Study the tables and then complete the text below with words from B opposite.




Переглядів: 1351

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.