Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Лікарі за права людини

Поєднує працівників галузі охорони здоров¢я та інших осіб для захисту прав людини шляхом вивчення фактів порушення прав людини за допомогою медичних та наукових методів, надаючи докази проти порушників прав людини, в тому числі й лікарів, які теж повинні відповідати за власні дії. Члени організації вірять, що дотримання прав людини є необхідною передумовою здоров’я та добробуту усіх представників суспільства. “Ми вивчаємо та розкриваємо факти порушення прав людини за допомогою медичних та наукових методів. Ми допомагаємо, надаючи докази проти порушників прав людини, в тому числі й лікарів, які теж повинні відповідати за власні дії. Ми проводимо навчання лікарів, медичних сестер, інших представників галузі охорони здоровя з метою залучення їх до участі у захисті прав людини та поширення відомостей про права людини. Із звіту про діяльність організації «Лікарі за права людини».

Організація проводить навчання лікарів, медичних сестер, інших представників галузі охорони здоров¢я з метою залучення їх до участі у захисті прав людини та поширення відомостей про права людини. Адреса: Physicians for Human Rights 100 Boylston Street Suite 702 Boston, MA 02116 USA, e-mail: phrusa@phrusa.org.

 

31 липня 2009 року, в Міжнародному дитячому центрі «Артек» відбулося підписання документу про створення Міжнародної громадської організації Всесвітня Дитяча Ліга Націй зі штаб-квартирою в МДЦ «Артек». Учасниками історичного засідання стали юні миротворці з 50 країн світу, які приїхали до «Артека» на VIII Міжнародний фестиваль «Змінимо світ на краще». Учасники засідання визначили, що Міжнародна громадська організація «Всесвітня Дитяча Ліга Націй» створена з метою розвитку дружних культурних зв’язків і контактів між дітьми всіх народів і націй, втілення в життя принципів толерантності і рівноправ’я.

Серед завдань, які ставить перед собою Ліга для досягнення своєї мети:

- звернення уваги міжнародної спільноти на положення дітей в світі;

- надання дітям можливості вільно висловлювати свої думки і бути почутим, активно брати участь в житті своїх країн;

- розвиток дитячого громадського руху;

- донесення дитячих ініціатив до керівників держав і міжнародних організацій, з метою врахування інтересів дітей при ухваленні рішень;

- сприяння забезпеченню і захисту прав і свобод дітей;

- розповсюдження серед дітей ідеї існування в світі без насильства і ворожнечі;

- налагодження, розвиток і зміцнення дружних, добросусідських взаємин між дітьми з різних країн, культурної і гуманітарної співпраці;

- формування і заощадження у підростаючого покоління загальнолюдських цінностей – пошана до батьків, любов до рідної землі, турбота про майбутні покоління;

- розвиток дружних та культурних зв’язків і контактів між дітьми всіх народів і націй, не дивлячись на расу, колір шкіри, стать, релігію, політичні або інші переконання, національне або соціальне положення;

- сприяння оздоровленню дітей з різних країн світу.

 


Читайте також:

  1. II. МЕХАНІЗМИ ФІЗІОЛОГІЧНОЇ ДІЇ НА ОРГАНІЗМ ЛЮДИНИ.
  2. IV. Обов'язки і права керівника та заступника керівника подорожі
  3. V Такі негативні особистісні утворення, як самовпевненість і нерозвиненість автономії та ініціативи, обумовлюють неадаптивне старіння людини.
  4. А. Це наявність в однієї людини кількох ліній клітин з різним набором хромосом.
  5. А/. Фізичні особи як суб’єкти цивільного права.
  6. Аграрна реформа 1861 р. Скасування кріпостного права в надніпрянській Україны.
  7. Аграрна реформа 1861 р. Скасування кріпостного права в надніпрянській Україны.
  8. Аграрне право як галузь права, його історичні витоки та особливості.
  9. Адвокатура — неодмінний складовий елемент механізму забезпечення прав людини.
  10. Адміністративне право як галузь права
  11. Адміністративно-правовий захист права інтелектуальної власності
  12. Аксіологія права у структурі філософсько-правового знання. Соціальна цінність права.




Переглядів: 417

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Міжнародний союз з прав людини | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.