Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Combine the following words into sentences.

Look at the map of the English-speaking world. Check up your answers.

Remember and say in what countries people speak the English language

 

Model :The Englishlive in England. They speak English.  
nationality country language
  The     Australians Austrians Chinese Danes Dutch Finns French German Greeks Irish Italians Japanese New Zealanders Norwegians Russians Scots Spaniards Swedes Swiss Welsh   France Austria Denmark Finland Germany Ireland Australia Holland Norway Russia Scotland Greece Wales Italy Spain Sweden China Switzerland Japan New Zealand English French Danish Greek Russian German English and Irish Italian Japanese Finish Norwegian Scottish Spanish Swedish Chinese English and Welsh Dutch
         

Читайте також:

  1. A) COLLOQUIAL WORDS
  2. Analyze the meanings of the italicized words. Identify the result of the changes of the connotational aspect of lexical meaning in the given words.
  3. Archaic, obsolete and historic words
  4. Arrange the following units into two lexical and two terminological sets. I Give them corresponding names.
  5. Compare the meanings of the given words. Define what semantic features are shared by all the members of the group and what semantic properties distinguish them from each other.
  6. Divergences in the semantic structure of words
  7. Exercise 1. Translate the following sentences paying attention to Participle Constructions in different syntactic functions.
  8. Free Word-Groups Versus Phraseological Units Versus Words
  9. Identify the period of borrowing of the French, Greek, Russian and German words given in task 6.
  10. International Words
  11. Interrelation of Etymological and Stylistic Characteristics of Words.




Переглядів: 1756

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Глагол to be в Simple Past. | Государственное устройство Великобритании

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.